Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Marathon van 2011.

Ga naar beneden 
+17
Hans de Jong
Brian Tamerus
Ian Luschen
Jan Sturkenboom
Leo ten Hoeve
Eddy Pieters
Jeroen Rosier
Marco
Marc Dronten
Gaby
Marc Heerema
Ruud Hinse
Rene Zwaap
Wilco
Johan
Dennis van Wel
Jos Holla
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Marc Dronten

Marc Dronten



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 16:14

[quote="Jos Holla"]Misschien wel een idee met al die regen ............... Laughing Laughing Laughing . Ik denk dat de mannen weer van de mietjes gescheiden worden volgend weekend clown Twisted Evil

weet je dan al waar we moeten zitten??????? lol!
en waar zitten de mannen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2011 - 16:28

De mannen zitten te vissen langs de waterkant, de mietjes hebben zich dan al afgemeld met allerlei smoesjes Laughing Laughing Laughing .

Alle deelnemers hebben zojuist mail gehad mbt de marathon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 10:14

Zo jammer dat Dennis en Dennis niet mee kunnen doen wij zittenlekker met ons lichaam midden in de noorse fjorden.
Ik wens iedereen succes en hoop dat er veel gewogen mag worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 12:14

dan had je een andere datum naar noorwegen moeten gaan als je het zo jammer vindt cheers

succes daar hopelijk vang je veel lekkere en grote vissen Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 12:16

wij hebben ondertussen wedstrijd bespreking gehad man man man wat zullen wij eten Very Happy tussen het vissen vangen door Very Happy Very Happy al zijn het maar brasems cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 19:16

lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2011 - 22:56

Marco schreef:
wij hebben ondertussen wedstrijd bespreking gehad man man man wat zullen wij eten Very Happy tussen het vissen vangen door Very Happy Very Happy al zijn het maar brasems cheers

Ben ik blij dat jullie die brasems hebben dan pakken mijn maat en ik de karpers wel :-)...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 4:42

Marco schreef:
wij hebben ondertussen wedstrijd bespreking gehad man man man wat zullen wij eten Very Happy tussen het vissen vangen door Very Happy Very Happy al zijn het maar brasems cheers

Je vist toch met M.H. ? ( dat wordt dan de broek op de vreetstand zetten , en daarna flink uitbuiken) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 9:46

pcies rene maar hoef ook niet zo hard naar de hengels te rennen met die vollebuik he


die brasems gaan niet zo hard cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 10:51

Marco schreef:
pcies rene maar hoef ook niet zo hard naar de hengels te rennen met die vollebuik he


die brasems gaan niet zo hard cheers cheers

goed strijdplan Marco!!!!!!!!!

wij gaan het ook zo ongeveer doen probeer de stechter naast mijn hengels te krijgen ,dan kan ik blijven liggen als ik weer een brasem vang lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 10:55

Marc Dronten schreef:
Marco schreef:
pcies rene maar hoef ook niet zo hard naar de hengels te rennen met die vollebuik he


die brasems gaan niet zo hard cheers cheers

goed strijdplan Marco!!!!!!!!!

wij gaan het ook zo ongeveer doen probeer de stechter naast mijn hengels te krijgen ,dan kan ik blijven liggen als ik weer een brasem vang lol!

Ik probeer juist de hengels in de tent te krijgen om van uit mij bedje te drillen. Mijn maat zo dicht mogelijk bij het water te krijgen zodat hij uit zijn bedje kan scheppen... ik ben er klaar voor op deze manier...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 16:10

Heerlijk het weer wat er aan komt, reden tot stevige kost geek
Toch denk ik dat er wel eens een behoorlijke hap vis op de kant kan komen, ik hoop niet bij onze buren scratch

Ik wens de rest succes































































Wij worden 1e lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 16:15

Eigenlijk baal ik van dat weer, ik heb bij voorbaat al geen zin om de rubberboot op te pompen als het klote weer is. Maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat, beetje afzien is ook wel een leuk ...........

Overigens hebben wij nog helemaal niet overlegd over de strategie, teken aan de wand???
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 21:32

Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik geen boot hoef op te pompen Laughing
Ik ben niet bang voor een beetje regen maar ik vind het maar een heel gedoe allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 21:35

nee oppompen hoef ik gelukkig ook niet.. Maar in de regen al die lijnen uitvaren.. pffff of wat dacht je van 's nacht je tent uit in de regen om een brasem binnen te draaien.. moet je weer in de regen uitvaren alles weer in rde maken.. ik zeg je dat gaat een natte bedoeling worden.. IK WIL EEN BANKRUNNER MET EEN PLU
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 21:38

We zullen het weer even in de gaten houden:

De Marathon van 2011. - Pagina 4 353e7hx

Maar inderdaad lijkt brasemgevoelig aas me dit weekend niet op zijn plek, misschien beter 25 mm bollen gebruiken. Hoewel die krengen brasems daar meestal ook wel raad mee weten helaas. Toch kijk ik er wel naar uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 21:41

jij kijkt er wel naar uit????

kijk dat is geen winnaars metaliteit..

Bij mij staat momenteel alles in het teken van de wedstrijd... eet slaap en adem wedstrijd op het moment.. en dan blanken... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jun 2011 - 21:59

Hahaha ik heb er ook echt zin in 2 paraplus en een goede grote tent, dus ik ga met volle vertrouwen zitten vrijdag!

Kan niet wachten om eens wat andere lui in het echt te ontmoeten Smile altijd leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 6:33

Dennis van Wel schreef:


Bij mij staat momenteel alles in het teken van de wedstrijd... eet slaap en adem wedstrijd op het moment.. en dan blanken... Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Klinkt me bekend in de oren Dennis... Very Happy Very Happy Very Happy Maar dit keer niet voor ons, gisteren verse bollen gedraaid dus dat moet wat worden komend weekend.... cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 7:25

Misschien de oval maar een meter achter de hengels zetten, kan je nog veel dekking zoeken snachts Laughing
Wie weet btw waar je die hoedjes kan kopen waar een paraplu op vast zit?

De Marathon van 2011. - Pagina 4 2iqifrl

lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 9:45

Langzaamaan begin ik te hopen dat het echt kloteweer wordt, eigenlijk best wel eens leuk Laughing Laughing Laughing Laughing .

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 10:00

lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 10:08

Jos Holla schreef:
We zullen het weer even in de gaten houden:

De Marathon van 2011. - Pagina 4 353e7hx

Maar inderdaad lijkt brasemgevoelig aas me dit weekend niet op zijn plek, misschien beter 25 mm bollen gebruiken. Hoewel die krengen brasems daar meestal ook wel raad mee weten helaas. Toch kijk ik er wel naar uit.

bekijk hem nu nog eens, is al 85% kans op regen en zaterdag 6mm regen en zondag 8.5 mm regen

Gok dat je dus je zin krijgt, wordt een nat weekend.

EDIT : zie hier

De Marathon van 2011. - Pagina 4 Weersverwachting

Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 11:06

Ach, het waait wel over ................. toch?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jun 2011 - 11:33

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Marathon van 2011. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Marathon van 2011.   De Marathon van 2011. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Marathon van 2011.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De karper marathon van 2009.
» De marathon van 2013.
» De marathon van 2014.
» De Marathon van 2010.
» De Marathon van 2012.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: