Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2009

Ga naar beneden 
+3
Marco
Marc Heerema
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 jan 2009 - 1:44

Momenteel ligt de vaart nog open, het zal spannend worden Sad

Overigens zijn we op zoek naar een manier om te voorkomen dat we allemaal voor niks aan de waterkant staan, waarschijnlijk zullen Marc en ik ons moeten opofferen .............. pale pale . Maar dat doen we natuurlijk graag No Laughing Laughing

Meer info later. Overigens: wat er gebeurt gebeurt er, ik zoek sowieso een open stuk en ga vissen. Ben echt niet meer te houden. Althans: als Marc ook mee gaat, ga niet in mijn uppie zitten blauwbekken What a Face What a Face What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 jan 2009 - 15:20

dan ga ik wel mee ,sta ook te springen.
ik kan niet nog een keer uitstel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 jan 2009 - 17:53

ik ga ook zeker mee het kriebelt al te lang Sad .....ennuh er word wat mij betreft niks uitgesteld..... Wink

heb vandaag nog ff gezeten aan de lage vaart was errug koud toen het zonnetje weg ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimedo 29 jan 2009 - 23:36

Mooi, dan gaan we in ieder geval vissen. Maar volgens mij komt het wel goed zondag, de vorst valt nog wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 11:46

Ben net even een beetje wezen voeren, en man, het is echt koud!! Na 3 keer gooien had ik al bevroren vingers. Oké, een beetje overdreven, maar die wind maakt het dus echt ontzettend koud.

Lage Vaart ligt nog steeds helemaal open, en aangezien het wedstrijdgedeelte vol in de wind ligt blijft dat volgens mij ook wel zo. Maar Marc en ik gaan 's morgens vroeg even kijken voor de laatste keuring (deelnemers hebben hierover bericht gehad), en als het dan nog open ligt gaan we los!

Tip voor de deelnemers: zorg voor een tent met een kachel, of ga in een slaapzak zitten/liggen. Denk niet dat het onder een oval gaat lukken, want ik vrees dat dát echt niet gaat. Temperatuur ligt rond het vriespunt, en er waait een behoorlijke oostenwind. En zorg voor warm eten: saté, rookworst, hamburgers, gehaktballetjes, gebakken eitje ....... wat een feest tongue .

Met recht een echte winterwedstrijd dus What a Face What a Face What a Face

Ben benieuwd of de winterwedstrijd volgend jaar wéér zo snel vol zit. Laughing Laughing

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: winterwedstrijd   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 12:14

nouwwww wij vinden het voorstel niet zo Very Happy

we hebben er niet zo'n zin in om om half zeven te bellen of MOGEN komen vissen Shocked


normaal laadt je grotendeels 's avonds de auto al en zet je alles klaar dat houd in dat je het of allemaal er weer uit mag halen of allemaal eerst nog in mag laden Evil or Very Mad

mijn maat komt uit dronten dus heeft toch al meer tijd nodig

en diegene die op de vaartplas zaten en nu dus naar de vaart moeten verkassen hebben minder tijd gehad om eventueel hun stek te bevoeren als ze dat willen of misschien deden



wat ons beteft wordt het uitgesteld dat is dan niet anders

maar 's ochtends om half 7 eerst bellen nehhhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 12:58

Ga er maar gewoon vanuit dat het doorgaat. Vaartplas zit dicht, dus iedereen komt op de Vaart. Er staat een stevige wind overheen, en dat blijft zo, dus die vriest niet dicht. Dat 6:30 is een extra zekerheidje, maar ik denk niet dat het nodig is. Wedstrijd begint om 8 uur, dus is allemaal wel te doen.

Ik weet het voor 99% zeker: tot zondag.
Terug naar boven Ga naar beneden
johnny
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 18:20

Vanavond en vannacht komen brede opklaringen voor en het vriest enkele graden, alleen over het noorden trekken mogelijk wolkenvelden. Ook morgen is daar kans op bewolking, terwijl in de rest van het land de zon flink schijnt. Het blijft droog en in de middag is het rond 3 graden. Verder neemt de wind toe. Zondag is er nog meer wind en ook bewolking met mogelijk een vlokje sneeuw.
Opgesteld vrijdag 30 januari 2009 17:52
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 20:23

Wedstrijd gaat gewoon door, winter wedstrijd mannen santa
Ben benieuwd wie er 1 weet te vangen.
Vanavond ff wezen voeren, niet teveel, heeft geen zin volgens mij Wink
Ga wel heeeeeel veel kleren aan doen Laughing

zie jullie zondag

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 21:44

Marc Heerema schreef:
Wedstrijd gaat gewoon door, winter wedstrijd mannen santa
Ben benieuwd wie er 1 weet te vangen.
Vanavond ff wezen voeren, niet teveel, heeft geen zin volgens mij Wink
Ga wel heeeeeel veel kleren aan doen Laughing

zie jullie zondag

Marc

3 onderbroeken 3 paar sokken 3 jassen oww wat wordt het koud marc vangse kerel ! cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
frans
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 21:50

hoi jos en marc en andere Very Happy .
zijn jullie nou niet bang dat jullie op de zelfde plek voeren ? .

omdat jullie nu op de lage gaan zitten , of heb je de plekken al verdeeld! .
was gewoon hier nieuwschierig naar , zou zo lullig zijn als een andere er zit en dat je/jullie moeten zeggen nee daar ben ik bezig( van de groep natuurlijk die er dan de wedstrijd vist) want de een zweert bij die plek en de andere weer natuurlijk op die plek .

heb je dit onder controle dan heb ik natuurlijk niks gezegt Very Happy .


greetzz frans .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 22:40

Nee, joh. We gebruiken dezelfde stekken die we met de gewone wedstrijden gebruiken. Mensen die vooraf wilden voeren konden dat aangeven, ik zou dan een paaltje plaatsen. Eén koppel kon ik via de mail vertellen waar ze zaten mbv de plek van de hoogspanningsmasten. Overigens voeren er maar heel weinig koppels voor. Vraag me ook af of het nodig is, maar ach, het geeft mij vertrouwen, dus ik ben geweest.

Zondagochtend zijn Marc en ik vroeg aanwezig om de bordjes te plaatsen, dus dat komt wel goed. Ik heb er echt zin in. Kan het zelf bijna niet geloven,maar toch is het zo Laughing . En na afloop met zijn allen uit eten, super!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimevr 30 jan 2009 - 23:00

Oproep ...... oproep

Wil iedereen wat foto's maken tijdens de wedstrijd, en deze na afloop naar mij toe mailen? Ik maak dan een uitgebreid fotoverslag op de KCA site (zodra ik er weer op kan Laughing )

Alvast bedankt, en nou maar hopen op sneeuw affraid What a Face What a Face . Leuk voor de foto's Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 1:00

nou dan gaan we er maar voor he Laughing

tot morgen ochtend
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 7:17

lol! man man, een echte winterwedstrijd lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 8:35

Jos Holla schreef:
Tip voor de deelnemers: zorg voor een tent met een kachel,

Is het nog nodig om te waarschuwen voor koolmonoxide? Je weet wel, reukloos en dodelijk? Zorg dus (ondanks de kou) voor voldoende ventilatie in de tent om te voorkomen dat het voor ons een onvergetelijke wedstrijd wordt (in de slechte zin van het woord dus).
Terug naar boven Ga naar beneden
frans
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 13:22

kan vertellen net terug van een kleine (zeer klein) sessie.
heren het is koud zeer koud zelfs , kwam smorgens aan met min 2GR , liep op tot plus 2.5GR.
dat kon ik er echter niet van maken zelfs niet met de zon erop , de gevoelstemperatuur zegt toch echt min nog wat de oostenwind stond aardig aan te trekken namelijk Shocked .

ik vis dan wel ergens anders maar sta net zo open als jullie op het wedstrijdpacour.
neem in iedergval een tent of een goede ovaal mee , zoniet dan is het zelfmoord! .

wens ik iedereen succes morgen toe en ik kom nog wel effe buurten daar ! .
Terug naar boven Ga naar beneden
johnny
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 14:44

Er is 1 aanpassing op het reglement: "verblijf in de auto is tijdens de wedstrijd niet toegestaan". De organisatie kan bij extreme weersomstandigheden hiervan afzien Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: winterwedsrtijd   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 14:46

ik vind ook dat je met deze wind en temperaturen in de auto moet mogen zitten Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: VAARTPLAS 1FEB 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 15:29

VAARTPLAS 1FEB 2009



affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 17:05

We hebben er zin in. De auto zit al vol, kunnen we niet iets eerder beginnen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 17:08

Vanavond??? What a Face What a Face Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel
Gast




Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 17:21

Nee, Jos dat is tegen de regels.... Toch Smile

We moeten toch nog maar even geduld hebben. We hebben toch al aardig lang gewacht. Ik weet nu al dat ik me inschrijf voor de wedstrijd van volgend jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimeza 31 jan 2009 - 17:26

Volgend jaar? Eerst maar eens zien of we dit jaar overleven ...... pale pale pale pale pale








lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitimezo 1 feb 2009 - 23:02

Nou, we hebben het overleefd! Een heerlijke dag gehad, helaas niks gevangen, maar wat maakt het uit. Verslag volgt zodra ik de foto's heb, even geduld dus aub Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2009   Winterwedstrijd 2009 - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2009
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.
» Winterwedstrijd 2014.
» Winterwedstrijd 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: