Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning

Ga naar beneden 
+10
Hans de Jong
Rene Zwaap
Ruud Hinse
Wim de Haan
Marc Dronten
Silvester van Dijken
Jan Sturkenboom
Gert
Gaby
Jos Holla
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Hans de Jong

Hans de Jong



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:17

Zoooooooooo de ""hologram"" sticker is binnen.............mooi hoor zo bling Bling cheers cheers cheers cheers

Mijn Vispas is compleet lol!!


Laatst aangepast door Hans de Jong op za 19 jan 2013 - 14:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:18

Hier ook net binnen. Wel netjes zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:20

Jos Holla schreef:
Hier ook net binnen. Wel netjes zo.

Yeps, idd netjes zo, valt weinig van te zeggen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:55

nou ik heb noch niets binnen Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Wim de Haan

Wim de Haan



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:20

sticers erop geplakt,nu moet het maar weer snel gaan dooien Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:39

Ook hier binnen en er opgeplakt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 16:35

Die van mij is er nog niet, heb hem ook pas een week geleden aangevraagd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 16:58

en wat denk je is de bode laat en heb hem net binnen cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 19:14

cheers cheers
Gert schreef:
en wat denk je is de bode laat en heb hem net binnen


cheers cheers
van harte ook Gert
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 23:44

netjes binnen ..........ijs weg en gaan met die banaan.............
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 7:56

Zo hier is hij ook binnen en op de pas gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 8:03

Ik heb die van mij op 13-01 besteld en betaald maar nog niet binnen, hoe lang duurde het bij jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 13:45

Nou, hij zou nu toch ondertussen wel jouw kant op moeten komen ....... We kijken het nog een weekje aan, stuur me als hij er dan nog niet is even een bericht dan informeer ik voor je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 17:06

vandaag ook mijn vergunningen binne gekregen heeft bij mij 3weken geduurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 18:25

heb hem vandaag ook binnen gekregen
hebt het zojuist nagekeken

11 januari is het geld afgeschreven, dus ook een week of 3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Haak

Jeffrey Haak



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 22:24

Ik heb mijne ook vandaag gekregen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 16:58

Afgelopen woensdag mail gestuurd naar secretaris van mijn hsv. Gisteren reeds mijn nachtvispas binnen. Kun je merken wat een achtergebleven gebied Groningen is. Ze doen er maar drie dagen over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:03

De hologram stickertjes??
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:06

ja Jos de hologramm stickertjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:08

Heel apart. Maar misschien hebben ze maar 2 leden? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:09

In Groningen en drenthe zijn er over de 200000 visleden voor zover ik weet
Terug naar boven Ga naar beneden
ron tamerus

ron tamerus



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:46

lol! lol! lol!
Jos Holla schreef:
Heel apart. Maar misschien hebben ze maar 2 leden? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:48

Feitelijk heb je hem hier binnen 6 seconden in huis, weliswaar tijdelijk maar toch .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 17:51

ja je hoeft alleen maar meer dan 2 weken te wachten op die 6 seconden van het openen van de brievenbus en loslaten van de brief
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 10:57

De 25 euro voor de derde hengelvergunning is nu al afgeschreven, da's wel heel erg vlotjes .................. Denk dat ik het volgend jaar maar anders ga doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning   Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanvraag nachtvispas / derde hengelvergunning
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nachtvispas / derde hengel in aparte vergunning.
» Aanvragen nachtvispas en/of derde hengel nu bij Sportvisserij MidWest Nederland!
» Gebruik van de derde hengel op de nachtviszones van de Federatie.
» Gebruik van een derde hengel in Flevoland.
» Is een spod rod of marker rod een derde hengel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: