Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De winterwedstrijd van 2012.

Ga naar beneden 
+13
Martin Kersbergen
Hans de Jong
Tim Captein
Brian Tamerus
Henk Seyerlin
Wilco
Marco
Remco Stad
Johan
Rene Zwaap
Gaby
Marc Dronten
Jos Holla
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Marc Dronten

Marc Dronten



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 29 dec 2011 - 18:25

Jos Holla schreef:
Straks een nieuw rigje knopen, ik heb me laten adviseren door iemand met veel ervaring met wintervissen, ik ben benieuwd!!

laat maar zien Smile Smile Smile Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimezo 8 jan 2012 - 14:32

De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 R9lyco

Voor de winterwedstrijd ziet het er tot nu toe prima uit!!

Momenteel zitten we overigens op 14 teams, en dat is netjes natuurlijk cheers cheers

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimema 9 jan 2012 - 19:31

Heren,

Bij deze wil ik melden dat ik nog 2 wedstrijden van de kca mee zal vissen, en wel de aankomende winter wedstrijd en de vrije slag aan komende zomer, daarna zal ik niet meer van de partij zijn.
Arie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:45

Het schiet al op, zojuist weer een zakje voer klaargezet voor morgen.

Overigens kreeg ik gisteren een mailtje waarin staat dat de winnaars al bekend zijn, namelijk "De Winterkoninkjes".
Voor de overigen is deelnemen dus alleen nog maar voor de gein Laughing Laughing Laughing Laughing

Ik heb er wel zin in, trefwoorden: tent, kachel, BBQ, kippetjes ......................... lol! lol! lol!


Wordt wel frisjes geloof ik What a Face What a Face What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 20:12

Arie Oudshoorn schreef:
Heren,

Bij deze wil ik melden dat ik nog 2 wedstrijden van de kca mee zal vissen, en wel de aankomende winter wedstrijd en de vrije slag aan komende zomer, daarna zal ik niet meer van de partij zijn.
Arie



hoezo, we gaan je toch niet missen???????????????????????????????







De weersverwachting voor Dronten de komende 14 dagen di 10 jan wo 11 jan do 12 jan vr 13 jan za 14 jan zo 15 jan ma 16 jan di 17 jan wo 18 jan do 19 jan vr 20 jan za 21 jan zo 22 jan ma 23 jan














Min (°C)-1°
Max (°C)10° 10°
Wind Bft3 /



4 /



4 /



3 /



2 /



2 /



3 /



3 /



4 /



4 /



4 /



5 /



4 /



3 /



Neersl. (%)20% 40% 60% 35% 20% 25% 30% 45% 70% 65% 70% 70% 75% 75%
Neersl. (mm)0 mm 0 mm 0,3 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0,3 mm 1 mm 5 mm 3,5 mm 3 mm 2 mm 3,5 mm 3 mm
Weercijfer













Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 11:51

Zojuist de winter stek aangevoerd voor aan komende zondag, de karper liet zich toch even zien door te springen op de stek, moet niet gekker worden.
Iedereen alvast succes voor aankomende zondag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remco Stad





De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 12:35

Dat beloofd veel goeds Arie!! einde van de week wel weer beetje nachtvorst... moet niet gekker worden. Straks lijkt het nog op winter Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 14:39

Arie Oudshoorn schreef:
Zojuist de winter stek aangevoerd voor aan komende zondag, de karper liet zich toch even zien door te springen op de stek, moet niet gekker worden.
Iedereen alvast succes voor aankomende zondag.

Voer je soms met pop-ups Arie dat ze uit het water komen als je voert?
je weet wat ze over springende karpers zeggen he Very Happy
Komt vast wel goed met jullie komende zondag. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:18

Ik wil jullie natuurlijk niet ongerust maken, maar ik ben net terug van een voerbeurt en .................... foto's zeggen meer dan woorden:

De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 2rzyiao

Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 15:31

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: even   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 16:26

lol! lol! lol! lol!

Gaat goed komen, Jos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 16:35

Daar twijfel ik nu niet aan Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 17:02

Heb je goed geraden mark Laughing zeer goede manier om te kijken of de vissen op de stek liggen, paar pop up te water en de vissen komen boven Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 17:15

Arie Oudshoorn schreef:
Heb je goed geraden mark Laughing zeer goede manier om te kijken of de vissen op de stek liggen, paar pop up te water en de vissen komen boven Evil or Very Mad
Gaan we nou alles gewoon op het board gooien hier?? Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 18:54

Vandaag alle vergunningen voor 2012 binnen gekregen

bedankt Meneeer Boes !!!!





oh ja Jos kwam ook nog ff langs

bedankt Jos:lol!: lol! lol! lol!

De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 2s63lt3
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk Seyerlin

Henk Seyerlin



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 19:54

Het ziet ernaar uit dat ik a.s. zondag niet mee ga doen met de wedstrijd.
Heb noggeen enkele pas binnen en de boetes zijn lekker omhoog gegaan.
Ik heb altijd de pech dat er dan ook controle plaatsvind en ik kan me nog een situatie in 2009 herinneren met een fanatieke politieagente.
De nieuwe boetes zijn:
"Ook het vissen zonder schriftelijke toestemming (in veel gevallen de VISpas) van de visrechthebbende is flink duurder geworden. Doe je dit met één of twee hengels, dan kost je dit nu 120 in plaats van 100 euro. Word je gepakt met drie of meer hengels zonder schriftelijke toestemming, dan staat hier een boete op van 280 euro (was 230 euro). "
wordt vervolgd....... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Tamerus

Brian Tamerus



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 21:12

jos, ik heb de button binnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim Captein

Tim Captein



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 21:34

Net ook weer even gevoerd en we hopen er maar het beste van, water staat aardig hoog op onze winterstek.
Vandaag ook de laatste vergunningen binnen gehad dus ik kan weer legaal vissen in 2012 met 3 hengeltjes.
Tot zondag
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: button   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 11:22

Jos,

Team Maasen / Kersbergen heeft de button binnen. Wij zijn er helemaal klaar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 11:24

dat plak dingetje blijft nooit op die vis zitten want die vis is nat moet je dan zo die speld in dat beest drukken??? Very Happy

vind ik best zielig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 15:32

Henk Seyerlin schreef:
Het ziet ernaar uit dat ik a.s. zondag niet mee ga doen met de wedstrijd.
Heb noggeen enkele pas binnen en de boetes zijn lekker omhoog gegaan.
Ik heb altijd de pech dat er dan ook controle plaatsvind en ik kan me nog een situatie in 2009 herinneren met een fanatieke politieagente.
De nieuwe boetes zijn:
"Ook het vissen zonder schriftelijke toestemming (in veel gevallen de VISpas) van de visrechthebbende is flink duurder geworden. Doe je dit met één of twee hengels, dan kost je dit nu 120 in plaats van 100 euro. Word je gepakt met drie of meer hengels zonder schriftelijke toestemming, dan staat hier een boete op van 280 euro (was 230 euro). "
wordt vervolgd....... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ik heb even geïnformeerd waarom die vispassen zo laat zijn, en het zit als volgt:

Mensen die vóór 1 december betaald hebben, die hebben hem al in huis. Vervolgens worden de gegevens van degenen die later betaald hebben naar Sportvisserij Nederland gestuurd. Sportvisserij Nederland verzameld deze gegevens, en op vastgestelde data worden de gegevens van deze aanvragers collectief bij de drukker geleverd en worden de passen waarvoor een betaling is ontvangen gemaakt. 17 januari is in dit geval de volgende uitlevering.

Voorheen werden er veel passen gemaakt die nooit opgehaald werden, en dat levert een hoop administratie en kosten op, met deze nieuwe methode is dat ondervangen. Gevolg is wel dat je de pas niet meer kan ophalen bij de ledenadministratie, maar dat dit allemaal buiten de vereniging om gaat. De vereniging kan er dus verder niks meer mee.

En het standpunt van de vereniging is: op tijd betaald, op tijd de pas in huis. Helaas gaat er bij een betaling wel eens iets mis, en dan is het wel wat zuur allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 20:19

Marco schreef:
dat plak dingetje blijft nooit op die vis zitten want die vis is nat moet je dan zo die speld in dat beest drukken??? Very Happy

vind ik best zielig Razz
Welnee, en anders doe je het met een spijker ofzo. T'is maar een beest, hoor Laughing Laughing Laughing

Her en der zijn de buttons dus al binnen, nog meer die hem hebben ontvangen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 20:20

Marc Dronten schreef:
oh ja Jos kwam ook nog ff langs
bedankt Jos:lol!: lol! lol! lol!

De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 2s63lt3
Leuk Marc, heel leuk....... maar zondag kan je het shaken gezien de activiteit op mijn stek Laughing Laughing Laughing


Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 20:34

Jos Holla schreef:
Marc Dronten schreef:
oh ja Jos kwam ook nog ff langs
bedankt Jos:lol!: lol! lol! lol!

De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 2s63lt3
Leuk Marc, heel leuk....... maar zondag kan je het shaken gezien de activiteit op mijn stek Laughing Laughing Laughing



Uh, jou stek........!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 jan 2012 - 20:36

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed "onze" stek natuurlijk Willy Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De winterwedstrijd van 2012.   De winterwedstrijd van 2012. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De winterwedstrijd van 2012.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.
» Winterwedstrijd 2009
» Winterwedstrijd 2011.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: