Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Karperwedstrijd HSV Lelystad

Ga naar beneden 
+8
Marc Heerema
Johan
Jeroen
Ruud Hinse
Henk Seyerlin
Jos Holla
Hans de Jong
Marc Dronten
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 21:53

op 27 augustus word er een wedstrijd karpervissen georganiseerd door de karpercommissie lelystad lelystadse vissers krijgen voorrang met inschrijven
ik vind dit nogal discrimineel,want de visvereniging bestaat uit leden uit Dronten en Lelystad
heb net een mailtje gestuurd ff afwachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 22:02

Marc Dronten schreef:
daar doe je dus je best voor vooral Jos
op 27 augustus word er een wedstrijd karpervissen georganiseerd door de karpercommissie lelystad lelystadse vissers krijgen voorrang met inschrijven
ik vind dit nogal discrimineel,want de visvereniging bestaat uit leden uit Dronten en Lelystad
heb net een mailtje gestuurd ff afwachten

Waarom verbaasd me dit nou niet.....................Doen ze eindelijk iets, is er toch weer iets vreemds mee....maar ja. Zal er wel op neer komen dat het verkeerd gemeld of geinterpreteerd is lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 22:08

Buiten dat....ben er na alle "gekheid" en ongenoegen niet voor niks weggegaan, dus wil ook niet mee vissen, maar dat terzijde Smile


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 22:21

Waarschijnlijk bedoelen ze leden van hengelsportbond ijselmeerpolders, en daar val jij ook onder. Ik dus niet .......... Maar waar haal jij die info vandaan, ik hoor nooit wat van ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 22:27

Heb net nog even op hun site gekeken, maar Zowel Bij wedstrijden, als bij gastenboek en ook bij karper is niks geen woord te vinden........Toch jammer voor de gene die er wel geinteresseerd in zijn. Daar heeft een vereniging toch mede een website voor zou je denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 22:46

ik ben nog steeds lid van lelystad/ dronten? en heb deze week het clubblad gekregen
daar staat het in
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 22:49

Marc Dronten schreef:
ik ben nog steeds lid van lelystad/ dronten? en heb deze week het clubblad gekregen
daar staat het in


Ok dan......En dan denk ik dat ze idd bedoelen alleen of in eerste instantie alleen voor leden.......Dus ook voor jou Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 22:57

Karperwedstrijd HSV Lelystad 33uzbt0

ok denk ik
zet er dan
voor leden van hsvl
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 23:00

Oké marc, is duidelijjk zo....blijft raar mijnsinziens dat er echt alleen lelystadse leden voorrang krijgen, terwijl ze 1 zijn met Dronten dacht ik..Zal misschien wat ongelukkig vermeld zijn.
Ja idd. vermeld dan leden van HSVl krijgen voorrang, dat snapt iedereen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 23:05

lijkt mij ook

of geef je op vol is vol?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 23:08

Marc Dronten schreef:
lijkt mij ook

of geef je op vol is vol?

Ja desnoods zou dat ook nog kunnen, maar als je liever een wedstrijd hebt van / met eigen verenigingsleden hou je het op leden van de HSVL.....Nu kweek je rare gedachten / scheve gezichten bij mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 23:40

En mijn forum wordt nu misbruikt om reclame voor ze te maken, terwijl ik niet mee mag doen. Ineens snap ik ook waarom ...... Ach, laat ook maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 23:43

Jos Holla schreef:
En mijn forum wordt nu misbruikt om reclame voor ze te maken, terwijl ik niet mee mag doen. Ineens snap ik ook waarom ...... Ach, laat ook maar.


I rest my case.............. Wink .......mooi weer vandaag
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 23:50

Even voor de goede orde: dit was geen verwijt ofzo, alleen een gevolg van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimevr 24 jun 2011 - 23:54

Jos Holla schreef:
Even voor de goede orde: dit was geen verwijt ofzo, alleen een gevolg van.

Was ok zo begrepen Jos, Wink en je hebt gelijk...No Problemo
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: mailtje terug gehad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 10:50

Karpercommissie HSVL aan mij
details weergeven 23:01 (11 uren geleden)

Hallo Marc,

De wedstrijd is niet voor mensen uit Lelystad alleen. Is iets mis gegaan waar weten we niet maar het is voor alle leden voor Hengesportvereniging HSVL. Dat is dus ook voor Dronten, Biddinghuizen, Swifterband of waar de leden ook wonen.

Ik heb eerder vanavond al de jongens gemaild en zal dit weekend even kijken of ik wat kan plaatsen op wat forums en even mailen naar de beheerder van de website van de HSVL om het op het web wel goed neer te zetten om dit recht te trekken.

Marcel Merk

Karpercommissie HSVL

blijkbaar staat het ongelukkig in het clubblad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 12:47

Marc Dronten schreef:
blijkbaar staat het ongelukkig in het clubblad
Zal dit dan de toekomst moeten worden: iedereen doet alleen nog iets voor de eigen leden? Tenzij je de wedstrijd niet vol krijgt, dan zijn de anderen weer goed genoeg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 15:15

Ben ik ff blij dat ik dit jaar ben overgestapt naar een ( wie mee wil doen ,inschrijven) visvereniging.

Ik wil wel eens zien of die wedstrijd wat wordt, dus Marc schrijf je maar in. ( Ik wil me wel opofferen voor 1 keer, als ik mee mag doen)) lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimeza 25 jun 2011 - 17:21

Henk Seyerlin schreef:
Ben ik ff blij dat ik dit jaar ben overgestapt naar een ( wie mee wil doen ,inschrijven) visvereniging.

Ik wil wel eens zien of die wedstrijd wat wordt, dus Marc schrijf je maar in. ( Ik wil me wel opofferen voor 1 keer, als ik mee mag doen)) lol!

Godzijdank ben ook ik overgestapt, en ja ook ik naar volle tevredenheid.
Jij kan je denk ik niet opofferen Henk jij bent GEEN lid van de HSVL........hehe

@Marc: Swifterbant is met een T .......wie het dan ook heeft geschreven. cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 11:56

Ik heb het even een dagje laten bezinken, maar er moet me echt iets van het hart.

Al 7 jaar lang organiseren wij hier karperwedstrijden, en deze wedstrijden zijn altijd voor iedereen toegankelijk geweest., ondanks dat onze HSV (Ons Genoegen-Almere dus) opdraaide voor de kosten. Het volledige prijzengeld gaat immers al die jaren volledig naar de prijzentafel.

Al die jaren hebben we diverse meetings georganiseerd, waarbij iedereen welkom was. Het is ondertussen misschien wel wat gewoontjes geworden, maar bijna iedere keer kwam de eerste consumptie voor rekening van de HSV, evenals de huur van de locatie. En dus niet alleen voor onze leden, maar voor iedereen!!

De KCA heeft zich als enige jarenlang ingezet voor de belangen van de karpervisser hier in Flevoland: denk aan het tentjesbeleid in Almere, denk aan de derde hengel, denk aan de nachtviszones. Recent nog heb ik rondom Dronten en Lelystad een viertal zones kunnen realiseren. Niet echt voor de leden van mijn HSV, maar vooral voor de leden van HSV Lelystad. Koste me veel vrije tijd, maar ik deed dat graag. Karpercommissie Lelystad was in geen velden of wegen te bekennen, ook niet toen de leden daarom vroegen. Meer dan een flauwekul mailtje kwam er niet. Weet je nog: “not done!”. Pfffff …….

Al jaren ben ik bezig om de karpervissers in Flevoland bij elkaar te krijgen. Dat valt niet mee, maar momenteel is er (op een enkele uitzondering na) hier een heel mooi collectief ontstaan. Dit café is daar toch wel een mooi voorbeeld van denk ik. Naar afkomst wordt niet gevraagd, iedereen is welkom.

2 jaar terug is er een clubje figuren een karpercommissie in Lelystad gestart. Tot op de dag van vandaag is niet helder wie dat zijn, ik zal dat meteen maar even oplossen:

Jerry Stam (ex Raven medewerker)
Raymond Hakkert (wie kent hem niet)
Marcel Merk (vist op karper)
Rinus van Peperstraten (ben ik ooit karper-forum.nl mee begonnen)
Ron Bouman (vist op karper)
Tom Bremer (forellenvijver de Huif)

Ik zal niet uitweiden hoe ik over ál deze mensen en hun “inzet” voor de karpervissers (óók én met name hun eigen leden)denk, maar ze gaan warempel een karperwedstrijd organiseren. Nou kan je dat in mijn ogen op 2 manieren doen:

1) Alleen voor leden
2) voor iedereen.

Maar niet alleen voor leden, tenzij er nog plekjes over blijven. Als lid van een andere vereniging ben je voor deze heren dus alleen maar goed om het parcours vol te krijgen. Immers: als er 40 Lelystedelingen met voorkeur inschrijven is er namelijk geen plek meer voor anderen.

Daar waar ik nooit onderscheid heb gemaakt, doen zij dat gewoon wel. Ik walg daarvan, en ik vind ook dat iemand die hieraan meedoet stemt voor een tweedeling binnen de karpervisserij in Flevoland. Want wat moet ik dan straks: daarin meegaan of niet? Zeg het maar!

Ik zal een soortgelijke brief naar de voorzitter van HSVL sturen, kijken hoe die daar over denkt.

@Marc Dronten: je hebt een PB Wink .

Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 12:37

Jos, denk aan je bloeddruk. Is het niet waard.
Ik snap heeeeel goed dat je er goed de pest in hebt. ( misschien nog wel zacht uitgedrukt)
Heeft het raven sponsorbeleid hier misschien ook iets mee te maken. Ik denk van wel.
Ik zeg je alleen, dat wij KCA leden het wel waarderen al die inzet van jou voor de karpervisser.
Het kost je al een hoop energie, zonde om die aan dat andere te besteden.
Ik moet nog maar zien of het wat wordt met die wedstrijd van hsvl en de toekomst.

Even een hart onder de riem voor jou.



Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 14:30

Ach Henk, opkroppen is slechter Wink Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 16:49

Zo is dat Jos je kan het beter kwijt zijn dan dat je er over opblijft winden.

Maar voor alle duidelijkheid, ik vindt zo als jij het aanpakt de enige goede manier respect. Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen

Jeroen



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Precies!   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 18:25


Goed dat je het 'uit' Jos! Alleen niet in blijven 'hangen' !

Ik zeg:

Discussier nooit met idioten. Je daalt af tot een niveau waarop zij veel meer ervaring hebben dan jij.



Een door-denker waarmee ik bedoel, laat gaan! Doe jouw ding en onthoud: Concurrenten heb je niet, die kies jezelf uit ! Shocked Shocked

Gr.

Jeroen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 18:42

kom van een compleet andere vereniging en voel me erg welkom bij de kca . zelfs als niet flevolander zijnde . top zoals het in de polder gaat in sommige delen dan ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Karperwedstrijd HSV Lelystad Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karperwedstrijd HSV Lelystad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.
» Nachtvis project lelystad
» Karperwedstrijd Abbey Lakes (Heron) op 2, 3 en 4 november.
» SKP sierwateren Lelystad.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: