Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd: derde hengel of niet??

Ga naar beneden 
+4
Gaby
Marco
Ruud Hinse
Jos Holla
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Winterwedstrijd: derde hengel of niet??
Ja
Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? I_vote_lcap58%Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? I_vote_rcap
 58% [ 14 ]
Nee
Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? I_vote_lcap42%Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? I_vote_rcap
 42% [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 24
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:15

Nou, zeg het maar. 2 keuzes, ik kies voor 1 Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:27

Ik ga ook voor 1 ik denk dat je met 3 hengels net even wat meer geluk kan hebben omdat je toch wat breder kan vissen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:28

sorry vergeten te stemmen maar het is 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:45

ik kies 2 niet dus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 16:19

2 of 3 maakt me niet uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 16:40

Sorry, foutje, jullie kunnen nu alsnog stemmen Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:11

Ik stem 1, ik heb die vergunning niet voor niets Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:53

geen mening.
maar wil best de poll zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:54

Marc Heerema schreef:
Ik stem 1, ik heb die vergunning niet voor niets Exclamation
dus jij hebt m al??? cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:56

Kon je hem al bestellen dan Marc ???????????? lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:57

Ik stem voor twee hengels , als je goed aanpakt heb je druk genoeg met twee hengels!
uitgaande dat we over de winterwedstrijd hebben , met voerbootjes en vooruit mogen voeren op een door jouzelf bepaalde stekj binnen flevoland , ik denk dat je met 1hengel nog kan winnen dan! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:05

het maakt mij eigenlijk niet uit, maar wil je het eerlijk houden dan gewoon twee hengels en geen voerboot..........dan vist iedereen het zelfde........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:12

Shit, wordt spannend Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 22:10

Ok ok soppers, ik heb hem nog niet maar ik laat hem niet aan mijn neus voorbij lopen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 5:23

Marc Heerema schreef:
Ok ok soppers, ik heb hem nog niet maar ik laat hem niet aan mijn neus voorbij lopen Laughing

wordt knap lastig als die winterwedstrijd op vrijdag 31 december gehouden wordt cheers ter afsluiting van succesvol jaar Very Happy
(dat zou wat zijn zeg!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 7:04

Dan kom ik niet, dan moet ik boodschappen doen, koken en hapjes maken Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 8:00

Rene Zwaap schreef:
Marc Heerema schreef:
Ok ok soppers, ik heb hem nog niet maar ik laat hem niet aan mijn neus voorbij lopen Laughing

wordt knap lastig als die winterwedstrijd op vrijdag 31 december gehouden wordt cheers ter afsluiting van succesvol jaar Very Happy
(dat zou wat zijn zeg!!)

Dar wordt voor mij dan lastig vissen met een bijl in mijn rug lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 8:34

8-->>8 ssppaannneennd hoor Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 11:02

Dit gaat de verkeerde kant op, ik ga mijn vrienden bellen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 11:53

Marc Heerema schreef:
Dit gaat de verkeerde kant op, ik ga mijn vrienden bellen clown

die van de kerk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 11:53

Nee van de homo club waar jij ook bij hoort voerboot eigenaar What a Face


Laatst aangepast door Marc Heerema op di 30 nov 2010 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 12:07

Marc Heerema schreef:
Nee van de homo sapiens club waar jij ook bij hoort voerboot eigenaar What a Face

die van de kerk komen toch niet Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 12:55

Zeg zwaap, je zit toch niet in mijn berichten te klooien he Evil or Very Mad

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 13:14

Nou, het begint hier inderdaad steeds meer op een café te lijken Rolling Eyes Laughing .

Maar graag weer on-topic: momenteel is de stand 9 tegen 9, leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 15:33

Mag ik nog een keer stemmen Laughing
Ik vertel het niemand door Jos Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd: derde hengel of niet??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?
» Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.
» Winterwedstrijd: voerboot of niet??
» Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: