Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Karperwedstrijd HSV Lelystad

Ga naar beneden 
+8
Marc Heerema
Johan
Jeroen
Ruud Hinse
Henk Seyerlin
Jos Holla
Hans de Jong
Marc Dronten
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:18

In deze wereld wordt je afgerekend op resultaat, misschien goed om eerst eens te kijken wat de doelstelling van een karpercommissie zou kunnen zijn (staat een artikel over op de website van de KCA, op de homepage en dan naar beneden scrollen). Als je karpervissers wilt vertegenwoordigen moet je ook hun belangen behartigen, en de vraag is of dat gebeurt is. Zet bijvoorbeeld de resultaten van de afgelopen 2 jaar eens op een rij .......

Overigens ben ik vandaag de hele dag met de voorzitter van Lelystad op pad geweest, prima kerel, daar ligt het niet aan!

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 6:30

een paar jaar geleden gebeurde er helemaal niks,jos.

Beter iets dan niets zeg ik altijd maar.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 aug 2012 - 8:53

Michael van Koldenhoven schreef:
een paar jaar geleden gebeurde er helemaal niks,jos.
Eigenlijk is er dus niet zo héél veel verandert Laughing Laughing . En het vervelende gevolg is dat jij straks overal mag nachtvissen maar legaal nergens een tentje mag plaatsen én dat het nog letterlijk omschreven staat ook. Je bent met een tentje dus aan de goden overgelevert.

Hopelijk verandert er nog iets of blijft men gedogen ................. maar wat als een klas agenten alleen nog 1 bonnetje voor milieu nodig heeft??
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 23:22

http://www.visstadlelystad.nl/2013-24-uurs-van-lelystad/

P.S. Het is verboden om in de Stadswateren van Lelystad en Dronten met drie (3) hengels te vissen of te nachtvissen buiten de aangewezen zones.

Zuidzijde van de Runderweg
  Runderweg zuidzijde, tussen de Oostranddreef en het viaduct over de Oostervaart



Geldersdiep

Geldersdiep, zuidoever, tussen Oostranddreef en de Lage Vaart



Flevopoort
ik krijg de plaatjes er ff niet bij,maar kijk op visstad lelystad /regelgeving mbt nachtvissen

gaat dit goed komen ?

rode mijnsteenpad is wel een nachtviszone,maar die staat er dan weer niet bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 23:54

Stuur anders even een mailtje naar de voorzitter Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 15:55

Marc Dronten schreef:
http://www.visstadlelystad.nl/2013-24-uurs-van-lelystad/

P.S. Het is verboden om in de Stadswateren van Lelystad en Dronten met drie (3) hengels te vissen of te nachtvissen buiten de aangewezen zones.

Zuidzijde van de Runderweg
  Runderweg zuidzijde, tussen de Oostranddreef en het viaduct over de Oostervaart



Geldersdiep

Geldersdiep, zuidoever, tussen Oostranddreef en de Lage Vaart



Flevopoort
ik krijg de plaatjes er ff niet bij,maar kijk op visstad lelystad /regelgeving mbt nachtvissen

gaat dit goed komen ?

rode mijnsteenpad is wel een nachtviszone,maar die staat er dan weer niet bij



Er staat iets over AANGEVRAAGT, dus neem aan dat ze dat geregeld hebben. ( zal me ook een zorg wezen eerlijk gezegd lol ) enz enz enz bla bla bla........
...........zwijg zwijg....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 19:53

Rondom Lelystad zijn 2 legale tentzones en 1 daarvan wordt dus geclaimed. Morgen maar weer bezwaar maken net zoals ik dat bij het Kotterbos heb gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 20:34

Wel weer zo'n mooie hoofdprijs! Net als bij de marathon
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 20:58

Tja, zelfde sponsor ....... ik ga echt mijn vrouw bij die lui uit de buurt houden, alles wat ik heb willen zij ook Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:00

Straks fietsen ze daar allemaal met mandje en bijpassend klein hondje....Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:04

Don Seur schreef:
Straks fietsen ze daar allemaal met mandje en bijpassend klein hondje....Laughing 
lol! 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimema 5 aug 2013 - 9:26

Doen jullie nou lullig om mijn tijger????
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimema 5 aug 2013 - 10:18

Don Seur schreef:
Straks fietsen ze daar allemaal met mandje en bijpassend klein hondje....Laughing 

Very Happy Very Happy 

Jos Holla schreef:
Tja, zelfde sponsor ....... ik ga echt mijn vrouw bij die lui uit de buurt houden, alles wat ik heb willen zij ook Very Happy Very Happy Very Happy


dan hebben ze wel mooi prijzen maar toch wel raar dat een stad met zo'n grote hengelsport zaak in de stad zelf niet die als sponsor heeft .

niks negatiefs bedoeld maar opvallend


Laatst aangepast door Marco op ma 5 aug 2013 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimema 5 aug 2013 - 10:25

De hoofdprijs is hetzelfde maar de rest is volgens Chris een stuk minder. Zijn er forumleden die meedoen?? Ik moet werken dat weekend ......

Dat Raven niet sponsort vind ik ook wel apart. Ik weet niet of Jerry nog in die karpercommissie zit maar dit geeft wel een bijzonder beeld als dat zo is, zeker als hij de prijsuitreiking zou doen en de sponsor bedankt Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitimema 5 aug 2013 - 13:54

Hans de Jong schreef:
Er staat iets over AANGEVRAAGT, dus neem aan dat ze dat geregeld hebben. ( zal me ook een zorg wezen eerlijk gezegd lol ) enz enz enz bla bla bla........
...........zwijg zwijg....
Zie nog geen toestemming, wel een andere aanvraag door Lelystad op zaterdagochtend op het Rodemijnsteenpad welke is geweigerd. Als deze geweigerd is omdat het Rodemijnsteenpad een tentzone is zijn ze goed bezig bij SVN. Had ik ze al eerder gevraagd, zou mooi zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karperwedstrijd HSV Lelystad   Karperwedstrijd HSV Lelystad - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Karperwedstrijd HSV Lelystad
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitbreiding nachtviszones van de Federatie in Flevoland.
» Nachtvis project lelystad
» Karperwedstrijd Abbey Lakes (Heron) op 2, 3 en 4 november.
» SKP sierwateren Lelystad.
» 2e uitzetting SKP Almere: 24-11-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: