Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2011.

Ga naar beneden 
+17
Hans de Jong
Brian Tamerus
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Leo ten Hoeve
Eddy Pieters
Jeroen Rosier
Marco
Marc Dronten
Gaby
Marc Heerema
Ruud Hinse
Rene Zwaap
Wilco
Johan
Dennis van Wel
Jos Holla
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jan 2011 - 9:43

Manfred schreef:
Johan schreef:
heeey manfred dat op een rijtje zitten een heel weekend is toch best gezellig joh . mits je net als ons voor 90 proc voor d e gezelligheid gaat hihi

gezellig moet het altijd zijn maar het blijft wel een wedstrijd....anders kan je van dat weekend gelijk een kca weekend maken toch?


Ik heb geen geheimen (vooral als ik niet win hahahhahaa) cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 13 jan 2011 - 13:07

Verplaatsen van locatie vind ik ook niets.

Zoals het eigenlijk altijd ging, ook met de nieuwe loting vond ik wel leuk.

Behoudens sectie HV, alles prima.
HV niet om het water maar meer om de jeugd op dat eiland, lawaai, overlast e.d.

verder gezelligheid boven alles!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 15:14

Zo we zijn ingeschreven voor de marathon.
Ruud & Nico lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 19:42

Wilco schreef:

HV niet om het water maar meer om de jeugd op dat eiland, lawaai, overlast e.d.

daar zat ik tegenover vorig jaar met de marathon
metershoog vuur, en overdag veel zwemmende honden die recht boven je voerplek in het water duiken

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 19:46

Tja, niemand die daar wil zitten ............... ik ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 jan 2011 - 3:17

Behalve dan het feestvierende volk en voorbij scheurende autoos en herrie en lawaai savonds en snachts , mankeerd er weinig aan de HV zelf , bij de Trekvogelweg.
Nou vindt ik persoonlijk zo wie zo dat de HV ondergewardeerd wordt , door flevolandse vissers , en er al snel gezegd wordt , het is moeilijk water.
Persoonlijk heb ik een andere mening over de HV , maar dat is off-topic.

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 7:58

karpermarc schreef:
Wilco schreef:

HV niet om het water maar meer om de jeugd op dat eiland, lawaai, overlast e.d.

daar zat ik tegenover vorig jaar met de marathon
metershoog vuur, en overdag veel zwemmende honden die recht boven je voerplek in het water duiken

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr.

dat was dit keer niet alleen bij noorderplassen maar nu ook bij die aanlegplaats met dat kleine eilandje op de watersnipweg , daar zat karpermarc met zijn maatje , naast ons ! Ik heb er weinig van megekregen was knock-out van de warmte , kon alleen nog maar reageren op mn piepers lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 23:56

Johan schreef:
heeey manfred dat op een rijtje zitten een heel weekend is toch best gezellig joh . mits je net als ons voor 90 proc voor d e gezelligheid gaat hihi

voor de gezelligheid ga ik niet 90 maar 100% maar snap best dat Manfred dat neer zet. Vond het juist leuk dat er meerdere secties waren en lekker verspreid.. nu krijg je op het wedstrijd stuk een behoorlijke hengeldruk 2 dagen lang.. zal de vangst ook niet te goede komen ben ik bang voor.. Kan het wedstrijd gedeelte niet uitgebreid worden? of toch alsnog het "oude" systeem hanteren en de HV pakken zoals "vroeger" rijtje is leuk voor een dag maar een weekend lang? Zou mij benieuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 6:38

Terug naar het oude... hmmm kleven nu wel nadelen aan ook he.
Wie gaan we teleurstellen bv, nu meer dan 20 koppels dan weer 13 is er 1 van.
Gelukkig hebben we de vrije slag ook nog, dan mag je zitten waar je maar wilt Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 8:21

kunnen de secties op de HV niet uitgebreid worden dan? of secties erbij?? (zeg ook maar wat) en anders inderdaad gewoon op de LV maar is zeker iets om over na te denken voor volgend jaar lijkt mij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 14:13

Nadenken is altijd goed, het nadeel van een nieuw stuk er bij is wel dat je ook daar moet zorgen ( proberen) dat het gemaaid is tegen die tijd, je hebt een stuk extra om stekken uit te zetten en s'morgens ff kijken of er niet iemand is gaan zitten.
Straks de hele polder nog door Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 14:30

De grote vraag is iedere keer weer: "waar dan?". Alle geschikte en beschikbare delen hebben we volgens mij al........ Je moet er natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk kunnen komen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 jan 2011 - 16:35

Even een sugestie , palmpolstraat (das gedeelte bij schaatsfabriek viking ) ken je er zo 4 kwijt ruim grasveld en weinig begroeinig aan de te bevissen kant , overkant volle rietkragen.
en de reeds bestaande trajecten incl tuureluursweg.

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 15:54

Zoals gebruikelijk heb ik een vergunning aangevraagd voor het gebruik van vistentjes tijdens deze wedstrijd. Zojuist kreeg ik een brief met de volgende mededeling:

"in verband met een gevestigde beverburcht dient er een afscherming te worden gerealiseerd. Deze afscherming dient in overleg met dhr ...... te gebeuren".

Die beverburcht zit er al een paar jaar, maar goed, ik ga wel weer bellen en kijken hoe ze dat voor zich zien. Het gekke is natuurlijk wel dat, als je er buiten de wedstrijd om een nachtje wil zitten, er geen hond naar kraait.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 16:01

Tsja ze moeten wat voor de beestjes doen he.
" nu oostvaarderswold van de baan is " (voorlopig)
simpele zielen zijn het , als ze zo begaan zijn met de bever op dat traject hadden ze allang in kunnen grijpen , van mij part een hekje dr omheen .


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 16:30

Zal ik ook zeker voorstellen, gewoon een zooitje oude boomstronken ed er omheen zodat het niet toegankelijk is. Overigens hebben ze verder alle bomen weggezaagd op het parcours.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 16:35

Jos Holla schreef:
Zoals gebruikelijk heb ik een vergunning aangevraagd voor het gebruik van vistentjes tijdens deze wedstrijd. Zojuist kreeg ik een brief met de volgende mededeling:

"in verband met een gevestigde beverburcht dient er een afscherming te worden gerealiseerd. Deze afscherming dient in overleg met dhr ...... te gebeuren".

Die beverburcht zit er al een paar jaar, maar goed, ik ga wel weer bellen en kijken hoe ze dat voor zich zien. Het gekke is natuurlijk wel dat, als je er buiten de wedstrijd om een nachtje wil zitten, er geen hond naar kraait.

Wel apart dat men er voor de wedstrijd wel gevoelig voor is en anders niet... Suspect Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jan 2011 - 16:42

Dat krijg je als je alles netjes regelt, zeg je niks, hoor je ook niks. Maar zo zit ik helaas niet in elkaar ....... Sad Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 maa 2011 - 12:37

De tentjesvergunning is binnen, voorheen altijd rond de 40 euro, nu ineens ruim 70 euro. Even gebeld, maar de legeskosten zijn gestegen. Die gemeentes kunnen er wat van Rolling Eyes Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 maa 2011 - 13:01

Jos Holla schreef:
De tentjesvergunning is binnen, voorheen altijd rond de 40 euro, nu ineens ruim 70 euro. Even gebeld, maar de legeskosten zijn gestegen. Die gemeentes kunnen er wat van Rolling Eyes Rolling Eyes

Dus nu mogen we het hele jaar door met een tentje langs al het water??? Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 7 maa 2011 - 13:12

Helaas, er staat een datum en een locatie op Razz Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 11 apr 2011 - 11:18

Zo heren. Nog 2 maanden te gaan.. Ik ben er alles behalve klaar voor. Krijg de vis niet te pakken daar waar anderen wel vangen blank ik gewoon 100%...
Ben benieuwd hoe het gaan zal als ze maar niet in de paai liggen. Zou ook wel eens fijn zijn.
Maar eerst nog 2 maanden door zien te komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 11 apr 2011 - 11:23

Je bent niet de enige, hoor Laughing Laughing Laughing . Mijn enige zorg is dat er geen netten staan dat weekend, dat zou wel k*t zijn.

Overigens zijn er nog 2 plekken vrij, dus mochten er liefhebbers zijn: het kan nog! Binnenkort gooi ik er nog een laatste mailing uit.


Maar ik heb er zeker wel zin in!!!! Altijd lekker zo'n weekendje hangen langs de vaart Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimema 11 apr 2011 - 12:19

Jos Holla schreef:
Je bent niet de enige, hoor Laughing Laughing Laughing . Mijn enige zorg is dat er geen netten staan dat weekend, dat zou wel k*t zijn.

Maar ik heb er zeker wel zin in!!!! Altijd lekker zo'n weekendje hangen langs de vaart Laughing Laughing Laughing

Als die netten er staan dan zou dat inderdaad zeker kut zijn.. maar jij hebt dat stuk water toch afgehuurd of zie ik dat verkeerd? Want dan is het heel simpel die netten er uit rossen... heb je meteen karper ;-)

En zo'n weekendje langs het water dat is ook het geen waar ik het voor doe ;-) lekker ouwenelen en genieten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitimevr 6 mei 2011 - 21:34

Als ik met een andere maat gaat vissen waar moet ik dat dan door geven? ook bij het inschrijf adres?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2011. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2011.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2010.
» De Marathon van 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: