Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Vrije Slag 2012.

Ga naar beneden 
+21
Eddy Pieters
Hans de Jong
Jan Sturkenboom
Leo ten Hoeve
Marco Wal
Marco
Brian Tamerus
Jeroen
Don Seur
Mike Tamerus
Gert
Harry
Rene Zwaap
Gaby
Wilco
Marc Dronten
Henk Seyerlin
Johan
Jeffrey Haak
Dennis van Wel
Jos Holla
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 9:04

ja zet hem op mannen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 9:46

Succes allemaal!
Ben nu al nieuwsgierig naar de resultaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 22:29

her en der zijn al de nodige vissen gevangen Very Happy ben ff bij joop en hans wezen kijken en bij me broertje en ze team ;p me broertje had wel een mooie 21ponder maar voor de rest hou ik het nog even voor mezelf Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 11:48

er is vannacht weer een mooie vis gevangen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 aug 2012 - 11:50

Wel meer dan 1..... geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 15:18

is er al bekend wie gewonnen heeft? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 16:46

Yep!!
Waarschijnlijk weet je het nu ook... :-) (je broertje en vader zullen inmiddels wel thuis zijn.)

Bij deze wil ik Jos weer bedanken voor de organisatie!!!
Was leuk om via socialmedia op de hoogte te blijven!
Patricia bedankt voor de BBQ versnaperingen, en dat op je verjaardag!

Dan de Winnaar!!
Arie en Johan van harte gefeliciteerd!
44 stuks! Super!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 17:18

Goed gedaan arie en johan feli hoor cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 17:30

arie en johan gefeliciteerd! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 17:40

Arie en Johan, gefeliciteerd met de trofee! Wat een aantal!
Jos, bedankt voor de wedstrijd! Het was weer een feest! geweldig genoten. Nu herstellen van de zware nachten... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo ten Hoeve

Leo ten Hoeve



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 18:58

gefeliciteerd mannen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 19:24

Gefeliciteerd Arie en Johan met jullie zege en Jos de bbq was weer top Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 19:37

We hebben een verschrikkelijk lekker weekend gehad, alleen jammer dat de vangsten bij ons een beetje achter bleven, 1 karper van 18 pond... cheers
Gelukkig toch nog wel een vis gevangen (zal die andere 14 niet noemen Embarassed ) en geen laatste geworden... cheers

Arie en Johan van harte gefeliciteerd met jullie overwinning... cheers

Ook de bbq was weer top geregeld Jos... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 20:40

Ik heb ook weer een prima weekend achter de rug, Mark bedankt voor de buttons, Patries bedankt voor de hulp bij de BBQ, Jan, Rob en Rob bedankt voor de gezelligheid, en jammer dat de andere teams ook vissen gevangen hebben Laughing Laughing Laughing Laughing

Da's een grapje, vond het spannend, en ik merk dat de Heeremaschaal toch wel leeft bij een aantal mensen waaronder ikzelf Cool . Super, tussenstand volgt ...............
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 21:06

Topweekend mede ook dankzij de goede vangsten en uiteraard het mooie weer !!

" en uiteraard mn maatje Rene die voor de meeste vis gezorgd heeft , bedankt Rene je bent de aardigste rotterdammer die ik ken ;-) "
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 22:41

En de enige die je kent.. Cool onze Marc is eigenlijk een zeeuw.. Cool Cool Maar ook een toffe gast!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 aug 2012 - 23:41

Mijn eerste vrije slag, maar zeker genoten.....weer top, vangst wat tegenvallend ( zeker qua grote / gewicht ), maar niet met lege handen en zeker gezellig.....Volgend jaar zeker er weer bij als maar ff mogelijk is........

Jos thx voor organisatie weer.....BBQ was zalig en zeker gezellie....Patricia bedankt ook en nogmaals van harte....

Mark ook weer bedankt voor de buttons.....

Iedereen feli's met hun vangsten......En echt CHAPEAU Arie en Johan met jullie dik verdiende overwinning. 44 stuks diepe buiging en van harte gegunt cheers cheers cheers cheers


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 aug 2012 - 9:34

Don Seur schreef:
onze Marc is eigenlijk een zeeuw.. Cool
WTF? Een Zeeuw??

Laat me raden, zijn vrouw is Zeeuws Meisje / geen cent teveel hoor ????????????????

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Eddy Pieters

Eddy Pieters



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 aug 2012 - 10:55

Martin schreef:

Dan de Winnaar!!
Arie en Johan van harte gefeliciteerd!
44 stuks! Super!
Wauw! Wat een aantal! 44 stuks vang ik niet eens in een jaar Embarassed
Gefeliciteerd heren!
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 aug 2012 - 19:44

Hans de Jong schreef:
Mijn eerste vrije slag, maar zeker genoten.....weer top, vangst wat tegenvallend ( zeker qua grote / gewicht ), maar niet met lege handen en zeker gezellig.....Volgend jaar zeker er weer bij als maar ff mogelijk is........

Jos thx voor organisatie weer.....BBQ was zalig en zeker gezellie....Patricia bedankt ook en nogmaals van harte....

Mark ook weer bedankt voor de buttons.....

Iedereen feli's met hun vangsten......En echt CHAPEAU Arie en Johan met jullie dik verdiende overwinning. 44 stuks diepe buiging en van harte gegunt cheers cheers cheers cheers


mooi dat je er volgend jaar bij ben hans dan kan je misschien je franse taal op halen Very Happy Very Happy Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 aug 2012 - 19:48

ron tamerus schreef:
Hans de Jong schreef:
Mijn eerste vrije slag, maar zeker genoten.....weer top, vangst wat tegenvallend ( zeker qua grote / gewicht ), maar niet met lege handen en zeker gezellig.....Volgend jaar zeker er weer bij als maar ff mogelijk is........

Jos thx voor organisatie weer.....BBQ was zalig en zeker gezellie....Patricia bedankt ook en nogmaals van harte....

Mark ook weer bedankt voor de buttons.....

Iedereen feli's met hun vangsten......En echt CHAPEAU Arie en Johan met jullie dik verdiende overwinning. 44 stuks diepe buiging en van harte gegunt cheers cheers cheers cheers


mooi dat je er volgend jaar bij ben hans dan kan je misschien je franse taal op halen Very Happy Very Happy Twisted Evil
Gefeliciteerd heren met jullie 44 stuks knap werk cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 aug 2012 - 19:52

Jos Holla schreef:
Don Seur schreef:
onze Marc is eigenlijk een zeeuw.. Cool
WTF? Een Zeeuw??

Laat me raden, zijn vrouw is Zeeuws Meisje / geen cent teveel hoor ????????????????

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Jos
ga ff zitten

Willie ,mijn vrouw is.................................................................een echte Friesin lol! en ik ben er nog elke dag blij mee cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 aug 2012 - 21:35

ron tamerus schreef:
Hans de Jong schreef:

mooi dat je er volgend jaar bij ben hans dan kan je misschien je franse taal op halen Very Happy Very Happy Twisted Evil


Whahaha, lig weer gestrekt hier!! Bedankt he.............""EX"" vriend cheers cheers cheers

Maar jullie zeker ook nog feli met toch een aantal echt mooie vissen Ron....

Tot volgend jaar hopelijk.

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 12:21

Johan en Arie van harte gefeliciteerd met jullie tweede overwinning van de vrije slag!!

echt een TOP prestatie geleverd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 15:20

Het viel me overigens op dat veel deelnemers de button op een bankstick gemonteerd hebben, ik vind dat een goed idee om mee te nemen naar de volgende wedstrijd waar met een button gewerkt wordt:

De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Awyhqx

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Vrije Slag 2012.   De Vrije Slag 2012. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Vrije Slag 2012.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De Vrije Slag 2010.
» De Vrije Slag 2011.
» De Vrije Slag van 2013.
» De Vrije Slag 2014.
» Controleurs voor de vrije Slag.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: