Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd: derde hengel of niet??

Ga naar beneden 
+4
Gaby
Marco
Ruud Hinse
Jos Holla
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Winterwedstrijd: derde hengel of niet??
Ja
Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 I_vote_lcap58%Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 I_vote_rcap
 58% [ 14 ]
Nee
Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 I_vote_lcap42%Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 I_vote_rcap
 42% [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 24
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Harry

Harry



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 21:13

gewoon twee hengels geen gelul met drie
moeten de stekken nog verder uit elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 8:33

harry je kan zelf kiezen waar je zit dus je zit als je het slim en goed doet zit je niet bij elkaar in de buurt Very Happy

ben het persoonlijk wel met je keuze eens maar dat is wat anders Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 9:54

Harry schreef:
gewoon twee hengels geen gelul met drie
moeten de stekken nog verder uit elkaar

Hey manke nelis, zorg jij nou maar dat je eerst weer op de been komt zonder stokken he..... Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 23:57

Een lichte voorsprong voor "ja"........

Wat ik eigenlijk niet begrijp: je mag zelf weten met hoeveel mensen je in een team zit, als je denkt dat je met meer hengels meer kans maakt, dan maak je toch gewoon je team groter? Ik vis met mijn wintermaat Rob, da's dan 4 hengels, een ander vist met 3 man, da's dan 6 hengels. So what? Als er maar vis op de mat komt, anders komt Marc nooit van die bekers af die we ooit gekocht hebben Laughing Laughing Laughing .

Eind van de week hakken we de knoop door, dan hebben we alles helder en kan ik alles uitwerken. Met 2 of met 3 hengels, mét of zonder voerboot: ik heb er nu al zin in cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd: derde hengel of niet??   Winterwedstrijd: derde hengel of niet?? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd: derde hengel of niet??
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?
» Aanvraagformulier nachtviszones en derde hengel online.
» Winterwedstrijd: voerboot of niet??
» Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: