Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Nacht van Almere 2010.

Ga naar beneden 
+8
Jan Sturkenboom
Gaby
Rene Zwaap
Johan
Eddy Pieters
Ian Luschen
Marc Heerema
Jos Holla
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Wilco

Wilco



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 13:27

Jos,

Weer een heel leuk leuk verslag, veel beeldmateriaal, heel leuk.

Als je het beeldmateriaal bekijkt, is het een leuke (KCA) club, zo allen met elkaar!

Top!

Groet,
Wilco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 14:54

Jos Holla schreef:
Het verslag staat er op, ik denk dat het weer een leuke samenvatting is geworden.

En doe je best Andy, ben erg benieuwd.

Kan het verslag even niet vinden, ben eigenlijk nog niet zo bekend met de computer Rolling Eyes . Dus wie kan mij even helpen????

Verder vond ik het ook een geslaagde nacht en een perfect geregelde BBQ, complimenten aan de organisatie. Ook de prijzen waren top !!!!
Voor herhaling vatbaar met dezelfde weersomstandigheden want dan vang ik tenminste wat Very Happy

Groetjes Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 16:00

ziet er weer gelikt uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 16:41

Hans Lokhoff schreef:
Jos Holla schreef:
Het verslag staat er op, ik denk dat het weer een leuke samenvatting is geworden.

En doe je best Andy, ben erg benieuwd.

Kan het verslag even niet vinden, ben eigenlijk nog niet zo bekend met de computer Rolling Eyes . Dus wie kan mij even helpen????

Verder vond ik het ook een geslaagde nacht en een perfect geregelde BBQ, complimenten aan de organisatie. Ook de prijzen waren top !!!!
Voor herhaling vatbaar met dezelfde weersomstandigheden want dan vang ik tenminste wat Very Happy

Groetjes Hans
Het verslag staat op de website van de KCA: www.hsvog.nl/kca
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 17:16

Superverslag weer Jos Smile cheers sunny lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 17:18

leuk verslag weer jos en is dat niet toevallig joop het lage vaart monster hahaha? wat eten we na de 10 uur van sept jos ?????????????????????????
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 18:12

Toppie verslag Jos, het was ook al ben ik er niet bij geweest een genot en levensecht om te lezen. Geweldige foto van naar het schijnt ""Het Monster v/d LV ), je moet toch maar net je camera gereed hebben als zoiets plots opduikt, mennn wat zal je geschrokken zijn Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Inderdaad zo te zien / lezen een hele nette prijzentafel, mijn complimenten.

Iedereen van harte nogmaals met de behaalde prijzen.



Gr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 19:17

zeker leuk verslag !
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 19:25

Zo, even de oval en tent te drogen gezet in de tuin, foudral open, schepnetje uitgehangen.
Wat een natte bende zeg.
Het water loopt uit de pootjes van de rodpod!

Ik word nu gedwongen om mijn spulletjes ook eens schoon te maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 20:17

Wilco schreef:
Ik word nu gedwongen om mijn spulletjes ook eens schoon te maken!
Goh, nu al??
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 20:37

Wilco schreef:
Zo, even de oval en tent te drogen gezet in de tuin, foudral open, schepnetje uitgehangen.
Wat een natte bende zeg.
Het water loopt uit de pootjes van de rodpod!

Ik word nu gedwongen om mijn spulletjes ook eens schoon te maken!

welnee we hebben heel de week zon lekker buiten laten staan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 21:52

cheers lol! altijdleuk om de verslagen te lezen. study geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedi 31 aug 2010 - 23:57

top van een verslag jos,heeft iemand het monster van de l/v al te pakken gehad hij was zo snel weer verdwenen na de foto
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 9:57

Jos het verslag heb je weer lekeer geschreven, alleen dat monstertje ben ik niet tegengekomen affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 sep 2010 - 10:09

Leuk verslag Jos, en de deelnemers. echte bikkels zijn jullie Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitimedo 2 sep 2010 - 1:48

Leuk om te lezen dat jullie het leuk vinden, dat motiveerd weer voor de volgende keer Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Nacht van Almere 2010.   De Nacht van Almere 2010. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Nacht van Almere 2010.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Nacht van Almere 2009.
» SKP Almere: 14 november 2010!!
» Karperwedstrijd Lage Vaart 27/28 oktober.
» nacht vissen
» Nachtvissen in Flevoland.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: