Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!

Ga naar beneden 
+4
Gaby
Rene Zwaap
Johan
Jos Holla
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 12:55

Jos Holla schreef:
Aha ........... krijg net de info binnen, het is dus een 'hij', en inderdaad, ik ben benieuwd Wink Laughing

dus toch joritsma Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 19:50

Rene Zwaap schreef:
Jos Holla schreef:
Aha ........... krijg net de info binnen, het is dus een 'hij', en inderdaad, ik ben benieuwd Wink Laughing

dus toch joritsma Very Happy
Nee, die dus niet.

Afgelopen week heb ik met Manfred en Martin doorgenomen wie we zeker verwachten, wie de twijfelgevallen zijn en wie we zeker niet verwachten. Zaterdag zullen we weten of onze inschatting juist was, maar ik hoop natuurlijk dat iedereen die op dit forum én in onze omgeving actief is komt helpen als hij kan.


Ennnn ............ mijn vrouw komt ook affraid affraid affraid . Dus alles wat ik ooit gezegd heb over wie de baas is, wie bij ons thuis de broek aanheeft en dat ik zelf wel uitmaak wanneer ik ga vissen enz kan ik me niet meer herinneren óf heb ik gewoon nooit gezegd Shocked Shocked


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 20:01

Jos Holla schreef:

Ennnn ............ mijn vrouw komt ook affraid affraid affraid . Dus alles wat ik ooit gezegd heb over wie de baas is, wie bij ons thuis de broek aanheeft en dat ik zelf wel uitmaak wanneer ik ga vissen enz kan ik me niet meer herinneren óf heb ik gewoon nooit gezegd Shocked Shocked



Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 feb 2011 - 20:51

Jos Holla schreef:
Rene Zwaap schreef:
Jos Holla schreef:
Aha ........... krijg net de info binnen, het is dus een 'hij', en inderdaad, ik ben benieuwd Wink Laughing

dus toch joritsma Very Happy
Nee, die dus niet.

Afgelopen week heb ik met Manfred en Martin doorgenomen wie we zeker verwachten, wie de twijfelgevallen zijn en wie we zeker niet verwachten. Zaterdag zullen we weten of onze inschatting juist was, maar ik hoop natuurlijk dat iedereen die op dit forum én in onze omgeving actief is komt helpen als hij kan.


Ennnn ............ mijn vrouw komt ook affraid affraid affraid . Dus alles wat ik ooit gezegd heb over wie de baas is, wie bij ons thuis de broek aanheeft en dat ik zelf wel uitmaak wanneer ik ga vissen enz kan ik me niet meer herinneren óf heb ik gewoon nooit gezegd Shocked Shocked



Doe maar wat 10 mm pop ups in de smaak tutti frutti......houd ik mijn mondje dicht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 feb 2011 - 12:14

We hebben ook een sponsor gevonden die een cheque gaat maken die we kunnen overhandigen in het Flevo ziekenhuis, beetje model ala Postcodeloterij Laughing Laughing . Zaterdag is hij te bezichtigen in de manege cheers .

Helemaal top meneer vd Laar tongue Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 7:00

Met regenkleding aan , maken we er het beste van Wink

(jammer genoeg , veel regen verwacht) pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 feb 2011 - 14:16

Als het erg nat wordt volgen we een aangepast programma uiteraard ................... ook ik ben niet gek natuurlijk Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 1:52

Ik vondt wel intresant om deze actie wat bekendheid te geven en heb vervolgens een melding gemaakt in de agenda van buurtlink almere , o.v.v. site karpercommissie Almere.


Buurtlink Almere
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 12:35

Rene Zwaap schreef:
Ik vondt wel intresant om deze actie wat bekendheid te geven en heb vervolgens een melding gemaakt in de agenda van buurtlink almere , o.v.v. site karpercommissie Almere.

Buurtlink Almere
Je hebt er zeker een heel verhaal op gezet??? Site ligt gelijk in de storing Laughing Laughing Laughing Laughing

Update: hij werkt weer, leuk.


Maar goed,morgen worden de mannen van de jongens gescheiden!! Regenkans 95%, dat wordt bikkelen Laughing Laughing Laughing .


Maar geen paniek, noodplan ligt klaar Laughing Laughing (ik heb geen keus aangezien mijn vrouw ook meedoet scratch Wink ). Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we ons zeiknat laten regenen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 14:50

Parapluutje mee.... Very Happy

Jos, kan je niet wat van die rijstplukker hoedjes regelen....... geek lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 14:55

Eén voordeel: nat afval weegt meer Wink .
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 15:01

Gaby schreef:
Parapluutje mee.... Very Happy



Leuk effect met Z/W 4-5 lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 15:34

Manfred schreef:
ik wil deze schitterende dag niet missen...en als alles meezit komt er ook nog een mysterie guest uit helpen heb ik afgelopen zondag begrepen!
Hij heeft toch alsnog afgehaakt, jammer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 16:22

Da`s nou jammer.... Sad Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 16:58

Jos Holla schreef:
Manfred schreef:
ik wil deze schitterende dag niet missen...en als alles meezit komt er ook nog een mysterie guest uit helpen heb ik afgelopen zondag begrepen!
Hij heeft toch alsnog afgehaakt, jammer!

heel jammer.......

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:12

Maar dat mijn vrouw meekomt vind ik ook wel een verrassing eigenlijk, en ze heeft er nog zin in ook Shocked Laughing Laughing .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:33

als die vrouwen zich hier voor gaan intreseren wel dan denk ik dat je volgend jaar een vrouwen karp wedstrijd er bij hebt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:43

vissen met ze 2tjes kan soms best gezellig zijn ind ( let op soms )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:48

mijn vrouwtje ook hoor .
geef haar een ligbed en een boek en je hebt geen kind aan der Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:49

Johan schreef:
vissen met ze 2tjes kan soms best gezellig zijn ind ( let op soms )

lol! mwah ik heb er nooit problemen mee hoor , de keren dat ik alleen vis zou je soms kunnen noemen. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:52

ik zal ongeveer twee uurtjes mee gaan helpen.....dan moet ik helaas weer weg.....maar goed in twee uur kan ik veel werk verzetten!


tot morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 17:53

Mis je wel de soep geek Laughing

Overigens heb ik ook iemand die iets later komt, dus aflossing van de wacht Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:24

Jeroen Versteeg schreef:
mijn vrouwtje ook hoor .
geef haar een ligbed en een boek en je hebt geen kind aan der Very Happy

Klinkt heel bekend..... Very Happy Very Happy Very Happy maar dan wel met sunny sunny sunny lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:41

Gaby schreef:
Jeroen Versteeg schreef:
mijn vrouwtje ook hoor .
geef haar een ligbed en een boek en je hebt geen kind aan der Very Happy

Klinkt heel bekend..... Very Happy Very Happy Very Happy maar dan wel met sunny sunny sunny lol! lol!

Dat klinkt mij ook heel bekend sunny sunny sunny sunny sunny lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:51

Jos Holla schreef:
Mis je wel de soep geek Laughing

Overigens heb ik ook iemand die iets later komt, dus aflossing van de wacht Laughing Laughing

ow ik dacht de worst......dan valt de schade wel mee.....

affraid affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» Schoonmaakdag 2012.
» Vis tv in 2011.
» Vooruitblik schoonmaakdag 2013 .......

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: