Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 SKP sierwateren Lelystad.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimema 14 feb 2011 - 21:41

Ter info (afkomstig van website HSV Lelystad):

Aanstaande zaterdag 19 februari zal er een eerste lichting Carpfarm-spiegels (Koos Walters/Bert Teuben) in de sierwateren van Lelystad uitgezet worden. We zullen door de hele stad spiegels uitzetten en vanaf 1 verzamelpunt vertrekken.

Hier worden de vissen eerst vastgelegd en met speciebakken vervoerd naar de diverse waterpartijen (max. 10 minuten rijden). Het zullen rond de 150 spiegels zijn.

Locatie en tijd geven we z.s.m. door (hou de website in de gaten, menu Karper), dit in overleg met onze leverancier Bert Teuben. Waarschijnlijk rond de middag.

Mocht je zin hebben om te komen kijken of helpen, graag!

Voor vragen karpercommissie@hotmail.nl of Jerry Stam bij Raven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimema 14 feb 2011 - 21:54

Hmmm interessant..... Very Happy

Ik moet werken tot 1400 dus denk dat dat te laat is.... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 6:34

Ik ben vrij, maar of ik zin heb......
Moet er maar ff over nadenken Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 6:49

Voel me niet geroepen om daar aan mee te werken ( vis uitzetten in stadsvijfers ) No
En dat terwijl de polder zo groot en mooi is..........(hier wordt duidelijk niet gedacht aan het belang van de karper , maar meer aan de karpervisser) Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 10:59

Als ik kan ga ik zeker even kijken, volgens mij hebben ze alles nu wel op de rit dus oké dan Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 14:09

Zou mooi zijn inderdaad als ze alles nu wel naar behoren op het rit hebben. Toppie!!

Mocht ik Zaterdag kunnen ga ik ff kijken, maar vrees dat ik het niet ga redden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimedi 15 feb 2011 - 22:22

Ter info:

Verzamel- en fotografeerplek zal zijn:
Kempenaar 118
8242 BA Lelystad
(mooie herkenningspunt vanaf de weg is Funmaxx Watersport)


GE link: KLIK!!

exacte tijd is nog niet bekend.


Aart Lokhorst zal overgens niet aanwezig zijn ivm de voorjaarsmeeting van de KSN op die dag: KLIK

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 10:38

vond hier wat foto's , nooit verwacht daar maar goed .

http://www.poldervissen.nl/viewtopic.php?p=21047&sid=5765804ad9ed8517c56780b23073596e#21047


had geen zin om de foto's kopie's te maken
staat het in de weg? dan mogen de moderators het van mij weer weg halen hoor .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitimezo 20 feb 2011 - 13:31

Staat prima zo, hoor.

Ik ben gisteren ook even wezen kijken, ik had wel Johan meegenomen als body guard Laughing Laughing Laughing . Gelukkig was het niet nodig, her en der wat handjes geschud, alle vissen zijn netjes vastgelegd, dus vooruit maar weer.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SKP sierwateren Lelystad. Empty
BerichtOnderwerp: Re: SKP sierwateren Lelystad.   SKP sierwateren Lelystad. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SKP sierwateren Lelystad.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Karperwedstrijd HSV Lelystad
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.
» Nachtvis project lelystad
» 3e hengel in Lelystad.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: