Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spiegelkarper project in Almere???

Ga naar beneden 
+3
Marc Heerema
Harry
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 okt 2009 - 9:34

Ziet er keurig en overzichtelijk uit Jos , daar heb je handen vol aangehad weer cheers

gr.
Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 okt 2009 - 14:21

Valt wel mee hoor, ik doe het graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 23 okt 2009 - 20:08

Overigens zwemmen er volgens mij echt maar een stuk of 8 overjarige spiegels daar. Als we gaan uitzetten organiseer ik over een paar jaar een 'terugvang dag' op de plassen. Lijkt me leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 nov 2009 - 16:35

Het geld wat overblijft van de nachtvispas (2,50 euro minus kosten voor postzegels, kopieren en enveloppen) wordt beschikbaar gesteld voor dit SKP. Geen vetpot, maar alle beetjes helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 19:17

Mark vd Ham en ik hebben de laatste hand gelegd aan het plan voor het SKP, ik denk dat het een mooi stukje is geworden. Lees het vooral even door en laat maar weten wat je er van vindt. Wij zijn erg benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 19:33

hey jos en mark mochten jullie nog iemand nodig hebben al is het voor de catering wil ik ook graag de handen uit de mouwen steken hoor het wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 19:53

Het is nog ver weg, maar als het zover is kunnen we alle hulp gebruiken. Doorgaans is het nog wel een beste klus, maar ach, het is voor een goed doel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 dec 2009 - 20:57

duurt ind nog een poosje maar lijkt me erg leuk om een keer mee te maken dus ik wacht wel af hoe of wat ,
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jan 2010 - 23:56

Nou, de brief voor het Waterschap is op de bus, we hebben een goed gesprek gehad over hoeveelheden en we hebben diverse mogelijkheden mbt uitzetschema's en hoeveelheden (denk aan onderhoudsuitzettingen) besproken. Tevens weten we wat we aan materialen nodig hebben, nu alleen nog de medewerking van het Waterschap en dan gaan we los ....... hoop ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 jan 2010 - 21:29

ik heb de brief gelezen op de kca site netjes hoor. ben benieuwd hoe het afloopt daar ,zou leuk zijn zo een project
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 feb 2010 - 22:35

Nou, het Waterschap heeft het groene licht gegeven, dus ik ga er vanuit dat we nu verder kunnen gaan. Tevens hebben we een eenmalige donatie van 1000 euro gekregen, en dat is een mooi begin. Wordt vervolgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimeza 10 apr 2010 - 13:42

Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Ja7yx2

Er is weer een spiegel gevangen op het Weerwater, en het bleek een bekende te zijn. Foto's en info mbt het gewicht van de laatste jaren vind je op de website van de KCA.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 jun 2010 - 19:19

Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Dr4ihl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 22:32

goed bezig kerels het staat nu ook landelijk bekend Very Happy .



http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/2608/meer_spiegelkarper_in_flevoland.html
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 23:22

Frans Eijsbouts schreef:
goed bezig kerels het staat nu ook landelijk bekend Very Happy .



http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/2608/meer_spiegelkarper_in_flevoland.html

En wat ik daar ook in lees...: spiegels in de hoge en de lage vaart...
Lijkt me ook een leuke binnenkomer!!!
Heb je daar ook nieuws over, Jos??? (een andere initiatiefnemer)

Gr. Martin
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 23:37

Turlijk weet ik hier alles van Laughing Laughing , maar ik had begrepen dat men het nog even stil wilde houden.

Binnenkort hebben we samen overleg, kijken wat daar uit komt. Wordt vervolgt dus .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 9:20

Ik verwacht wel dat als ze in de hogevaart komen ze wel enorm snel kunnen groeien met die kleinere populatie als op de lagevaart!
Ik ben benieuwd, het vissen wordt er alleen leuker door lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 10:18

En ook hier zijn ze goed bezig.

http://www.hengelsportoost.nl/start/index.php?option=com_content&view=article&id=301:karper-uitzettingen-in-zwolle&catid=37:categorie-karpervissen&Itemid=114


Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 1:14

IK ben net wat aan het lezen op de site van sportvisserij nederland kom ik me daar toch een knappe vent tegen!!
http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/2608/meer_spiegelkarper_in_flevoland.html

later mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 6:13

Mark van der Ham schreef:
IK ben net wat aan het lezen op de site van sportvisserij nederland kom ik me daar toch een knappe vent tegen!!
http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/2608/meer_spiegelkarper_in_flevoland.html

later mark

Very Happy grapjas
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian Luschen

Ian Luschen



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 7:45

Marc Heerema, wist je nog dat topic op k-f over die vis sterfte? Juist dat zijn dus de spiegeltjes die uit zijn gezet op die wateren en het hele bestand kapot is. Dus alsjeblieft koop geen goedkope oostblok visjes want dan hebben we helemaal niks meer! Koop gewoon Kwaliteits Franse spiegeltjes! En dan nog moet je de visjes eerst testen op ziektes!
Hiero de link naar K-f van de vissterfte: http://www.karper-forum.nl/viewtopic.php?f=1&t=1760
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 10:05

Mark van der Ham schreef:
kom ik me daar toch een knappe vent tegen!!
http://www.sportvisserijnederland.nl/sportvissers/actueel/2608/meer_spiegelkarper_in_flevoland.html
Nooit gezien, ik ken hem niet Laughing Laughing Laughing .

Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 jun 2010 - 11:18

Who the F is that??

Peppie of kokie lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jul 2010 - 18:48

Afgelopen week hebben we weer een bijeenkomst gehad, en het één en ander besproken. De verwachting is dat we medio september van start gaan met een adoptieplan. Ik dacht: ik zeg het maar even, dan kunnen jullie alvast gaan sparen Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 jul 2010 - 23:00

Volgende week donderdag gaan we een bezoekje brengen aan een kweker, ik zal proberen er een leuk informatief (foto)verslag van te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spiegelkarper project in Almere???
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bijeenkomst SKP project Almere.
» Internationale terugmeld wedstrijd spiegelkarper projecten.
» Nachtvis project lelystad
» Adoptieplan SKP Almere.
» Bootjes in Almere

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: