Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwjaarsreceptie 2011.

Ga naar beneden 
+9
Wilco
Marc Heerema
Rene Zwaap
Johan
Ruud Hinse
Dennis van Wel
Hans de Jong
Gaby
Jos Holla
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ian Luschen

Ian Luschen



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 jan 2011 - 20:41

Ik ben er!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 jan 2011 - 20:50

Ik kom ook!! Even helemaal niks, heerlijk rendeer

En natuurlijk kijken wie de fotowedstrijd gewonnen heeft, ik weet het namelijk ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 12 jan 2011 - 20:56

ik ben er ook . en ook zeker benieuwd naar de winaar van de wedstryd haha is kijken hoe mijn kleine vismaat het er vanaf brengt . al komt ie niet uit almere hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 jan 2011 - 15:34

Ik ben benieuwd... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 jan 2011 - 16:42

Spannend hoor Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 jan 2011 - 18:17

tot straks allemaal! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 13 jan 2011 - 23:13

Top avond, lekker gezellig!
Leuke opkomst en veel bitterballen, wat wil een mens nog meer Laughing

Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 0:08

We kunen weer terugkijken op een zeer gezellige avond, ik heb er van genoten. Een avond die representatief is voor de sfeer die we hier momenteel kennen en wat alleen maar goed is natuurlijk.

Een avond waarbij we Frank hebben kunnen verrassen als winnaar van de fotowedstrijd, en hoewel alle foto's top waren is het Frank natuurlijk van Harte gegund. Frank ging naar huis met een mooie DVD én een waardebon van de Snoekbaars.

Een avond waarbij we ook Dennis Rademaker even in het zonnetje konden zetten omdat hij de eerste vis van 2011 heeft gevangen, en een avond waarbij ik Mark vd Laar een leuke attentie kon geven omdat hij al heel vaak kosteloos diverse pasjes en dergelijke voor de KCA/BCWA heeft gefabriceerd.

En ineens werd het dan uiteindelijk mijn avond, ik vind het echt helemaal top dat mijn inspanningen dusdanig gewaardeert worden en dat er zoveel geld is opgehaald dat er een voerboot én een dinercheck twv 150 euro mijn kant uit kwam. Hartelijk dank aan iedereen die daaraan heeft bijgedragen, helemaal super!

Zodra we hier de boel aan kant hebben gaan mijn vrouw en ik er eens even lekker gebruik van maken (van die bon dan hé, die voerboot mag ze alleen naar kijken Laughing Laughing )

Ik ben er echt heel erg blij mee, echt te gek!!


Oh ja: en een dikke pluim voor de bardames, jullie hebben er echt werk van gemaakt, hardstikke bedankt!! cheers cheers cheers

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 9:28

Was zeker een toppie avond........Iedereen van harte met zijn ""Prijzen"" / verrassingen.....helemal gaaf en gegunt.

en zekerrrrrrrrrrr een héle DIKKE PLUIM voor de 2 bardames, helemaal TOP ladiesssssssssssss, thxxxxxxx.




Gr. Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 13:05

Ja zekerrrrrrrrrrr een héle DIKKE PLUIM voor de 2 bardames, helemaal TOP ladiesssssssssssss, thxxxxxxx
Was weer een geslaagde avond. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 13:54

ladies bedankt!! Jullie waren top!!

Verder was het een gezellige avond!

Top......
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 0:02

Marc Heerema schreef:
Overigens, wie staat er achter de bar die bewuste avond?
We moeten wel ff zorgen dat de boel goed bevooraad is he!
Paar bitterhapjer er bij enzo dacht ik...
Wie staat er achter de bar Jos en mag de frituur aan?
Ik wil wel bakken en snijden met de kaas worste en bitterballen geek
Beetje mosterd er bij, is lekker bij een borrel lol!

bitterballen genoeg of niet Marc?

bedankt dames prima geregeld cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 5:40



Uit naam van Patricia en mijzelf, mag ik, denk ik wel zeggen, dat wij het ook super gezellig vonden.


Bedankt voor de complimentjes.



Groetjes, Jacqueline

Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 15 jan 2011 - 8:13

Marc Dronten schreef:
Marc Heerema schreef:
Overigens, wie staat er achter de bar die bewuste avond?
We moeten wel ff zorgen dat de boel goed bevooraad is he!
Paar bitterhapjer er bij enzo dacht ik...
Wie staat er achter de bar Jos en mag de frituur aan?
Ik wil wel bakken en snijden met de kaas worste en bitterballen geek
Beetje mosterd er bij, is lekker bij een borrel lol!

bitterballen genoeg of niet Marc?

bedankt dames prima geregeld cheers


PPfff, ik heb bitterballen gedroomd man Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 1:26

kunnen we van de zomer niet een kerstborrel houden ?
dr is vast wel iemand met een kunstkerstboom die zetten we dan op , oliebollen en appelflappen erbij en de sfeer is er ook.

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwjaarsreceptie 2011.   Nieuwjaarsreceptie 2011. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwjaarsreceptie 2011.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.
» Vis tv in 2011.
» Winterwedstrijd 2011.
» De 10 uur van Oktober 2011.
» Knoopavond dinsdag 22 maart 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: