Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?

Ga naar beneden 
+9
Don Seur
Jeroen Rosier
Jan Sturkenboom
Gert
Marco
Rene Zwaap
Gaby
Kees Degenhart
Jos Holla
13 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 21:02

Zeg het maar, hype of noodzaak?

Check deze webpagina en deel zoveel mogelijk op Facebook en Twitter!

http://boa-controle-flevoland.webnode.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
Kees Degenhart





BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 21:07

gezonde, maar slechte zaak. Het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, om te moeten controleren, maar helaas kunnen de mensen zich niet aan de regels houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimezo 24 feb 2013 - 21:17

Mee eens. Maar als je je boekje niet bij je hebt ben je ook in overtreding. En om dáár nou een bon voor te schrijven gaat mij te ver. En wat denk je van de vistrentjes? Buiten Almere mag dat nergens, lekker melkkoetje dus .......

Die BOA's betaal je zelf en worden aangestuurd door onze eigen belangenbehartigers, vandaar dat ik vind dat ze zich met dát soort zaken niet bezig moeten houden. Of dat zo is?? Dat zal blijken denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 9:59

Dat was snel, nu al het verzoek deze tekst te verwijderen. Tuurlijk even gedaan, wordt vervolgt .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 10:18

Dat was idd wel heel snel....
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 11:15

Jos Holla schreef:
Dat was snel, nu al het verzoek deze tekst te verwijderen. Tuurlijk even gedaan, wordt vervolgt .......


na lekker dan ...Deel ik een keertje wat op FB wordt het verwijderd !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 12:42

Recent hebben wij vanuit de Beheer Commissie Wateren Almere op een speciale website een oproep geplaatst waarin we sportvissers vragen hun ervaringen met BOA controles met ons te delen. Blijkbaar hebben we hiermee een gevoelige snaar geraakt, want binnen 12 uur werd ons op dwingende wijze verzocht deze oproep te verwijderen.

Hoewel we verbijsterd zijn over deze reactie hebben we besloten om onze oproep tijdelijk off-line te halen totdat we duidelijkheid hebben waar nou precies de pijn zit. Desondanks blijven we van mening dat wij niks verkeerd hebben gedaan en hopen daarom binnenkort na overleg met ons eigen bestuur de oproep weer online te kunnen zetten.

Met vriendelijke groeten;

Arnold Veen
Jos Holla
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 14:52

wie heeft dat dan dwingend doch vriendelijk verzocht...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 16:00

ik snap niet dat je hem verwijdert je vraagt iets aan mensen mag dat niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gert

Gert



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 16:27

ze zijn bang dat er teveel klachten komen en daar kunnen ze niet tegen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimema 25 feb 2013 - 20:00

Soms is het handiger om even een stapje terug te doen ............ maar geen paniek, komt goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 20:31

De eerste BOA controle is al gemeld, dat begint nu al ..........

https://www.facebook.com/kca.almere/posts/243278015816763?comment_id=1007511&offset=0&total_comments=24&notif_t=feed_comment
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 15:44

Inmiddels is door de BOA's de controle op het nachtvissen in Flevoland gestart. In de eerste nacht van dit jaar met redelijke temperaturen (12 op 13 april) hebben de eerste controles gericht op de nachtvisserij al plaatsgevonden. Blijkbaar staat men echt te trappelen en zien de BOA's de karpervissers gezien het tijdstip van de controles als een fijne doelgroep.

Zorg dus dat je je spullen in orde hebt: VISpas, boekjes, stickers nachtvispas en/of derde hengel en legitimatiebewijs. En meld vooral even bij ons als ze geweest zijn en hoe het gegaan is: bcwa1@chello.nl of kca@live.nl


Laatst aangepast door Jos Holla op di 16 apr 2013 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 17:01

Pfff moe word je van die klanten... Suspect Suspect Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 13:12

Dit onderwerp blijft natuurlijk actueel: check http://boa-controle-flevoland.webnode.nl/ en blijf vooral melden!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 14:44

Ik begrijp die controlemomenten niet hoor, zie geregeld gasten staan met caravans inclusief voortenten, ja ook aan de Lage Vaart. Zelfs buiten het nachtvisseizoen en zij vertelde mij dat ze er een week stonden!!!!! Heb ze toen maar uitgelegd dat het gedeelte waar zij kampeerden niet bij de nachtviszone hoorde........
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 15:16

Jan Sturkenboom schreef:
Ik begrijp die controlemomenten niet hoor, zie geregeld gasten staan met caravans inclusief voortenten, ja ook aan de Lage Vaart. Zelfs buiten het nachtvisseizoen en zij vertelde mij dat ze er een week stonden!!!!! Heb ze toen maar uitgelegd dat het gedeelte waar zij kampeerden niet bij de nachtviszone hoorde........

Heb ze idd ook wel eens zien staan bij de LV op de knarsluis, net een camping Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 20:18

Na de laatste foto's over de achtergelaten troep op de Lage Vaart begrijp ik het nut van controles des te meer. Ik zal niet klagen als ik controle krijg, overigens moet ik de eerste controle nog krijgen!
Maar wat ik nou niet snap is waarom dat groene boekje er nu bij moet zijn om aan te kunnen tonen dat je betaald hebt voor een vergunning. De vispas zelf zou toch voldoende moeten zijn. Daar zitten ook de zegels op voor 3e hengel en nachtvissen. Met mijn ID kunnen ze kijken of ze de enige echte Seur voor zich hebben staan... Wat voegt dat (overigens niet te snappen) boekje daar nou aan toe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 20:29

Er moeten ook meer controles komen, niet om mij midden in de nacht wakker te maken maar om uitwassen aan te pakken. Wildkamperen, kampvuren en bende maken. Juist op deze zomerse dagen in de weekenden optreden, prima en logisch!! Maar 'nee' dus ........

Dat boekje is nou eenmaal een wettelijk probleem, jij moet aantonen dat je ergens mag vissen. Tekstueel geneuzel uiteraard maar zo zit het nou eenmaal in elkaar. Overigens heb ik geen berichten dat daarvoor door de Federatie BOA's geschreven wordt, politieagenten in opleiding is wat dat betreft een stuk enger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 17:31

Vandaag een mailtje richting BOA club gestuurd met het verzoek wat meer energie in het campinggedrag en kampvuren te steken. Let wel op dat BBQ ook niet toegestaan is (zie groene boekje, voorwaarden VISpas blz 3 punt 20)) dus ook daarop zou eigenlijk gehandhaafd moeten worden om één en ander aan te pakken. Overigens werkt zo'n grilplaat precies hetzelfde als een bbq, het geeft alleen geen zwarte plekken en je blijft niet met die kolen zitten. Zou mooi zijn als er ook nog een antwoord komt, ik wacht af ........

BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? 4v0mfo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 17:37

Inderdaad laat men hier maar eens tegen optreden, het is te gek voor woorden dat dit ongestraft maar kan....Suspect 
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 11:51

Gaby schreef:
Inderdaad laat men hier maar eens tegen optreden, het is te gek voor woorden dat dit ongestraft maar kan....Suspect 


INDERDAAD!!!!!!!![/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:03

Om te voorkomen dat er een 'zero tolerance' beleid komt heb ik de karpercommissie van de Federatie hier ook bij betrokken, er zit er in ieder geval eentje in die dit goed oppakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 12:13

Jos Holla schreef:
Om te voorkomen dat er een 'zero tolerance' beleid komt heb ik de karpercommissie van de Federatie hier ook bij betrokken, er zit er in ieder geval eentje in die dit goed oppakt.


Niet verkeerd idd denk ik!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 15:02

Jos Holla schreef:
Om te voorkomen dat er een 'zero tolerance' beleid komt heb ik de karpercommissie van de Federatie hier ook bij betrokken, er zit er in ieder geval eentje in die dit goed oppakt.

Heb je al iets gehoord van de Boa club? Op diverse stekken hier in de buurt is het ook net een vuilnisbelt geworden, zo zonde!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Empty
BerichtOnderwerp: Re: BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?   BOA's in Flevoland: hype of noodzaak? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
BOA's in Flevoland: hype of noodzaak?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nachtvissen in Flevoland.
» Natuurgebieden in Flevoland.
» SKP Zuidelijk Flevoland.
» Gebruik van een vistentje in Flevoland.
» Controle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: