Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Nacht van Almere 2010.

Ga naar beneden 
+8
Jan Sturkenboom
Gaby
Rene Zwaap
Johan
Eddy Pieters
Ian Luschen
Marc Heerema
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 3:54

Allemaal een sportieve wedstrijd toegewenst , zoals het er nu uitziet kunnen we droog opzetten ......de rest is nog maar afwachtten pirat

De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 1622p1g


gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 4:44

We krijgen dus een echte loting cheers
Droog bij de loting en opzetten zo te zien !
dan zit het bij mij wel goed haha, tot straks allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 4:45

das toch wel erg lekker hoor beetje droog alles in orde maken . iedreen een prettige wedstryd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 5:13

Een goed begin is het halve werk, ik heb er zin an!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 5:51

idd als eenmaal alles staat vind ik het al heel wat Razz

hopen dat het met de bbq enzow ook droog blijft .,

succes iedereen

Gr Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 aug 2010 - 13:56

Jan Sturkenboom schreef:
Denk dat ik de auto even boven laat staan affraid , wat mijn maatje doet weet ik niet lol!

zou ik maar doen anders krijgen we dit weer
succes iedereen


De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 4giscg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 10:36

wat een bagger
ik heb hier 295 pond aan wier op de kant liggen, en dan nog 30 pond takken.
Hele n8 de hengels op de kant en 3 keer me lijn kwijt omdat er zoveel rommel aanhing dat
me lijn het niet meer aankon

nu wel lekker weer gelukkig.
Zo lekker inpakken
Mad


Laatst aangepast door karpermarc op zo 29 aug 2010 - 17:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 16:51

Zo!!!! Weer heerlijk gedouched thuis op de bank!
Wat een super weekend!!!
Jos en alle andere die in de organisatie zitten, BEDANKT!!!!

Zal van de week ff verslagje maken met foto's!! (Ik kijk ook uit naar jou verslag, Jos)

Gr. Martin
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 17:28

Ik vond het leuk om even te kijken en heb toch nog op de valreep een visje kunnen wegen. Wie heeft er gewonnen? En is er nog goed gevangen?

Jan,Jos,Wilco,Rene, Jacqueline, Frans en Andy: leuk om even kennis te maken, kon niet bij iedereen langs, want werd een beetje tegengewerkt door het weer. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 17:33

nummer 1 wist 3 vissen op de kant te krijgenm Feliciteerd !
Redelijk weekend gehad veel gelachen maar jezus wat een troep in de vaart + die stroming er nog bij maakte het helemaal klote,

Was wel leuk vond ik volgende keer beter op naar de volgende wedstrijd !

Grtzz jannic
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 17:34

Eddy Pieters schreef:
leuk om even kennis te maken, kon niet bij iedereen langs, want werd een beetje tegengewerkt door het weer. Evil or Very Mad

Weer??? het was een heerlijk tropisch weekendje hoor sunny sunny sunny lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 18:26

Moet zeggen ik heb heerrrrrlijk gezeten, gelegen, geslapen, moest er vannacht maar 1 keer uit voor de dril van een takkenbos met een hoop wier. Voor de rest was het te rustig, gelukkig nog wel een bever zien langszwemmen en mijn maatje stond vannacht oog in oog met een vos Very Happy . BBQ was ook weer top, helaas had ik niet zo'n trek meer in eten, maar het smaakte vurrukkuluk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 20:14

Ik weet niet waarvan, maar ik ben kapot. Ondanks de barre omstandigheden toch een lekker weekend gehad. Was leuk om weer wat mensen van het Forum te ontmoeten, en veel dank aan degenen die een steentje hebben bijgedragen.

Verslag komt binnenkort, mocht er nog iemand foto's hebben dan zie ik die graag zsm tegemoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 21:52

veel takken, wienig gevangen maar toch weer een leuk weekend gehad.
mooie prijzen weer van de snoekbaars en de barbeque was ook weer top !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 21:54

Jammer van al die bende, maar het hoort er nu eenmaal bij, helaas nietrs gevangen! Sad cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 aug 2010 - 23:09

Ondanks dat er niks te wegen was ben ik blij dat ik een paar uurtjes heb geïnvesteerd in sociale contacten.
Ik vond het prachtig om nu ook die gezichten eens te zien.
Ga er maar vanuit dat ik volgend jaar vaak mee ga doen met wedstrijden.
En nog bedankt voor alle koffie. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 2:55

Ondanks het (slechte) weer en de conditie van de Lage Vaart , de frustraties van wier en groenalg zijn we toch weer blij Very Happy

Tussen het noodweer door , hebben we even goed wel genoten en kennis kunnen maken met mede karpervissers en forum gebruikers , zoals ik al elders gelezen heb , is idd leuk om nu een beeld te hebben van de forumgebruikers hier .

De BBQ was als gewoonlijk weer top geregeld , jammer dat de deur steeds open stond clown
Verder wil ik m.n. Jos bedanken en alle linker en rechterhanden die dit spetterende evenement mogelijk hebben kunnen maken .
verders waren de prijzen die door de snoekbaars ter beschikking zijn gesteld weer erg mooi , en met een beetje ruilen her en der , gingen we toch met de juiste prijzen naar huis. (das wel een goed idee om vaker te doen)

tsja in afwachting van het verslag bedank ik ook alle deelnemers voor hun aanwezigheid , want wat is een wedstrijd/evenement als er geen deelnemers zijn.........? scratch

gr.

Rene Jacqueline en Sultan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 15:46

Het was weer een leuk weekend lekker veel wier gevangen en alle weertypes meegemaakt. Maar ook heerlijk Sleep en drunken
De organisatie was weer top. Hopen dat we volgend jaar eindelijk eens gaan vangen Embarassed en dat we de bbq in het zonnetje kunnen nuttigen. Jos bedankt voor de tijd die jullie erin gestoken hebben. En de prachtige prijzen die toch elk jaar weer uitgereikt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 18:00

Jos Holla schreef:
Ik weet niet waarvan, maar ik ben kapot.

Volgens mij is dat chronisch bij jou, he,he, tuut, tuut, nou, nou, tjonge, tjonge, phoe, phoe,moet ik weer opstaan.....................


Jos,
Weer bedankt voor 'n grandioos weekend.
BBQ heerlijk, prijzentafel top!

Op naar de volgende wedstrijd en visweekend eind oktober!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 18:09

Was zeker gezellig.......

Wilco als je wacht tot eind okt dan ga je wat missen.....de wedstrijd is eind september lol! lol! lol!

Ik snap dat je na een weekend met Jos aan je zijde lichtelijk van slag bent hahahhahaha lol! lol! lol!

Foutje te snel gelezen....... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 22:37

gezellig was het zeker, ook idd leuk om wat mensen te zien van forum enzo.. de organisatie was zeker goed !

maar wat een pestzooi met die troep kreeg af en toe gewoon slome runs Razz

maar respect voor de nmr. 1 hoe weet ik niet maar tussen die omstandigheden toch nog 3 vissen... !

Ik heb zelf ook foto's gemaakt, die kan ik nog wel opsturen of zelf een verslagje maken.

toch leuk die wedstrijden !

Gr. Andy Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 aug 2010 - 23:18

Ik vind het leuk als je zelf een verslagje maakt. Opsturen kan ook, maar dan wel uiterlijk dinsdagochtend, verslag is namelijk voor 99% klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 11:28

ik maak er zelf wel een , heb ff geen tijd moet zo weer naar school en dat uploaden duurt erg lang,

ben wel benieuwd naar verslag, Gr Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 12:02

Het verslag staat er op, ik denk dat het weer een leuke samenvatting is geworden.

En doe je best Andy, ben erg benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:17

Leuk verslag Jos!

En graag gedaan voor het helpen hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Nacht van Almere 2010.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Nacht van Almere 2009.
» SKP Almere: 14 november 2010!!
» Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.
» nacht vissen
» Nachtvissen in Flevoland.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: