Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning

Ga naar beneden 
+10
Hans de Jong
Rene Zwaap
Ruud Hinse
Wim de Haan
Marc Dronten
Silvester van Dijken
Jan Sturkenboom
Gert
Gaby
Jos Holla
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimema 10 dec 2012 - 13:06

Ik heb een aanvraagformulier voor de derde hengel en/of nachtvispas gekregen, maar ik kan nergens aanvinken welke van de 2 ik wil en op de acceptgiro staat alleen 10 euro aangegeven (voor de nachtvispas). Ik heb gevraagd of je voor beide apart een aanvraagformulier gaat krijgen, wordt vervolgt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimema 10 dec 2012 - 13:07

Ja heb ik ook zo ontvangen. Very Happy
Was al van plan om 35 over te maken ipv 10, maar dan wachtten we ff af... geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 12:06

Het antwoord:

Goedemorgen,

U ontvangt verder niets omtrent de Derde hengel toestemming, u kunt vanaf 1 januari op de site van Sportvisserij Nederland en de federatie die achter op uw VISpas staan een Derde hengeltoestemming aanvragen. U ontvangt dan een tijdelijk bewijs hiermee mag u gelijk vissen en binnen 3 weken ontvangt u de hologram thuis.

Met vriendelijke groet,

Paula Klarenbeek


Ik bestel wel in januari Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 18:17

Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 1:06

wil ik de Nachtvis- en Derde hengel aan vragen krijg ik dit op de site te zien.
wat een gekke zeg Evil or Very Mad
De Nachtvis- en Derde hengeltoestemming zijn vanaf half januari online te bestellen en betalen via deze website.

Houd de website in de gaten voor meer informatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 2:11

zucht ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 4:49

Pffffff....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 9:22

ja zeg dat wel.
maar wat ik me nu afvraag geld de regen nu ook nog dat het nachtvissen vrij is zo als het de laatste paar maande was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 11:31

Inderdaad een hele diepe zucht, het jaar begint alweer goed Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 12:05

Ze lopen echt gewoon achter hier, ongelofelijk:

Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning 25kt17b


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 12:06

Gert schreef:
ja zeg dat wel.
maar wat ik me nu afvraag geld de regen nu ook nog dat het nachtvissen vrij is zo als het de laatste paar maande was.
Tja, dat zou je bij hun moeten vragen. Beeeeeetje jammer allemaal weer ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:08

Reactie van sportvisserij op mijn vraag van de pas:

Beste Jan Sturkenboom,

Voor ons is het ook een teleurstelling dat de nachtvispas nog niet besteld kan worden via onze website.

Het bedrijf die de oplevering doet van de module kan nog geen 100% veiligheid garanderen bij de betaling

van de nachtvispas. Daarom is er voor gekozen om de oplevering nog even uit te stellen. Ik hoop dat u nog

even geduld hebt tot half januari. Wanneer deze beschikbaar komt zal dit gecommuniceerd worden via de

website.





Met vriendelijke groet,



Tom Voorhamm

Sportvisserij MidWest Nederland
.



Het is duidelijk maar waarom niet gelijk gecommuniceerd!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:17

Dat hadden ze inderdaad ook gelijk op de site kunnen zetten... geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvester van Dijken

Silvester van Dijken



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 21:25

hallo lezers ik heb het zelfde mailtje als jan gehad en heb er een terug gestuurd of we niet gedoogd met de vegunning van 2012
door mogen vissen tot hun de zaken op orde hebben ik wacht op een andwoord zodra ik iets weet laat ik het jullie ook weten
voor iedereen de beste wensen en veel vis groet silvester
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 22:22

waar is meneer Boes????

dan was het allang geregeld

zodra het geld op zijn rekening stond,had je binnen een paar dagen de vergunning
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 11:30

De module moet natuurlijk wel in orde zijn, maar het is nou net alsof ze pas sinds gisteren weten dat ze die dingen moeten uitgeven. Jammer maar het is niet anders. Ik zou het in ieder geval niet gokken, Wilco heeft gisteren alweer de eerste agenten op bezoek gehad. Nou heeft hij ook zijn kop niet mee natuurlijk, maar toch ......... Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 14:55

Derde hengelvergunning is gelukt: http://www.sportvisserijmidwestnederland.nl/vispas/nachtvis-__derdehengeltoestemming/

Nachtvistoestemming is bij mij nog niet gelukt helaas, maar goed, dat komt nog wel Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 15:57

...... en ook dat werkt nu goed, mooi! Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 17:59

Net de voorlopige vergunning voor de derdehengel en nachtvispas uitgeprint Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 18:49

Ga het zo ook ff proberen


En geregeld Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 19:03

Zo ik heb hem ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 19:29

heb hem op de KSN site besteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 21:15

alles net geregeld ........ging soepeltjes............derde hengel en nacht vergunning.
tijdelijke pas meteen maar uit geprint.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 19:35

Geregeld!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 8:36

verder als de derde hengel afrekenen , die ik niet wil kom ik niet !!!!

ik wil alleen nachtvispas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.
» Aanvragen nachtvispas en/of derde hengel nu bij Sportvisserij MidWest Nederland!
» Gebruik van de derde hengel op de nachtviszones van de Federatie.
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: