Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.

Ga naar beneden 
+7
Mike Tamerus
Ronnie Groenensteijn
Brian Tamerus
Harry
Rene Zwaap
Gaby
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gaby
Moderator
Gaby



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 11:35

Altijd leuk om een projektspiegel te vangen... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 12:55

Mike Tamerus schreef:
dat mis niet maar het was zkr een projectje klein en hoog was ie en me maat had daar laatst ook een in de buurt gevangen alleen ben vandaag niet gegaan gister werd wel erg laat ik kon nog 3 uurtjes slapen en dan vissen dus ga morgen daar dan denk ik en in de buurt van swift misschien wel misschien niet

Hoi Mike,

Dat spiegeltje als je die op de hoge of op de lage vaart heb gezien zou het heel goed mogelijk zijn dat het en skp visje is vanuit Lelystad.

Mocht je ze vangen wel even melden he !

Groet Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jul 2012 - 16:16

Mark van der Ham schreef:
Mike Tamerus schreef:
dat mis niet maar het was zkr een projectje klein en hoog was ie en me maat had daar laatst ook een in de buurt gevangen alleen ben vandaag niet gegaan gister werd wel erg laat ik kon nog 3 uurtjes slapen en dan vissen dus ga morgen daar dan denk ik en in de buurt van swift misschien wel misschien niet

Hoi Mike,

Dat spiegeltje als je die op de hoge of op de lage vaart heb gezien zou het heel goed mogelijk zijn dat het en skp visje is vanuit Lelystad.

Mocht je ze vangen wel even melden he !


Groet Mark

Daar heb ik ook aan zitten denken,maar kon ff niet op internet
zker ff melden Mike!!!
groet Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jul 2012 - 20:40

Zooooooooooooo ik heb een klein skp recordje te melden.

Afgelopen ochtend heeft Peter een hele mooie skp visje gevangen op een top gewicht voor nu al .
Morgen avond volgt de foto

Groet mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 5:57

Het terug zoeken heeft iets lager geduurd dan gedacht maar het resultaat is er niet minder om !

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Image00001vy



6900 gram en 63 cm !
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Engel

Tom Engel



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 jul 2012 - 14:53

Das een nieuw record, plaatje hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 aug 2012 - 21:49

Wow zeker een hele bijzondere terugmelding.......Feli's aan zowel de filmer, als de adoptie paps.....( die ik erg goed schijn te kennen trouwens, en erg blij verrast was met de foto Jos, dus namens hem ook hier nogmaals hartelijk dank voor het melden en sturen van de foto).


cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 aug 2012 - 0:46

Hij was inderdaad leuk Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:14

We hebben weer een bijzonder geval, een projectspiegel die uitgezet is met een beschadigde staart, maar kijk hoe het er 2 jaar later uitziet:

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Sou4ap

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:19

Die is weer mooi aangegroeid.... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 8:22

Eindelijk weer eens een kindje van mij boven water, mooie vis en mooie foto:

Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 M8ipf9


Terug naar boven Ga naar beneden
Ronnie Groenensteijn

Ronnie Groenensteijn



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 14:43

Beste groei dus !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 21:14

Gefeli Vangers en Adoptie paps..........beste groei idd, leuk.

cheers cheers cheers 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Mooi hoor!   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 12:37

Mooi zeg hoe ze groeien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.   Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terugmeldingen projectspiegeltjes 2012.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vis TV 2012.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» De winterwedstrijd van 2012.
» Schoonmaakdag 2012.
» Nieuwjaarsreceptie 5 januari 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: