Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!

Ga naar beneden 
+4
Gaby
Rene Zwaap
Johan
Jos Holla
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimevr 25 feb 2011 - 19:53

Het broodje worst moet lukken, ik vraag Arie wel of hij bij jullie begint. We kunnen je toch niet met een lege maag laten gaan Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 9:25

Echt wel lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 9:38

Ik ga tegen tien uur van huis , ben ik in ieder gevalop tijd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 9:57

Jos Holla schreef:
Het broodje worst moet lukken, ik vraag Arie wel of hij bij jullie begint. We kunnen je toch niet met een lege maag laten gaan Laughing Laughing


cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 15:54

Respect!!!!! …………….

………. voor de 25 bikkels die ondanks de slechte weersvooruitzichten toch in de manege verschenen. We hebben vandaag echt een topprestatie neergezet, qua inhoud hebben we ongeveer 7 kub opgehaald. Hoeveel kilo het was hoor ik nog, maar ik denk dat het toch een beste hap is geworden en dat er een leuk bedrag naar de kindertjes kan cheers cheers .

We hebben het Kotterbos, de Vaartplas, het gehele wedstrijdtraject, de parkeerplaats bij de Reigersplas en de nachtviszone op de Noorderplassen opgeruimd, dus dat is een behoorlijk stuk. En we hebben mazzel gehad met het weer, 95% regenkans en bijna geen druppel gehad sunny sunny .

Uiteraard volgt er nog een verslag, maar voorlopig alvast een paar fotootjes:

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 200a72a

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 2dqqctx

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Kappjq

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 1zgvxx1




Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 16:01

goed bezig geweest iedereen.....we waren weer een voorbeeld voor de rest! Hopelijk volgend jaar weer maar dan met wat meer vissers.......We hebben meer dan 100 leden op dit forum dus 25 vrijwilligers is in mijn ogen maar weinig.....Toch hebben we het met z'n allen goed gedaan.....Thanks voor de lekkere worst die ik nog kreeg vlak voor ik weg moest!!I ik had begrepen dat er een vervanger zou komen?

Good job iedereen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 16:06

En zojuist kreeg ik nog een paar foto’s, dus vooruit maar:

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Rsbxph

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 2m5z3fm

En natuurlijk ook een groepsfoto. Helaas moesten er al een paar deelnemers iets eerder weg. Let vooral ook even op de cheque die Mark vd Laar voor ons verzorgt heeft:

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 35k3kzt

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 30nd94m


Manfred schreef:
ik had begrepen dat er een vervanger zou komen?
Die is geweest, maar hij heeft zich eerst bij ons en later bij Gaby aangesloten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 16:35

vind eigenlijk wel dat manfred een punt heeft zoveel forum gasten en dan toch maar 25 tijgers . haha wel een berg vuil op gehaald boys top ik zal maandag de cont even wegen ben benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 16:49

Johan schreef:
vind eigenlijk wel dat manfred een punt heeft zoveel forum gasten en dan toch maar 25 tijgers .
Maakt niet uit Johan, hopelijk geeft het resultaat genoeg aanleiding voor anderen om volgend jaar ook mee te doen. Bovendien ben ik zeker niet ontevreden ben met de opkomst, ik hoopte op 20 man en het waren er dus meer. We hebben ook weer credietpunten gescoord bij Staatsbosbeheer, je weet nooit waar dat goed voor is in de toekomst. Kortom: ik ben een tevreden mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 16:57

das zeker waar en was weer erg gezellig . had het niet willen missen haha en morgen op een schoon stekkie en dagje genieten heeeeerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 17:43

Ik vond het weer bere gezellig!
En weer goed geregeld, koffie, broodjes worst, frisdrank, soep.... aan niets te kort! Bedankt!
Volgend jaar ben ik er weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 17:54

Wilco schreef:
Ik vond het weer bere gezellig!
En weer goed geregeld, koffie, broodjes worst, frisdrank, soep.... aan niets te kort! Bedankt!
Volgend jaar ben ik er weer!

Ja dat geld voor mij ook alles was weer goed geregeld Jos
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 18:44

Toch wel een mooi gezicht zoveel mensen die wat over hebben voor de natuur en natuurlijk het Flevo-kinderziekenhuis.... cheers cheers
Was wederom weer goed geregeld Jos en natuurlijk Arie en Dauw voor de catering..... cheers cheers

Op naar volgend jaar...... sunny lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 18:45

Was gezellig, wel ff lekker op de bank gelegen nadien Laughing
Volgend jaar weer en respect voor Anja, de vrouw van 6 000 000 ( Jos)
Tot volgend jaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 feb 2011 - 19:33

Marc Heerema schreef:
Volgend jaar weer en respect voor Anja, de vrouw van 6 000 000 ( Jos)
Ze vond het leuk, en is er de volgende keer zeker weer bij Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 4:24

Het was me weer een waar genoegen , hieraan deel te nemen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 14:48

Ben ook blij dat ik aan deze mooie actie een bijdrage hebt kunnen leveren, we zijn zelf ook allemaal eens kind geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 15:00

Diep petje af aan een ieder die er was gisteren en zo te lezen een TOPPIE prestatie hebben neer gezet. Respekt heren en dame. Zo jammer dat ik er niet bij kon zijn ( met geldig bericht vooraf aan Jos ), maar volgend jaar ben ik er zeker bij ( mits er niet weer een ""koffie met cake"" receptie op me wacht ).

Nogmaals TOP allemaal en gefeliciteerd met een mooi resultaat voor de kids!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 18:08

Jos,

Weer een goed initiatief!!
Heb je puik bedacht en georganiseerd!

Gr. Martin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 feb 2011 - 22:47

iniatieven als deze moeten echt gewaardeert worden inderdaad.
en het doel waarvoor deze keer is gewerkt is helemaal top.
kom vaak met mijn jochie in ziekehuizen en ik weet dat deze dingen zeer gewaardeert worden.........
respect voor iedereen die dit mogenlijk heeft gemaakt cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimema 28 feb 2011 - 9:46

Martin schreef:
Jos,

Weer een goed initiatief!!
Heb je puik bedacht en georganiseerd!

Gr. Martin
Misschien even een kleine nuancering:

het idee van en schoonmaakdag is enkele jaren terug ontstaan op Poldervissen, Martijn en Dennis Rademaker gingen het toen organiseren, helaas kwam dat niet van de grond. Daarna ben ik door Marco benadert met het verzoek of ik zoiets wou organiseren, en dat heb ik gedaan.

Een goed doel eraan koppelen is overigens wel nieuw.


Nog even een stukje PR uit de "Almere Vandaag" van vrijdag:

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 23wqtsl

Met dank aan mijn schoonmoeder cheers .



Laatst aangepast door Jos Holla op do 10 maa 2011 - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 12:13

Een schoonmaakdag die dus op alle punten geslaagd is!

Het verslag is klaar, je vind het terug op de de website: www.hsvog.nl/kca. En hier nog 2 foto's:

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 29ftvll

Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 J11szn

Ik weet het, ik sta te glimmen. Maar dat kan toch ook niet anders??

Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 15:44

Gaby schreef:
De link werkt bij mij niet... Question ik kan er wel rechtstreeks op komen.. Very Happy

Mooi verslag Jos ziet er goed uit die blije gezichten cheers op naar volgend jaar.... sunny cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruud Hinse

Ruud Hinse



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 16:09

Ook net even gekeken, Jos ziet er goed uit en doet je goed die blije gezichtjes te zien. Very Happy Very Happy sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 1:11

Gaby schreef:
De link werkt bij mij niet... Question
Ik weet niet wat er nou iedere keer mis gaat met dat linken, ik verstuur de mail via Live Mail, maar iedere link verandert op de één of andere manier. Voortaan stuur ik maar geen link meer mee, komt zo slordig over als het niet werkt Sad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!   Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoonmaakdag 2011: prikken voor een goed doel!!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De jaarlijkse schoonmaakdag 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» Schoonmaakdag 2012.
» Vis tv in 2011.
» Vooruitblik schoonmaakdag 2013 .......

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: Vergunning info en informatieve onderwerpen.-
Ga naar: