Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.

Ga naar beneden 
+7
Mike Tamerus
Ronnie Groenensteijn
Brian Tamerus
Harry
Rene Zwaap
Gaby
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 5 maa 2012 - 12:07

We hebben alle gevangen spiegeltjes weer herkent en ik heb de adoptieouders allemaal ingelicht. Blijft toch bijzonder leuk zo'n adoptieplan. Alle foto's zijn terug te vinden via de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Nummer 160 bleek overigens geadopteerd te zijn door Marc, en technisch gezien is die dus wederom weeskindje geworden. Het lijkt me echter vanzelfsprekend dat de voogdij dan automatisch overgaat op zijn vrouw en/of kinderen, dus ook hun heb ik hierover ingelicht. Het is overigens wel de tweede vis van Marc die teruggemeld wordt, de vorige kon ik hem melden toen hij in het ziekenhuis lag. Hij vond het toen super, en dat zou nu niet anders geweest zijn.

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. 1e5aaf

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. 35kpytg

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. 25hh11d

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Ok2alh

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Xdcnky


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 9:43

Ook de laatste spiegeltjes zijn weer teruggevonden, we hebben 3 meldingen en je vind ze terug op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 11:28

Begint aardig te lopen met de projektspiegeltjes..... cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 2 apr 2012 - 10:13

Recent zijn er weer 2 spiegeltjes gevangen, de adoptieouders zijn ingelicht en je vind de foto's op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Nou heb ik alle resultaten eens op een rijtje gezet en daarbij de groeiresultaten vermeld, omgerekend in gewicht en percentages. Een hele stroom informatie, maar nog wat moeilijk te interpreteren denk ik omdat de groeisnelheid gerelateerd is aan het jaargetijde. Maar ondanks dat zie je toch snel een soort gemiddelde en herken je de achterblijvers.

Al met al ben ik wel bijzonder tevreden met de bereidheid tot terugmelden, de bekendheid van het project en de gemeldde resultaten.

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. 21o7urq

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 2 apr 2012 - 10:27

Interessant om dit te lezen Jos.
Als je dit zo bekijkt dan groeien ze aardig naar mijn idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 2 apr 2012 - 10:29

mijn adoptie kinderkes zijn niet te vangen voor 1 gat ! dat vindt ik verheugend nieuws dat ze slimmer zijn als de rest cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 2 apr 2012 - 18:21

Wat we hier ook goed uit terug kunnen lezen is dat buiten dat de groei erg goed is,
we ook verschillende vissen vangen en dat betekend dat de overlevings kansen ook erg goed zijn.

Wat mij toch wel verwonderd is dat er zoveel spiegeltjes in het Beatrixs park worden gevangen en dat ze ook nog is vanaf beide uitzetpunten daar worden gevangen.

Ik ben over deze lichting wel heel tevreden ondanks dat de variëteit in het beschubings patroon op wel de wensen overlaat.

Groet Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 2 apr 2012 - 22:05

mijn ene adoptie kind is een ezel deze is al twee keer gevangen
lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 6:54

Harry schreef:
mijn ene adoptie kind is een ezel deze is al twee keer gevangen
lol! lol! lol! lol! lol!

Je weet het hè Harry....kinderen gaan op hun ouders lijken... geek lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 15:05

Voor de liefhebber:

http://www.spiegelkarperprojecten.nl/forum/viewtopic.php?f=84&t=457&p=916#p916
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 11:31

RodyCalis schreef:
Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Foto-D4XBNJ3R

Een heus projectspiegeltje van 62 cm en 5,6 Kilo...

Ook deze vis is weer teruggevonden, het is een adoptiekindje van Martin en Gaby, een visje met co-ouderschap dus Laughing Laughing Laughing . Vangstgegevens ed vind je op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 11:35

Inmiddels hebben we overigens van 32 verschillende vissen een terugmelding gehad, dat lijkt me toch wel een erg hoopvol getal. Slechts 2 vissen zijn gedubbeld, dus enige slimmigheid kan je ze niet ontzeggen Laughing Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 18:27

maatje van me heeft er gister een gevangen moet nog ff wachten op de foto´s Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 22:40

Brian Tamerus schreef:
maatje van me heeft er gister een gevangen moet nog ff wachten op de foto´s Very Happy

Toppertje man !
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimezo 20 mei 2012 - 15:30

Héhé, eindelijk een visje van mij teruggemeld. Is overigens een vis met co-ouderschap van Marc Heerema en mij. Bijzonder leuk vind ik zelf Laughing Laughing . Meer gegevens op de website van de BCWA.

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. 2ko32v

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 19:50

Tom Engel schreef:
.......................... Tevens weer een project spiegel van 4.8 kilo.

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Vih2bn
wat zijn ze mooi onze project spiegels
Ook deze vis hebben we weer teruggevonden, de adoptieouder is inmiddels ingelicht en de gegevens van de vis vind je op de website van de BCWA: www.hsvog.nl/bcwa

Inmiddels zijn er al 40 unieke vissen teruggevangen ...............

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimedo 28 jun 2012 - 21:08

Eindelijk 2 jaar nadat ze zijn uitgezet heb ik mijn eerste project spiegel op de mat gehad.
5900 gram en 63 cm

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Image00002a
Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Dsc0354h



Vis was in super conditie en gaf een geweldig gevecht aan de hengel.
Ik ben er super blij mee.

Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronnie Groenensteijn

Ronnie Groenensteijn



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 9 jul 2012 - 10:11

Goed bezig mark,mooie foto goed scherp! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 9 jul 2012 - 12:30

Thanks ron!
Maar zo horen de foto's toch ook? scherp en mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 9 jul 2012 - 12:54

Alleen jammer van die lelijke kerel .............. Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 9 jul 2012 - 14:10

Ach .......... heb tenminste wel haar op me hoofd lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 9 jul 2012 - 14:26

Nog wel .................... maar troost je, in tegenstelling tot vrouwen worden mannen alleen maar knapper naarmate ze ouder worden. Ik zie dat dagelijks Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimema 9 jul 2012 - 14:43

over die spiegeltjes ik weet ook waar ze zitten zag er gister namelijk nog 1 zwemmen en die ging azen. ik ga morgen daar denk ik ff vissen
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimedi 10 jul 2012 - 1:44

ik denk dat dat geen almeerse projektspiegel is Mike,voor zover ik weet vis jij meestal in de buurt van swifterbant
ik denk dat de vissen uit Almere daar nog niet zwemmen
maar zo wie zo succes en laat de foto het tegendeel bewijzen
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike Tamerus

Mike Tamerus



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitimedi 10 jul 2012 - 10:07

dat mis niet maar het was zkr een projectje klein en hoog was ie en me maat had daar laatst ook een in de buurt gevangen alleen ben vandaag niet gegaan gister werd wel erg laat ik kon nog 3 uurtjes slapen en dan vissen dus ga morgen daar dan denk ik en in de buurt van swift misschien wel misschien niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vis TV 2012.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» De winterwedstrijd van 2012.
» Schoonmaakdag 2012.
» Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: