Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Don Seur
Wilco
Gaby
Hans de Jong
Michel
Marc Dronten
Dennis van Wel
Marco
Henk Seyerlin
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 20:31

Tja ....... soms lopen dingen ineens wel eens wat raar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 23:04

Jos Holla schreef:
Ah, jij dacht dat het een grapje was?? Zie het als een belofte!! Laughing Laughing Laughing

Hoop dat je hem in kan lossen cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 23:07

Heb er ook zeker al weer zin in, in de komende wedstrijd......lekker relaxed en sfeervol daggie...... cheers

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis van Wel

Dennis van Wel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 23:12

`Denk dat ik een ronde ga doen zo hier en daar beetje ouwenelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 23:15

Dennis van Wel schreef:
`Denk dat ik een ronde ga doen zo hier en daar beetje ouwenelen..

Ook niet ongezellig toch cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 19:23

Het schiet al op, en ik heb er echt zin in, lekker weer een dagje langs de vaart. Het wordt prima weer, da's in ieder geval mooi meegenomen. Donderdagmiddag nog even een paar uurtjes trainen, en dan vind ik het verder wel best sunny .

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 2upfzoo

In ieder geval weer lekker tosti's bakken, zowel donderdag als zondag geek :

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 1zxr0c0


Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 19:38

Ik ga weer voor de blank donderdag... geek en de tosti`s cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimedi 4 sep 2012 - 21:36

Suc6 en smakelijk alvast Donderdag heren, maar komt vast goed.....

Tot Zondag sowieso!!

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimedo 6 sep 2012 - 21:12

Hmmm ........ vette blank. Dat belooft wat voor zondag What a Face What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimedo 6 sep 2012 - 21:43

Jos Holla schreef:
Hmmm ........ vette blank. Dat belooft wat voor zondag What a Face What a Face

Maar...........Een slechte generale............is een goede finale!!.........zegt men vaak.

Jammer van de blank, maar alvast suc6 voor Zondag.


cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 21:01

Jos Holla schreef:
Hmmm ........ vette blank. Dat belooft wat voor zondag What a Face What a Face


ik denk dat je zondag heeeeeeel veeeeel tijd hebt om tosti,s te bakken lol! lol! lol!

maar toch veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!1
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 sep 2012 - 21:22

Ik heb door omstandigheden wéér een nieuwe vismaat zondag, maar wel een hele goeie!! Geen tijd voor tosti's dus!!!!!





............ hoop ik Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 13:35

Zo alles staat klaar voor de wedstrijd, nou ja bijna alles. Ik moet alleen ff de koeken halen.

Er is net een afmelding voor de wedstrijd. We hebben dus 19 koppels of als er nog iemand zin heeft?

26 tot 28 graden is een lekker temperatuurtje om eens heerlijk de verbranden, bbq'en en natuurlijk te zorgen voor mooie foto's.

Ik zie jullie morgen.

Michel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 sep 2012 - 14:29

Zit weer vol ..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 3:44

Fijne sportieve wedstrijd allemaal !!

ik kom her en der wel even buurten :-)

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 20:04

gevonden tijdens de wedstrijd vandaag

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 V8da1v Very Happy Very Happy Very Happy

wie hem mist mag het zeggen wel heel kreatief bezig geweest Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 20:08

Jos Holla schreef:
Nou ............. .... september nadert, ik zit weer vol ideeen en verwacht als ik ergens tussen 7 en 14 loot deze wedstrijd gewoon te winnen Laughing Laughing Laughing
Potverdorie, het scheelde niks ................

Johan en Mitchell gefeliciteerd, het was spannend en het is alleen nog maar spannender geworden ...........


Laatst aangepast door Jos Holla op zo 9 sep 2012 - 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 20:25

heey jos bedankt .. spanning ten top echt heeel erg leuk .. oktober zal het moeten worden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 20:36

Heerlijke dag gehad vandaag sunny sunny alleen jammer dat de vangsten behoorlijk slecht waren... Crying or Very sad Crying or Very sad

De nummers 1 2 en 3 gefeliciteerd met jullie gevangen vis... cheers

En inderdaad het word alleen nog maar spannender om "de Heerema Schaal".
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimezo 9 sep 2012 - 21:20

Wij (Martijn en ik) hebben vandaag een heerlijke wedstrijd gevist, met schitterend weer, helaas te weinig vis maar wel bijzonder veel spanning. Uiteindelijk toch 2 vissen op de mat weten te krijgen:

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 2eval2e

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 1h6yhe

Hiermee zoals gemeld dus de 2e prijs, een hele mooie JRC brolly. Net even opgezet, echt een topding. Die ga ik veel gebruiken de komende tijd!!

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 2z4cydz

Michel bedankt voor het organiseren, super gedaan weer!!


Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 10:40

alle winnaars gefeliciteerd! Top gevist!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 11:45

Prima daggie weer gehad ondanks ook bij ons de vreselijk slechte vangst Sad Sad Sad ........Mich Thx voor organisatie ( en het koekie natuurlijk ) cheers cheers

Heren prijswinnars van harte allen.

Gene die nog in de race zijn voor de Heerema schaal, bijzonder veel suc6 alvast in Oktober!!

cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 18:10

ook wij (mitshell en johan) hebben gister mee gedaan aan de tien uur van september .. en ook wij hadden het geluk een visje te mogen vangen ..
de eerste melde zich .. rond half elf aan . twas geen echte bikkel . maar was zeer welkom
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Sdlmgx
na deze topper te hebben terug gezet werd de temp nog warmer en het vertrouwen werd minder en minder .
totdat de nieuwe rx van mitshell begon te gillen .. en er na een hele leuke spannende dril ( veel scheepvaart ) een mooie schub in het netje .terecht kwam
tevens was dit de grootste vis van de wedstrijd ..
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 2nkuk51
tevens bracht deze tvis ons de winst van de dag . en mochten we de mooie strechers in ontvangst nemen .
allemaal weer hartelijk dank en tot oktober waar we gaan strijden om de schaal ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 19:17

Prachtig geschreven maat! haha, ik heb een top dag gehad:) enorm gelachen, en de boterkoek was heerlijk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 19:48

Is die eerste wel een karper???? Ik vind hem wel heel erg klein ........... Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: