Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??

Ga naar beneden 
+5
Rene Zwaap
Gaby
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
9 plaatsers

Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??
Nee, geen prijzen
Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_lcap30%Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_rcap
 30% [ 6 ]
Jazeker, doe maar een paar prijzen
Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_lcap30%Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_rcap
 30% [ 6 ]
Het maakt me echt niet uit
Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_lcap30%Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_rcap
 30% [ 6 ]
Anders, namelijk
Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_lcap10%Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? I_vote_rcap
 10% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 20
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 13:32

Nog een dilemma wat ik hier graag in de groep wil gooien.

We kunnen kiezen voor een wisseltroffee, en dan het inschrijfgeld op 10 euro per persoon houden waarmee we dan het eten na afloop betalen, en het restant voor mijn voerboot voor het SKP of een ander leuk iets.

We kunnen ook kiezen voor een bedrag van 25 euro per persoon, en dan 15 euro voor de prijzentafel en de rest als bovenstaand.

Sowieso koop ik dan een beperkt aantal prijzen (een stuk of 4 afhanfelijk van het aantal deelnemers) die dan per persoon uitgereikt of verloot worden. Ik moet er wel bij vermelden dat controle op de vangsten niet mogelijk is, dus als een team 4 vissen vangt, en ze zeggen dat 1 persoon ze allemaal heeft gevangen, dan is dat ook zo! En er zijn natuurlijk nog veel meer manieren om de boel te bedonderen, maar eerlijk gezegd ben ik dáár niet zo bang voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 14:00

ik vind die wissel troffee ook wel wat hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 15:30

Ik heb 1 gekozen, de wisseltroffe mag het wat mij betreft worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:21

wisseltrofee...aangezien dit een wedstrijd der wedstrijden is......remember the titans zeg maar....is misschien ook leuk om steeds de winnaar op de trofee te vermelden.....krijg je hopelijk een mooi rijtje met namen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:30

wisseltrofee

staat alleen niet in de poll
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:43

Wisseltrofee.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:56

wisseltrofee met zo zilver plaatje , leuk laat meteen zwaap2011 maar graveren Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 18:51

Wisseltrofee, verder geen prijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 18:53

een winter wissel troffee
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:47

Geen loting, geen prijzen, gewoon een wedstrijd organiseren vanuit de luie stoel. Zo kan ik er wel 20 regelen, zelfs gewoon vanaf mijn werk Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:55

Winterwedstrijd....., laat maar! Kom net van buiten, honden uitgelaten... t*r*ng wat koud!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 20:00

Een mooie wisseltrofee voor de bikkels
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 20:09

Wilco schreef:
Winterwedstrijd....., laat maar! Kom net van buiten, honden uitgelaten... t*r*ng wat koud!
Watje Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 21:24

kheb alvast een plekje vrijgemaakt op de kast Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 21:44

Jos, ik heb er niet zo'n moeite mee dat ik middels de inleg mee sponser aan een voerboot voor jou, Maar....wil dat dan ook zeggen dat: als jij aan een gratis voerboot komt, het niet ineens alleen maar iets is voor homo's en weet ik wat voor termen ik al voorbij heb zien vliegen / u heb horen bezigen????? lol! lol! lol! lol! Lig alweer dubbel hier....... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 21:47

Wisselbeker zou mijn keuze zijn trouwens om ON topic te blijven. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 8:36

nee als jos daar die boot van koopt is hij van ons allemaal dus komt hij voor ons allen de lijnen uitvaren toch??? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 17:42

Marco schreef:
nee als jos daar die boot van koopt is hij van ons allemaal dus komt hij voor ons allen de lijnen uitvaren toch??? Very Happy


Hahahaha, Toppie optie....( wel ff opletten waar die ze heen vaart dan natuurlijk ) lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 23:45

Ja ehhh ..... denk ik eens iets te verdienen, word ik gelijk weer aan het werk gezet? Laat maar zitten dan die boot, ik verzin wel wat anders Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimema 6 dec 2010 - 16:22

of je nou prijzen neemt of een wisseltroffee ik denk(hoor) dat misschien niet iedereen wil eten Question Exclamation

en misschien is dan het inschrijfgeld wel hoog ????


Laatst aangepast door Marco op ma 6 dec 2010 - 16:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitimema 6 dec 2010 - 16:28

Dat gaat allemaal naar het goeie ( spiegel k p ) doel toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??   Winterwedstrijd: prijzentafel of niet?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd: voerboot of niet??
» Winterwedstrijd: derde hengel of niet??
» Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: