Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Spiegelkarper project in Almere???

Ga naar beneden 
+3
Marc Heerema
Harry
Jos Holla
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 19:57

Voor degenen die Google Earth op de PC hebben: hier gaan we morgen even kijken:

Viskwekerij Valkenswaard

En dit is een link naar het bedrijf: http://www.viskweekcentrum.nl/

Ik heb er zin in, eens kijken hoe het daar allemaal in zijn werk gaat. Ik ga proberen er een fotoreportage van maken, ik denk dat iedereen dat wel leuk vindt. Overigens zie ik veel visvijvers in de omgeving, toch eens vragen wat dat allemaal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Icon_minitimewo 4 aug 2010 - 20:07

Heel interessant , ik had graag mee gewild maar moet helaas werken Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 17:59

Ik ben samen met Mark vd Laar en Mark vd Ham vandaag op stap geweest, en behalve dat het ontzettend gezellig was hebben we er veel van opgestoken. Ik ga er nu nog geen verslag van maken, we zijn eigenlijk van plan om een info avond over ons SKP te organiseren.

Een gezellige avond, waarbij we de gemaakte foto's in een Powerpoint presentatie verwerken, en waarbij iedereen al zijn vragen bij ons kwijt kan. En we trappen dan ook af met het adoptieplan, dus een avond met van alles wat. Maar bovenal een gezellig samenzijn, ik hoop dat jullie allemaal hierbij aanwezig kunnen/willen zijn.

Datum moeten we nog prikken, maar ik denk eind augustus / begin september.


Wordt vervolgt .........................

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 aug 2010 - 18:30

Jos Holla schreef:

Datum moeten we nog prikken, maar ik denk eind augustus / begin september.


Wordt vervolgt .........................

.

dat zou mooi zijn dan heb ik nog vakantie cheers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Icon_minitimeza 7 aug 2010 - 20:47

Ik heb de SKP pagina's weer een beetje aangepast, oa met een paar hele kleine fotootjes van ons bezoek aan de kweker (een soort 'warming up' dus) en een foto van de spiegel die afgelopen week is gevangen. Te vinden via de website van de KCA, en dan de knop "skp-Almere".
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Icon_minitimedo 19 aug 2010 - 23:09

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spiegelkarper project in Almere???   Spiegelkarper project in Almere??? - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spiegelkarper project in Almere???
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bijeenkomst SKP project Almere.
» Internationale terugmeld wedstrijd spiegelkarper projecten.
» Nachtvis project lelystad
» Adoptieplan SKP Almere.
» Bootjes in Almere

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: