Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Karperwedstrijd HSV Lelystad

Ga naar beneden 
+8
Marc Heerema
Johan
Jeroen
Ruud Hinse
Henk Seyerlin
Jos Holla
Hans de Jong
Marc Dronten
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 19:30

Hmm, ik doe niet mee, das een ding wat zeker is Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 21:08

Jos,

Ik ben het volledig met je eens.
Zelf ben ik ook mening dat er een groot platform voor het karper vissen moet zijn waar iedereen welkom is en niet iedere gemeente voor zich.
Het is toch allemaal dezelfde bezigheid/sport die we beoefenen en waarom zou een ieder voor zich gaan dan?
Jos mijn complimenten voor je inzet, niets meer dan lof hiervoor..

Voor mijn gevoel is Lelystad een witvis stad waar de karper vissers in het geding zijn, vandaar dat ik mij ook meng op het KCA waar ik mij welkom voel als Lelystedeling.

Ik zelf neem dan ook geen deel aan de wedstrijd, puur uit boycot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 21:22

sorry Jos zo bedoelde ik het niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 21:48

Was al duidelijk, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jun 2011 - 23:26

Mooi verwoord Jos, ondanks je kwaadheid / irritatie......En ook zo goed denk ik eens je hart te luchten. Ik weet ook een deel van de moeite die je genomen hebt hun bij bepaalde zaken te betrekken, zonder enig resultaat ( of het moet een bullshit mailtje terug geweest zijn )....Over vage antwoorden / bullshit mail na MAANDEN, en dan ook nog NOT DONE weet ik zelf alles van nog ja. Ben nogsteeds zo blij dat ik overgestapt ben. Zoals wel vaker gezegt, diep triest dat het allemaal zo moet gaan, terwijl we toch eigenlijk allemaal de zelfde hobby beoefenen, maar goed hier is al genoeg over gezegt denk ik, dus zie geen noodzaak mijn ongezouten mening hier nog verder te spuien om het maar netjes te zeggen.

Nogmaals diep diep respect voor al je werk en tomeloze inzet Jos ( en een ieder die hieraan meewerkt. gewerkt / geholpen heeft, inclusief de gehele HSVOG als vereniging met zaken als die eerste consumptie, en locatie huur enz. enz. enz. )...TOP, heb dit niet eerder ergens mee gemaakt.


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:12

Henk Seyerlin schreef:
Ben ik ff blij dat ik dit jaar ben overgestapt naar een ( wie mee wil doen ,inschrijven) visvereniging.

Ik wil wel eens zien of die wedstrijd wat wordt, dus Marc schrijf je maar in. ( Ik wil me wel opofferen voor 1 keer, als ik mee mag doen)) lol!


sorry Henk ik doe niet mee en waarom zal nu wel duidelijk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:17

Ja een ding is zeker,, besturen dat kan jos als geen ander, is het niet de trein dan wel op een ander vlak.
Vriend laat je niet gek maken, wat jij allemaal voor elkaar hebt gekregen dat zal hun nooit lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:48

Arie Oudshoorn schreef:
Ja een ding is zeker,, besturen dat kan jos als geen ander, is het niet de trein dan wel op een ander vlak.
Vriend laat je niet gek maken, wat jij allemaal voor elkaar hebt gekregen dat zal hun nooit lukken.



Amen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2011 - 15:55

Kort maar krachtig... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 13:14

Marcel Merk schreef:
...... en zal dit weekend even kijken of ik wat kan plaatsen op wat forums ......
Iemand ergens al iets gezien toevallig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 jun 2011 - 23:24

laatste nieuws op de site van hsvlelystad/dronten

KARPERVISSERIJ





Contact Karpercommissie Lelystad:

karpercommissie@hotmail.nl







T.K.N.:

Aanstaande zaterdag 19 februari zal er een eerste lichting Carpfarm-spiegels

(Koos Walters/Bert Teuben) in de sierwateren van Lelystad uitgezet worden.

We zullen door de hele stad spiegels uitzetten en vanaf 1 verzamelpunt vertrekken.

Hier worden de vissen eerst vastgelegd en met speciebakken vervoerd naar de diverse waterpartijen (max. 10 minuten rijden).

Het zullen rond de 150 spiegels zijn.

Locatie en tijd geven we z.s.m. door (hou de website in de gaten, menu Karper), dit in overleg met onze leverancier Bert Teuben.

Waarschijnlijk rond de middag. 13.00 uur in de kempenaar


Mocht je zin hebben om te komen kijken of helpen, graag!



Ter info:
Verzamel- en fotografeerplek zal zijn:] 13.00 uur
Kempenaar 118
8242 BA Lelystad
(mooie herkenningspunt vanaf de weg is Funmaxx Watersport)



Voor vragen karpercommissie@hotmail.nl







Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 0:53

Hmmm daar hebben ze het druk gehad Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 8:08

Marc Heerema schreef:
Hmmm daar hebben ze het druk gehad Rolling Eyes

Ja ja daarrrrrr ben je ff zoet mee, daar gaat tijd in zitten hoor Wink



cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 8:10

Jos Holla schreef:
Marcel Merk schreef:
...... en zal dit weekend even kijken of ik wat kan plaatsen op wat forums ......
Iemand ergens al iets gezien toevallig?


Ik niet in ieder geval....niet hier en niet op hun site dus.....

Vind DIT toch eigenlijk wel NOT DONE om maar met hun woorden te spreken Wink Wink


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 9:26

Misschien is het een "ondergrondse " karpercommissie met geheime missies Shocked
Wie weet wat er allemaal gebeurd daar zonder dat die geheimen de wijde wereld bereiken scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 jun 2011 - 11:18

Marc Heerema schreef:
Misschien is het een "ondergrondse " karpercommissie met geheime missies Shocked
Wie weet wat er allemaal gebeurd daar zonder dat die geheimen de wijde wereld bereiken scratch


Hmmm, ondergronds / undercover......Spannenddddddd lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 jul 2011 - 22:48

Of het nou door mijn mail komt weet ik niet, want antwoord geven doen ze in Lelystad niet aan, maar er is toch iets verandert:

Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 2co5xye

Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 263inms

Het is nu dus ineens toch een wedstrijd alleen voor eigen leden ..............

Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 jul 2011 - 0:20

cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 aug 2011 - 20:07

Arie Oudshoorn schreef:
Ja een ding is zeker,, besturen dat kan jos als geen ander, is het niet de trein dan wel op een ander vlak.
Vriend laat je niet gek maken, wat jij allemaal voor elkaar hebt gekregen dat zal hun nooit lukken.

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 20:05

Ik snap de frustratie van enkele,maar vind dit niet alleen maar negatief.

Ik reageer trouwens op dit moment omdat aankomende zaterdag dezelfde wedstrijd wordt gehouden.

Dat lelystad een witvisstad is ,daar twijfelt niemand aan.Dat er vrijwel nooit aan de karpervissers is gedacht,duidelijk!!!

Maar......

Deze mensen staan nu wel op om hier wat aan te veranderen,ze zijn begonnen met een wedstrijd voor leden van de Hsvl/D,dit om in eerste instantie de karpervissers in Lelystad bij elkaar te krijgen en te verenigen.Dat vind ik niet verkeerd!!

Alles staat hier nog in de kinderschoenen,in Almere zijn jullie al jaren bezig in eerste instantie voor de Almeerse karpervissers en nu later voor de karpervissers in Flevoland.Dat juicht iedereen toe en ik ook.

Maar geef deze mensen eerst maar eens een kans ipv ze direct zwart te maken,zo ga je het gat alleen maar groter maken.


groeten van een karpervisser uit lelystad Cool

Ps ik heb vorig jaar wel meegedaan en dit jaar weer,vooral om eens wat vissers hier te leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 20:39

Michael van Koldenhoven schreef:
Ik snap de frustratie van enkele,maar vind dit niet alleen maar negatief.

Ik reageer trouwens op dit moment omdat aankomende zaterdag dezelfde wedstrijd wordt gehouden.

Dat lelystad een witvisstad is ,daar twijfelt niemand aan.Dat er vrijwel nooit aan de karpervissers is gedacht,duidelijk!!!

Maar......

Deze mensen staan nu wel op om hier wat aan te veranderen,ze zijn begonnen met een wedstrijd voor leden van de Hsvl/D,dit om in eerste instantie de karpervissers in Lelystad bij elkaar te krijgen en te verenigen.Dat vind ik niet verkeerd!!

Alles staat hier nog in de kinderschoenen,in Almere zijn jullie al jaren bezig in eerste instantie voor de Almeerse karpervissers en nu later voor de karpervissers in Flevoland.Dat juicht iedereen toe en ik ook.

Maar geef deze mensen eerst maar eens een kans ipv ze direct zwart te maken,zo ga je het gat alleen maar groter maken.


groeten van een karpervisser uit lelystad Cool

Ps ik heb vorig jaar wel meegedaan en dit jaar weer,vooral om eens wat vissers hier te leren kennen.

Dit gesprek stamt uit 2011, hoor Wink .

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 20:55

Michael van Koldenhoven schreef:
......... in eerste instantie voor de Almeerse karpervissers en nu later voor de karpervissers in Flevoland.
Huh??? Hoe kom je daar nou bij?


Michael van Koldenhoven schreef:
......dit om in eerste instantie de karpervissers in Lelystad bij elkaar te krijgen en te verenigen.
Uhhh ..... in tweede instantie doen ze het weer, hoor.


Michael van Koldenhoven schreef:
Deze mensen staan nu wel op om hier wat aan te veranderen ........ Alles staat hier nog in de kinderschoenen,in Almere zijn jullie al jaren bezig ...............Maar geef deze mensen eerst maar eens een kans
Heb jij enig idee hoelang ze al bezig zijn?


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 21:23

ik vind dat wedstrijden voor iedereen toegankelijk moet zijn maar omdat je met HSV zit van het desbetreffende vis water en federatie wordt dat lastig
misschien een dag of weekend vergunning zodat mensen door heel Nederland mee kunnen doen

dit is hoe ik er over denk

en Jos je bent goed bezig met de KCA en laat je niet gek maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 21:55

Jelmer Reep schreef:


en Jos je bent goed bezig met de KCA en laat je niet gek maken


Wie zegt dat Jos niet goed bezig is?

Vind dat er niemand is die zich zo inzet als jos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:03

Jos Holla schreef:


Heb jij enig idee hoelang ze al bezig zijn?




Naar de buitenwereld toe iniedergeval 2 jaar.

Ik zeg niet dat ze alles goed doen en bepaalde dingen anders moeten doen,maar ik zeg dat ik het goed vind dat er mensen zijn opgestaan voor de karpervissers in lelystad.

Ze moeten wel een kans krijgen vind ik

Misschien is het wel een topic van een jaar geleden,maar hoe zijn de gedachte nu dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karperwedstrijd HSV Lelystad
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.
» Nachtvis project lelystad
» Karperwedstrijd Abbey Lakes (Heron) op 2, 3 en 4 november.
» SKP sierwateren Lelystad.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: