Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Vrije Slag 2012.

Ga naar beneden 
+21
Eddy Pieters
Hans de Jong
Jan Sturkenboom
Leo ten Hoeve
Marco Wal
Marco
Brian Tamerus
Jeroen
Don Seur
Mike Tamerus
Gert
Harry
Rene Zwaap
Gaby
Wilco
Marc Dronten
Henk Seyerlin
Johan
Jeffrey Haak
Dennis van Wel
Jos Holla
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimeza 7 jul 2012 - 23:09

anders ik wel... gaat leuk worden en werken tegelijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 16:30

kan je je nog inschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 16:36

Geen enkel probleem, kan tot de laatste dag. De vraag is dan alleen of de stek van jouw keuze nog vrij is, maar plek hebben we hier wel genoeg denk ik hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 16:44

ja denk het wel ben alleen dus heb niet veel plek nodig he
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 17:11

Stuur maar een mail, dan komt het vast wel goed Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 20:44

gaan ik doen eerst even de stek nog is bekijken die ik op het oog heb of we er nog kunnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 20:47

Gert je kan net zo goed niet mee doen hoor.. De winnaar is al bekend ;-)
ff wat competitie strijd er in gooien...hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jul 2012 - 21:01

heheheeh dan is het helemaal een uit daging om mee te doen. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jul 2012 - 21:21

dit jaar vis ik de vrije slag mee kan niet wachten om jullie in te maken Laughing nee ik word niet te enthousiast ik doe er alles aan om toch met me team te winne
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 11:35

affraid affraid affraid affraid Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimema 16 jul 2012 - 17:10

heheheh ik zit met me verjaardag gewoon aan de waterkant 10 augustus. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 jul 2012 - 19:49

Inmiddels hebben we 14 teams, niet slecht ............... en het schiet alweer op, ik heb er nu al zin in!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 19:11

De BBQ is besteld, iets minder kippepoten en meer stokbrood geek geek

Over 2 weken zitten we middenin de strijd .......... maar misschien is hij dan al beslist cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 20:03

De kip heeft in ieder geval verloren!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 jul 2012 - 20:11

Rene Zwaap schreef:



misschien lukt het dit jaar wel dat ieder team een korte (slideshow/presentatie/filmpje ) impressie
van jullie weekend kan maken ?

gr.

Rene

Rene, zie eigenlijk nu pas het filmpie. Grappig!!! Dacht eerst dat ik naar Peppi en Kokki aan het kijken was Laughing .
Maar wel leuk idee!!!! Wij gaan ons best doen om ook een beeldverhaal te maken! (zeg ik nu even op eigen titel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 11:58

Volgend weekend al de wedstrijd.
Kan wel zeggen dat ik druk bezig ben met alle voorbereidingen.
De rigs zijn al klaar, het voeren is al begonnen en ondanks wat tegenslag heeeeeeeeel veeeeeeeeel vertrouwen in een goeie afloop.
De tactiek is doorgesproken en we zijn er klaar voor.
Na een 4e plek op Abbey en een tweede plek bij de winterwedstrijd zal nu de eerste plaats het doel zijn.
Maar de Olympische gedachte: "meedoen is belangrijker dan winnen" zal voorop staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 12:30

Wij hebben vanmorgen de knoop doorgehakt, dit wordt definitief de stek:

De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 260bkt2

En dus inmiddels volle bak aan de gang, vrijdagochtend zullen we nog wel even bezig zijn om uberhaupt het water te bereiken Laughing Laughing Laughing . Maakt niet uit, het resultaat zal toppie zijn. Over concurrentie maak ik me geen zorgen, alles is goed en alles klopt ....................

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 12:53

Jos Holla schreef:
Wij hebben vanmorgen de knoop doorgehakt, dit wordt definitief de stek:

De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 260bkt2

En dus inmiddels volle bak aan de gang, vrijdagochtend zullen we nog wel even bezig zijn om uberhaupt het water te bereiken Laughing Laughing Laughing . Maakt niet uit, het resultaat zal toppie zijn. Over concurrentie maak ik me geen zorgen, alles is goed en alles klopt ....................


Mooie tuin! cheers

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 12:55

Jos Holla schreef:
Wij hebben vanmorgen de knoop doorgehakt, dit wordt definitief de stek:

De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 260bkt2

En dus inmiddels volle bak aan de gang, vrijdagochtend zullen we nog wel even bezig zijn om uberhaupt het water te bereiken Laughing Laughing Laughing . Maakt niet uit, het resultaat zal toppie zijn. Over concurrentie maak ik me geen zorgen, alles is goed en alles klopt ....................


vind ik leuk haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 12:59

Als zo'n stek klaar is geeft dat hele mooie plaatjes! Werken voor je vis, da's nieuw voor mij maar de beloning is er steeds, dat zal deze keer niet anders zijn Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 13:14

Martin schreef:
Na een 4e plek op Abbey en een tweede plek bij de winterwedstrijd zal nu de eerste plaats het doel zijn.
Dat zijn prijzen gewonnen bij geheel andere omstandigheden, ik had (op een kutstek) de derde plek in maart en de tweede plek op de marathon, die kutkinderen Jannic en Andy doen niet mee, dus ik zie het wel zitten Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 13:25

Jos Holla schreef:
Martin schreef:
Na een 4e plek op Abbey en een tweede plek bij de winterwedstrijd zal nu de eerste plaats het doel zijn.
Dat zijn prijzen gewonnen bij geheel andere omstandigheden, ik had (op een kutstek) de derde plek in maart en de tweede plek op de marathon, die kutkinderen Jannic en Andy doen niet mee, dus ik zie het wel zitten Laughing Laughing

Nodig Jannic een keer uit, je hebt een vacature Schoonzoon, dus wie weet sunny

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 19:37

Jos Holla schreef:
Als zo'n stek klaar is geeft dat hele mooie plaatjes! Werken voor je vis, da's nieuw voor mij maar de beloning is er steeds, dat zal deze keer niet anders zijn Laughing Laughing

Alleen werken voor je vis, nieuw voor jou? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 22:50

lol! lol! lol!
Wilco schreef:
Jos Holla schreef:
Als zo'n stek klaar is geeft dat hele mooie plaatjes! Werken voor je vis, da's nieuw voor mij maar de beloning is er steeds, dat zal deze keer niet anders zijn Laughing Laughing

Alleen werken voor je vis, nieuw voor jou? lol!




ja zeker brasem vang je zo !!!! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 aug 2012 - 22:52

lol! lol! lol!
Wilco schreef:
Jos Holla schreef:
Als zo'n stek klaar is geeft dat hele mooie plaatjes! Werken voor je vis, da's nieuw voor mij maar de beloning is er steeds, dat zal deze keer niet anders zijn Laughing Laughing

Alleen werken voor je vis, nieuw voor jou? lol!




ja zeker brasem vang je zo !!!! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Vrije Slag 2012.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Vrije Slag 2014.
» Controleurs voor de vrije Slag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: