Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??

Ga naar beneden 
+6
Wilco
Henk Seyerlin
Johan
Marco
Gaby
Jos Holla
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Deelnemen ook buiten Flevoland??
Doen!!
Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 I_vote_lcap43%Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 I_vote_rcap
 43% [ 16 ]
Niet doen!!
Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 I_vote_lcap57%Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 I_vote_rcap
 57% [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 37
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimema 7 nov 2011 - 17:37

Marco schreef:
ik bedoel er meer mee het kan zijn dat je misschien wel mee wilt doen maar als je stek bezet is dat je dan afhaakt
Tja ............... daar kan ik nou weer niks mee helaas. Als er meerdere gegadigden zijn wordt er geloot, en dan is het "Jantje huilt en Jantje lacht". Maar plek zat toch?? En het gaat toch ook een beetje om 'het meedoen en de gezelligheid?'.



............... en om het eten Razz Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimema 7 nov 2011 - 17:48

daar kan ik niet veel mee Very Happy

het is wel een winterwedstrijd en dan wordt de plek waar de karper zich ophoudt beduidend kleiner Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimema 7 nov 2011 - 19:37

Nou ja, schrijf maar gewoon in, dan zien we wel wat er gebeurt clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimema 7 nov 2011 - 19:40

clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimedi 8 nov 2011 - 22:17

Jos Holla schreef:
Marc Dronten schreef:
maar het lijkt mij nogal lastig wat betreft organisatie
De organisatie zal het probleem echt niet zijn, dat los ik wel op, en ik wil inderdaad zeker niet deelnemers overal in het land hebben, dat werkt niet. Maar zoals ik al zei maak ik graag een utzondering voor mensen die hier op het forum maar ook voor de KCA in het algemeen positief aktief zijn, vandaar dat het me zo bezig houdt.

Maar 23 personen stemmen, als die zich ook allemaal daadwerkelijk inschrijven wordt het al een mooie opkomst Laughing Laughing What a Face .

zeker , en dan ben ik ook voor
mag ik nog eens stemmen? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 6:46

Dan weet ik nog wel een leuke winterstek buiten flevoland Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 nov 2011 - 8:04

Laat maar horen ........
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 nov 2011 - 3:31

Ik bedoel dus ....
Als een deelnemer van buiten flevoland de mogelijk heeft om buiten flevolands viswater te vissen tijdens de winterwedstrijd , waarom zou een flevolandse visser wel in flevolandse wateren vissen ?

gr. rene Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: zou wel makkelijk zijn   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 nov 2011 - 12:34

Zou wel makkelijk zijn. Scheelt een stuk rijden als ik niets vang.
Maar ik zou het niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimedo 10 nov 2011 - 13:58

maarten smits schreef:
Zou wel makkelijk zijn. Scheelt een stuk rijden als ik niets vang.
Ik denk dat dát inderdaad een groot 'tegen' is. Mensen die je niet kent, en ook niet meer terugziet Laughing Laughing Laughing .

Daarom denk ik ook dat we het niet moeten doen, maar dat er wel ruimte moet zijn voor uitzonderingen. En dat beslissen we dan intern.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitimevr 11 nov 2011 - 8:18

niet doen......laat het lekker een flevo aangelegenheid blijven. Ik weet in friesland ook een paar mooie stekken en aangezien ik daar werk kan ik deze mooi bijhouden.....maar ja...wie komt mij controleren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??   Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet?? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2012: uitbreiding wedstrijdgedeelte of niet??
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterwedstrijd: voerboot of niet??
» Winterwedstrijd: prijzentafel of niet??
» Winterwedstrijd: derde hengel of niet??
» De winterwedstrijd van 2012.
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: