Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd: voerboot of niet??

Ga naar beneden 
+5
Marc Heerema
Gaby
Marco
Ruud Hinse
Jos Holla
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Winterwedstrijd: voerboot of niet??
Ja
Winterwedstrijd: voerboot of niet?? I_vote_lcap74%Winterwedstrijd: voerboot of niet?? I_vote_rcap
 74% [ 17 ]
Nee
Winterwedstrijd: voerboot of niet?? I_vote_lcap26%Winterwedstrijd: voerboot of niet?? I_vote_rcap
 26% [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 23
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:16

Nou, zeg het maar. 2 keuzes, ik kies voor 1 Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:36

Ik ga ook voor 1, maar ik kan hem niet aan klikken jos als niemand dat kan wordt het zeker met voerboot vissen HA HA HA lol! lol! lol!

Met de voerboot kan je toch net even op de plekjes komen waar of je normaal niet bij kan vandaar 1 Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 15:44

ook 1 wel dus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 16:18

Optie 2 want ik heb alleen rubberboot lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 16:41

Sorry, foutje, jullie kunnen nu alsnog stemmen Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 16:43

Heel goed Jos ik had het al gemerkt ik heb als nog gestemd lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:09

Ik heb voor nee gekozen...........













Oh geen nee gestemd nog....lol 1 dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:12

Met voerboot ,( ff ter info , een tweede accu meenemen is aan te bevelen , omdat in kou de accu zeer snel terugloopt kwa prestatie) Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 19:51

heb geen voerboot, maar heb toch ja gekozen.
zou met iedere wedstrijd mogen wat mij betreft
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimema 29 nov 2010 - 20:02

Optie 1 maar dan wel met een aanvulling dat je dan ook met een rubberbootje mag
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 13:16

Jan Sturkenboom schreef:
Optie 1 maar dan wel met een aanvulling dat je dan ook met een rubberbootje mag
Een rubberboot liever niet ivm aansprakelijkheid ed als er onverhoopt ergens iets mis gaat en we een bordje patat overhouden na afloop Laughing Laughing

Maar de uitslag is momenteel wel helder, 13 vóór en 3 tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 13:51

Ik heb ook geen voerboot, moeten we dan maar snel halen Marc....
Optie 1 trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 14:12

Misschien kan Marc zijn oude weer terugkopen lol! lol! lol! .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 17:32

neh kwil een kiepbak
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:01

Jos Holla schreef:
Een rubberboot liever niet ivm aansprakelijkheid ed als er onverhoopt ergens iets mis gaat.

Wat bedoel je hier mee? Bij team en 40 uurs toch ook geen probleem!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:29

Tijdens de 40 uurs zit je er doorgaans in een t shirt in, en is het water niet zo koud. Bij de winterwedstrijd is dat anders, lekker dik gekleed, ijskoud water, wordt toch een klein probleempje als er iets mis gaat. Ik weet het, de kans is klein ............. Maar zo is het toch ook in de bouw met dat plastic helmpje Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 19:58

Jos Holla schreef:
T ............. Maar zo is het toch ook in de bouw met dat plastic helmpje Laughing Laughing Laughing .
Maakt niet uit, zomer of winter, helmpje is even dik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 20:10

Oh, ik dacht dat er 's winters oorwarmers aan vast zaten Cool .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 22:17


doe maar niet ik wil dat roze ding van Jos niet zien lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 15:37

Jos Holla schreef:
Tijdens de 40 uurs zit je er doorgaans in een t shirt in, en is het water niet zo koud. Bij de winterwedstrijd is dat anders, lekker dik gekleed, ijskoud water, wordt toch een klein probleempje als er iets mis gaat. Ik weet het, de kans is klein ............. Maar zo is het toch ook in de bouw met dat plastic helmpje Laughing Laughing Laughing .

was te warm voor een t-shirt laatste keer
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 23:50

Marc Dronten schreef:

doe maar niet ik wil dat roze ding van Jos niet zien lol! lol!
Jongejonge, vanmiddag hoorde ik nog dat ik in Lelystad steeds minder populair wordt, maar blijkbaar begint dat in Dronten ook al?? Mooie boel, daar sloof je je dan zo voor uit!! Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 15:20

Ik vind het niet erg hoor Jos je rose Voerboot.
Het gaat hier toch maar om een ding, dat hij je voer op de plek neer legt waar of jij dat wilt.
Wat kan jou de kleur schelen, had je maar alvast een rose Toch............. Ha Ha Ha lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 15:51

Jos Holla schreef:
Marc Dronten schreef:

doe maar niet ik wil dat roze ding van Jos niet zien lol! lol!
Jongejonge, vanmiddag hoorde ik nog dat ik in Lelystad steeds minder populair wordt, maar blijkbaar begint dat in Dronten ook al?? Mooie boel, daar sloof je je dan zo voor uit!! Laughing Laughing

Ach Jos, als je je kop ergens bovenuit steekt zal je altijd vrienden maken Laughing
Dat is voor jou hetzelfde Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 19:13

Ruud Hinse schreef:
Ik vind het niet erg hoor Jos je rose Voerboot.
Het gaat hier toch maar om een ding, dat hij je voer op de plek neer legt waar of jij dat wilt.
Wat kan jou de kleur schelen, had je maar alvast een rose Toch............. Ha Ha Ha lol! lol! lol!


kan je mooi meevaren met de gay pride aankomend jaar.......




Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitimedo 2 dec 2010 - 19:47

lol! lol! lol! lol!

Zie je em al staan in z`n roze string lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: voerboot of niet??   Winterwedstrijd: voerboot of niet?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd: voerboot of niet??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??
» Winterwedstrijd: derde hengel of niet??
» Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: