Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning

Ga naar beneden 
+10
Hans de Jong
Rene Zwaap
Ruud Hinse
Wim de Haan
Marc Dronten
Silvester van Dijken
Jan Sturkenboom
Gert
Gaby
Jos Holla
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 3 Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 21:28

Jos Holla schreef:
De 25 euro voor de derde hengelvergunning is nu al afgeschreven, da's wel heel erg vlotjes .................. Denk dat ik het volgend jaar maar anders ga doen.
Opzich niet ZOOO gek misschien, gezien de acceptgiro's voor de Vispas ook al in huis zijn?? en naar ik hoorde bij andere vereniging(en) al ff geleden afgeschreven zijn??

Ik trouwens gister met sportvisserij Nederland gebelt over 3de hengel / nachtvispas......Ik schijn met acceptgiro te boek te staan daar ( vaag want dit jr met ideal betaalt maar goed ), dus zou acceptgiro moeten krijgen, MAAR vertelde de dame die ik aan de lijn had.de mensen waarvan een Emailadres bekend is krijgen formulie/factuur per mail 1 dezer dagen......we gaan het beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.
» Aanvragen nachtvispas en/of derde hengel nu bij Sportvisserij MidWest Nederland!
» Gebruik van de derde hengel op de nachtviszones van de Federatie.
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: