Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtvissen + 3e hengel

Ga naar beneden 
+9
Dennis van Wel
Don Seur
Jan Sturkenboom
Marc Dronten
Gaby
Rene Zwaap
Hans de Jong
Jos Holla
Finn Keen
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 15:10

overal nachtvissen klinkt dan wel aantrekkelijk.. En tentjes alleen op de nachtviszone's enne hoe moet je het dan buiten de nachtviszone doen? Mag een oval dan wel of valt dat ook onder tentje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 16:49

Enig onderkomen ingericht als nachtverblijf is verboden ................. Da's namelijk wildkamperen en dat mag dus niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 16:52

gaat druk worden in almere ben ik bang... Maar geld dat nachtvissen dan voor alle wateren? dus ook randmeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:20

Er staat straks bij ieder water vermeld wat er wel en wat er niet mag: 3e hengel (indien vergunning gekocht), nachtvissen en/of gebruik van een tentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:28

wat ik nu weer jammer vindt is dat , dat extra wat we krijgen dan ook meteen weer poen kost.
in demaande juni ,juli,en augustus betalen we toch ook niks extra om te mogen nachtvissen.

Hebben jullie er nooit aan gedacht dat je voor die maanden al betaald met je vispas je betaalt nu alleen een 10 om in de andere maanden ook te kunnen nachtvisse

en iedereen is vrij om dat te doen ja of nee

ik vind het super

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:44

Volgend jaar maar een kajuitboot kopen dan mag ik 3x24uur aanleggen.Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:44

Wij hebben er verder niks mee van doen, het gaat om Federatiewater. Onze plassen hebben we wél ingebracht zodat alles in één pas komt, anders krijg je weer allerlei aparte passen.

Voordeel van een nachtvispas is dat je hem bij wangedrag in kunt nemen en dat je makkelijk aanvullende bepalingen kunt maken. Hopelijk worden er nog inspanningen verricht mbt de tentjes, want anders is het geheel eigenlijk alleen maar slechter geworden ...............
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 19:45

Johnny Pijpers schreef:
Volgend jaar maar een kajuitboot kopen dan mag ik 3x24uur aanleggen.Smile
Dat blijft inderdaad een vreemde situatie!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 15:10

De tijd vliegt: morgen is het alweer 1 september en is het nachtvissen buiten de zones weer voorbij ...............

Niet dat het mij stoort ofzo, integendeel, je leeft maar 1 keer Wink Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 aug 2012 - 22:14

de nachtviszone tussen lelystad en dronten [ langs de dronterweg.] dat is ook wat een mooie natuuroever van gemaakt weg nachtviszone Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 11:49

ron tamerus schreef:
de nachtviszone tussen lelystad en dronten [ langs de dronterweg.] dat is ook wat een mooie natuuroever van gemaakt weg nachtviszone Twisted Evil Twisted Evil


Idd ja.....GVD!! Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 12:12

Zucht ............ jullie hebben mail Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 12:52

Ik vind het echt maar K*T van die tenten. Ik vis super graag met mijn tent, ook als ik bijv een 6 u 's ochtends tot 2 uur 's middags sessie doe zet ik graag mijn tent op.

Dit vind ik persoonlijk een grote tegenslag want als ik 25 euro neer moet leggen om in de niet zomerse maanden te vissen waarbij het al wat kouder is, tja dan wil ik ook een onderkomen hebben om me te beschermen tegen de weersomstandigheden.

De maanden buiten de toegestaande maanden om zijn namelijk al niet zo prettig in Nederland en een tent is in mijn ogen dan echt een must.
Persoonlijk zie ik dit dus als een tegenslag, de derde hengel vind ik overigens wel fijn, kan ik weer geld uitgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 15:50

Michael Horn schreef:
Ik vind het echt maar K*T van die tenten. Ik vis super graag met mijn tent, ook als ik bijv een 6 u 's ochtends tot 2 uur 's middags sessie doe zet ik graag mijn tent op.

.

volgens mij is daar niets op tegen , het gaat over nachtvissen en het verblijf snachts in een tentje .

kan er naast zitten maar volgens mij niet.

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 sep 2012 - 16:19

Hans de Jong schreef:
ron tamerus schreef:
de nachtviszone tussen lelystad en dronten [ langs de dronterweg.] dat is ook wat een mooie natuuroever van gemaakt weg nachtviszone Twisted Evil Twisted Evil


Idd ja.....GVD!! Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil

dat is mooi klote jah he Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 22:52

Ik heb geen mail gehad, krijg je alleen mail als e al een nachtvis vergunning heb?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimema 3 sep 2012 - 23:05

Die mail was voor de 'klagers' met het verzoek een klacht te mailen, dat is gebeurt dus nu weer verder kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 18:45

ik heb er geen probleem mee zet gewoon de ovale plu met ze kont in de wind en vissen.
alleen hoop ik dat het gewoon landelijk wordt 3 hengels en nacht vissen.

nu heb ik twee passen om te mogen nacht vissen Hilversum en Flevoland en dat is best lastig vind ik maar het is ieder geval voor uitgang vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 18:55

Gert schreef:
ik heb er geen probleem mee zet gewoon de ovale plu met ze kont in de wind en vissen.
Het probleem is dat 'enig onderkomen ingericht als slaapplek' volgens mij verboden is ............. alsof we criminelen zijn! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 19:37

ja dan wordt het een probleem.
want wij zijn geen criminelen Evil or Very Mad wij zijn natuur liefhebbers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:42

Jos Holla schreef:
Gert schreef:
ik heb er geen probleem mee zet gewoon de ovale plu met ze kont in de wind en vissen.
Het probleem is dat 'enig onderkomen ingericht als slaapplek' volgens mij verboden is ............. alsof we criminelen zijn! Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Volgens mij heb ik al verhalen gehoord dat HET SLAPEN de hoofdzonde is ( als het eigenlijke wildkamperen wordt gezien ).......dus hoeft niet eens iets ingericht te zijn als ""slaapplek""..maar zo gaan er velen verhalen c.q. discussies Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen + 3e hengel   Nachtvissen + 3e hengel - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtvissen + 3e hengel
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanvraagformulier nachtvissen en derde hengel 2012 online.
» Alles over nachtvissen, vistentjes en derde hengel nu op de website van de BCWA.
» Nachtvissen op de Vaartplas.
» Nachtvissen in Almere
» Nachtvissen vanaf 1 mei

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: