Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2011.

Ga naar beneden 
+17
Hans de Jong
Brian Tamerus
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Leo ten Hoeve
Eddy Pieters
Jeroen Rosier
Marco
Marc Dronten
Gaby
Marc Heerema
Ruud Hinse
Rene Zwaap
Wilco
Johan
Dennis van Wel
Jos Holla
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 11:37

IS er nog plek?

Denk wel dat wij mij zullen doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 11:40

Momenteel zit hij vol, maar stuur even een mailtje naar inschrijvingen@live.nl dan kom je in ieder geval op de reservelijst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 16:00

Toch nog mazzel Smile

Kan niet wachten om die hoofdprijs in de wacht te slepen :')
hehe tot dan allemaal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 16:45

Hoe gaat zo'n weekend in zijn werking?

want we zijn vorige week nog links in de bocht van stek 1 geweest maar er zitten vaak veel witvissers.
Hoe gaan we die verjagen?

En van 18:00 vrijdag ( ongeveer ) tot 13:00 zondag vissen?
Prijs uitreiking? bbqen?

Wij gaan waarschijnlijk lekker op de fiets :'''')
Even kijken of 't weer dat toelaat haha en 't aantal spullen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 16:49

Het parcours wordt afgezet, er mogen dan geen andere vissers tussen gaan zitten. Blijft altijd moeilijk, maar doorgaans gaat het wel goed. Ik moet wel zeggen dat ik niet zoveel moeite heb met een opa met een vaste stok, maar verder ...............

Vissen inderdaad van vrijdagmiddag tot zondagochtend, dus een tent is wel prettig. Na afloop doen we de prijsuitreiking, en vervolgens staat dan meestal de BBQ al op ons te wachten. Als je geen vervoer hebt is dat wel lastig, maar misschien woont er een andere deelnemer bij je in de buurt??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 16:54

Kan wel aan vervoer komen joh Smile We wonen op de uithoek van lelystad tegen de vaart aan.

Slechts 1 rechte lijn fietsen + stukje natuur dan de brug over en klaar. 30 minuten ofzo hehe.
Laatste tijd fietsen we alles.

Eventueel kunnen we ook gebracht worden maar niks fijners dan lekker fietsen Smile
Tent aanwezig! ( gelukkig )

Ik kijk erna uit, bedankt voor een indicatie van 't weekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 16:56

Ach, als we kunnen helpen zullen we het niet laten denk ik Laughing Laughing Laughing .

Nou alleen maar hopen op een beetje aangenaam weer Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 9 mei 2011 - 23:36

Jos Holla schreef:
Ach, als we kunnen helpen zullen we het niet laten denk ik Laughing Laughing Laughing .

Nou alleen maar hopen op een beetje aangenaam weer Wink .

En niet al te zware concurrentie..... Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 mei 2011 - 5:33

Gaby schreef:
En niet al te zware concurrentie..... Very Happy Very Happy Very Happy

Ach ik val af , dus dat scheeld lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 mei 2011 - 14:20

Michael Horn schreef:
Kan wel aan vervoer komen joh Smile We wonen op de uithoek van lelystad tegen de vaart aan.


Eventueel kunnen we ook gebracht worden maar niks fijners dan lekker fietsen Smile
Tent aanwezig! ( gelukkig )

NEE Wel als je hem zelf mee neemt de tent. lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimewo 18 mei 2011 - 22:13

Ruud Hinse schreef:
Michael Horn schreef:
Kan wel aan vervoer komen joh Smile We wonen op de uithoek van lelystad tegen de vaart aan.


Eventueel kunnen we ook gebracht worden maar niks fijners dan lekker fietsen Smile
Tent aanwezig! ( gelukkig )

NEE Wel als je hem zelf mee neemt de tent. lol! lol! lol! lol!

haha dat is ook de bedoeling natuurlijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 mei 2011 - 12:05

Is er al iets bekend of die fuiken er dan nog staan?
Of moeten we ze zelf gaan verwijderen tijdens de wedstrijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 mei 2011 - 8:39

Dennis van Wel schreef:
Is er al iets bekend of die fuiken er dan nog staan?
Of moeten we ze zelf gaan verwijderen tijdens de wedstrijd?


Jos Holla schreef:
Ik ben vanavond met Dennis en Dennis de Lage Vaart opgegaan om de fuiken eens voorzichtig te bekijken, en wat bleek? Er zitten helemaal geen fuiken aan, alleen de palen staan er momenteel. Nou hadden we op papier al een oorlogsverklaring klaar waarmee we de boel in het VBC zouden gaan opstoken, maar gelukkig is die nog niet verstuurd Embarassed Laughing Laughing .


laten we hopen dat dat zo blijft (bericht is van vrijdag) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimevr 3 jun 2011 - 22:49

woensdag avond nog gekeken en waren het ook kale stokken.. Dus hopen dat het inderdaad zo blijft.. dan zijn het wel weer gfoede markers trouwens ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 jun 2011 - 12:09

Hopen dat ze precies op het taludje van de vaargeul staan Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jun 2011 - 11:15

Ik ga morgen de BBQ lijst definitief maken, er zijn er een paar die hebben aangegeven niet mee te doen met de BBQ. Mocht je jezelf nog bedenken hoor ik dat graag uiterlijk morgenmiddag nog even.

De BBQ volgt direct na de prijsuitreiking, en doorgaans gaat dat bijzonder rap omdat het gas barbeques zijn. Vervolgens blijft er altijd nog wel een groep lekker plakken Laughing Laughing Laughing

Er is stokbrood met kruidenboter en er zijn salades bij, dusss .........
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jun 2011 - 18:12

bitterballen voor meneer heerema???????????? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jun 2011 - 19:03

Konden die nou maar op de bbq Laughing Laughing Laughing

Nah, doe mij maar een worstje, sparerib, lamskotelet, karbonade en een stevige hamburger om de boel af te sluiten geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimema 6 jun 2011 - 21:39

Marc Heerema schreef:
Konden die nou maar op de bbq Laughing Laughing Laughing

Nah, doe mij maar een worstje, sparerib, lamskotelet, karbonade en een stevige hamburger om de boel af te sluiten geek

Ik mis de biefstuk Marc..... lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedi 7 jun 2011 - 12:13

Biefstuk is lekker, maar in mijn ogen een overgewardeerd stuk vlees.
Ik neem hem liever niet Rolling Eyes , of het moet van de haas zijn, maar das zo duur he scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 jun 2011 - 21:51

Zoals het er nu naar uitziet gaat het een natte bedoeling worden en krijgen we regen regen en nog een beetje regen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 14:22

mensen blijf allemaal maar thuis hoor.. ik heb mijn spulletje al klaar staan en mijn aas is helemaal top.. dus eigenlijk zinloos om te gaan voor jullie.. lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 14:37

Misschien wel een idee met al die regen ............... Laughing Laughing Laughing . Ik denk dat de mannen weer van de mietjes gescheiden worden volgend weekend clown Twisted Evil . Maar wel jammer als het echt zo nat wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 15:08

Jos Holla schreef:
Misschien wel een idee met al die regen ............... Laughing Laughing Laughing . Ik denk dat de mannen weer van de mietjes gescheiden worden volgend weekend clown Twisted Evil . Maar wel jammer als het echt zo nat wordt.

Mannen van de mietjes scheiden???? hebben we dat niet een aantal jaar terug gedaan met de marathon wedstrijd??? Laughing Laughing Laughing scratch scratch scratch Embarassed Embarassed Embarassed tongue tongue


GEINTJE.. tis gewoon te hopen dat het wel een beetje redelijk weer gaat worden.. buitje is niet erg maar mag ook wel droog zijn tussendoor..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 15:52

..... en toch zou ik het de volgende keer weer net zo doen Cool Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2011. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2011.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2010.
» De Marathon van 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: