Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nachtvissen in Flevoland.

Ga naar beneden 
+6
Ruud Hinse
Jan Sturkenboom
Gaby
Rene Zwaap
Marc Heerema
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimewo 25 nov 2009 - 23:28

snap ik hier nu uit dat je die nacht vergunning al kan kopen nu ?
en hoop dat noorderplassen wel door gaat .............ben er heel wat van plan van de winter Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedo 26 nov 2009 - 7:01

Versteeg schreef:
snap ik hier nu uit dat je die nacht vergunning al kan kopen nu ?
en hoop dat noorderplassen wel door gaat .............ben er heel wat van plan van de winter Very Happy

klinkt raar maar dat hoop ik ook , moet ergens beginnen op wat groter water ........
by the way ben gisteren met Sultan om de leegwaterplas gelopen , en zie daar ook wel mogelijkheden zonder teveel sjouw en trekwerk naar een stek toe , echter alleen snachts aantrekkelijk omdat daar overdag veel honden uitgelaten worden.

gr.
Rene Zwaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedo 26 nov 2009 - 9:19

Versteeg schreef:
snap ik hier nu uit dat je die nacht vergunning al kan kopen nu ?
en hoop dat noorderplassen wel door gaat .............ben er heel wat van plan van de winter Very Happy
Je kan de nachtvis vergunning per 01-01-2010 kopen. Als de Noorderplassen dan nog steeds een probleem is geldt hij voorlopig alleen voor de Leeghwaterplas en het Weerwater. Is de Noorderplassen vóór die tijd accoord, dan is hij vanaf dát moment te koop voor alledrie de plassen.

Dussss ...... nog even geduld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedo 26 nov 2009 - 11:36

Very Happy ....ik heb ook al wat rondjes om de leeghwaterplas gemaakt en zekers wel wat leuke stekkies gezien...maar dat geldt natuurlijk ook voor de noorderplassen......ik kan niet wachten......

bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedo 26 nov 2009 - 11:40

Jos Holla schreef:
Nog niks van de provincie ...... morgen maar weer bellen Crying or Very sad Sad

Hij heeft deze week vakantie ......... maandag dus maar weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedo 26 nov 2009 - 14:49

bedankt voor je reaktie jos.
dan haal ik hem zoizo en dan zie ik wel of noorderplassen er bij zit .
staat dit dus los van de nachtpas die is verstrekt op de lage vaart zone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 nov 2009 - 15:50

Klopt. Lage Vaart is van de Federatie, die blijft zijn eigen pas uitgeven á 25 euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 nov 2009 - 9:19

oke dank je wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 nov 2009 - 11:52

Het is feest!!!!!

En niet alleen omdat mijn dochter jarig is, maar meer nog omdat ik zojuist van de provincie heb gehoord dat ze geen bezwaar hebben tegen de nachtviszone op de Noorderplassen. Alles is dus rond, eindelijk!!

Ik heb alle info op de website van de KCA gezet, mochten er vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk.


Pffffffff, wat een opluchting Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 nov 2009 - 12:10

W00TTT!!!!!

Pas gelijk maar aangevraagd!

Mijn dank is groot!!!




santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 nov 2009 - 15:55

Ik zag het. Je bent nummer 3.

Groeten van Jos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 nov 2009 - 16:17

Proficiat Jos cheers

inzet wordt op den duur toch wel beloond!!


gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimema 30 nov 2009 - 16:25

hastike goed jos dat je het voor mekaar hebt gekregen.

ik heb het al gevonden en meteen aan gevraagt

groet ruud lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedi 8 dec 2009 - 23:30

Ik krijg net de definitieve toestemming van LNV binnen, blijkt er weer inhoudelijk iets niet te kloppen. Pfffff, het is in ons voordeel, dus ik laat het maar zo.


Oh ja, ik moet ook nog 'legeskosten' betalen, slecht 180 euro. En waarvoor? Waarschijnlijk voor het maken van het briefje en de 2 mailtjes en 2 belletjes. Maar goed, de vereniging draait er voor op, want deze had ik niet zien aankomen. Wat een wereld Evil or Very Mad Twisted Evil .
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 7:34

Tja, ff over dat geld wat ze durven te vragen hier en daar, ik moest een formulier hebben om op te sturen voor een aanvraag voor een speciaal rijbewijs omdat ik die icd heb, dat stomme papiertje moest 22 euro kosten Shocked !!
En dan komen de bijna 60 euro voor het nieuwe rijbewijs er nog eens bij!
22 euro voor een papiertje ppffffffffffffffffffffff sick No
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 dec 2009 - 10:54

Tja ....

ik heb de pagina's met betrekking tot e nachtvisvergunning en de nachtviszones aangepast mbt de nachtvisvergunning en een tijdelijke VISpas. En ik heb een pagina gemaakt waarop vermeld is hoe je lid kan worden van onze vereniging.


Steeds een stapje verder .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 14:39

Vandaag ben ik bij de gemeente geweest voor de evaluatie van de nachtviszones op de 3 plassen. Hierbij waren gemeente, politie, Staatsbosbeheer, Sportvisserij Nederland en ikzelf aanwezig.

De uitkomst van deze bijeenkomst was dat er geen bezwaren zijn om de proef definitief te maken, en dat is natuurlijk helemaal top.

Ik heb zojuist bij het ministerie verlenging voor 3 jaar aangevraagd (de maximale periode), en een brief naar de provincie gestuurd omdat ook zij hierover iets te zeggen hebben ivm bevers op de Lepelaarsplassen. Ik verwacht hier overigens geen problemen, maar dat is altijd even afwachten natuurlijk.

Ik heb ook aan de gemeente gevraagd of de lange kant langs de Noorderplassen weer toegankelijk gemaakt kan worden, ze gaan hier even achteraan.

Na afloop heb ik nog even met SVN gebabbeld over de vraag of alle zones in 1 vergunning kunnen komen, en dat ziet er hoopvol uit. Er komt echter nog wel het één en ander bij kijken, maar daar ga ik de eerstvolgende bestuursvergadering mee aan de slag.

Al met al een drukke maar vruchtbare ochtend.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 15:37

Cool om te horen jos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 16:51

lekker bezig vriend Very Happy word vervolgd cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 17:22

Stuur mij maar vast een formulier voor 2011.

Met jou aan onze zijde gaat dat zeker weer lukken.

Jos de Boss
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 sep 2010 - 20:21

Toppie Jos en gefeliciteerd......Loon naar werken zover!! cheers





Hans!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 20:30

Jos Holla schreef:


Na afloop heb ik nog even met SVN gebabbeld over de vraag of alle zones in 1 vergunning kunnen komen, en dat ziet er hoopvol uit.

.

En welke zone's wil je dan in 1 vergunning hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 22:21

Alle zones die we momenteel hebben, dus de vaarten en de plassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 22:42

Hm dat zou jammer zijn want dan gaat de prijs natuurlijk ook omhoog.. En die is nou juist zo prettig bij de plassen. En als ik dan voor mij zelf spreek zou ik hem voor de vaart niet willen. Maar daar moet ik dan wel voor gaan betalen in de toekomst??? Of komt er dan alsnog een aparte vergunning voor mensen die maar 1 van de 2 willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitimewo 8 sep 2010 - 23:18

Dennis van Wel schreef:
Hm dat zou jammer zijn want dan gaat de prijs natuurlijk ook omhoog.
Hm, wie zegt dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nachtvissen in Flevoland.   Nachtvissen in Flevoland. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtvissen in Flevoland.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nachtvissen in Flevoland anno 2013.
» Natuurgebieden in Flevoland.
» SKP Zuidelijk Flevoland.
» Gebruik van een vistentje in Flevoland.
» Controle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: