Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Don Seur
Wilco
Gaby
Hans de Jong
Michel
Marc Dronten
Dennis van Wel
Marco
Henk Seyerlin
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 17:06

Goed gevist Don en Marlon gefeliciteerd en zonder boot he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 8:53

Inderdaad wel heel apart dat Don en Marlon geen voerboot gebruikt hebben en toch de wedstrijd winnen. Hiermee lijkt me wel duidelijk dat zo'n bootje toch niet altijd (of misschien soms juist niet) het verschil maakt.

Maar het blijft natuurlijk leuk speelgoed Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 9:30

Jos Holla schreef:
Maar het blijft natuurlijk leuk speelgoed Laughing Laughing Laughing

@Jos: Sluit ik me volledig bij aan.

@Don en Marlon. Nogmaals gefeliciteerd. Was een spannende ontknoping.

Het was, vond ik, een leuke dag en aan de reacties te zien zijn er meer mensen met hetzelfde gevoel. Op naar de september wedstrijd met nog 3 plekken vrij. Dus wil je mee doen, haast je en schrijf je in Wink (en je hebt je nog niet ingeschreven).
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 12:34

Ik mis alleen wel nog wat foto's ....................
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 9:43

Verslag van Michel staat online: http://www.onzevissen.nl/index.php/algemeen/1129-verslag-van-de-geslaagde-22-april-wedstrijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 10:35

Top verslag michel... leuk om te lezen.. helaas wordt ik ook weer herinnert aan een last minute klop van marlon en don.. hahaha... chapeau jongens voor het winnen van de wedstrijd. volgende keer maken wij jullie in oke.. hahaha... wat een dag was het ook..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 11:13

leuk verslag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 11:31

Leuk Michel je verslag, was een gezellige dag...op naar de volgende.... cheers Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 11:34

leuk verslag...!
Terug naar boven Ga naar beneden
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 15:23

Dank jullie wel.

@Rody... Volgende keer meer bier meenemen. Kan je weer meer vissen vangen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 20:43

Mooi verslag Michel.
Beleef de dag weer helemaal opnieuw. Ik heb er van genoten. En was reuze gezellig.
Enne Rody en Mark, ik hoop dat we jullie weer in de rats kunnen krijgen Very Happy (ha ha )
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 13:37

Toppie verslag Michel......En tot September Iig. cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimema 20 aug 2012 - 22:31

Nou ............. .... september nadert, ik zit weer vol ideeen en verwacht als ik ergens tussen 7 en 14 loot deze wedstrijd gewoon te winnen Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 0:20

Jos Holla schreef:
Nou ............. .... september nadert, ik zit weer vol ideeen en verwacht als ik ergens tussen 7 en 14 loot deze wedstrijd gewoon te winnen Laughing Laughing Laughing

Altijd in voor een grapje die Jos...............leuk.......... Razz cheers Razz cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 aug 2012 - 9:47

Ah, jij dacht dat het een grapje was?? Zie het als een belofte!! Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 12:06

helaas heb ik vaak de pech om slecht te loten .. dus op hoop van zegen dan maar ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 14:22

Johan schreef:
helaas heb ik vak de pech om slecht te loten .. dus op hoop van zegen dan maar ..

daarom loot ik nooit

ik schrijf in , maatje waar ik mee vis loot en kiest eventueel de prijs kan ik altijd hem de schuld geven Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 17:02

Johan schreef:
helaas heb ik vaak de pech om slecht te loten .. dus op hoop van zegen dan maar ..
Pffff ................ ik overweeg serieus om jou te vragen voor mij een lootje te trekken Laughing Laughing Laughing

Maar ik blijf erbij: een goede stek en ik win!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 17:10

als je niet wint is het dus geen goede stek cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 17:14

lol! lol! lol! lol! lol!

........... en toch win ik dan!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 19:33

haha vertrouwen is het meest belangrijke in de visserij .. jos dus wat dat betreft . sta je al voor ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 19:36

Vertrouwen is er wel Cool . Ik heb er in ieder geval weer zin in, lekker weer een dagje spanning, alles voor de punten hahahaha!!!!

Aankomend weekend nog even trainen met Gaby.

Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 19:39

die spanning is zeker aanwezig haha . Ik krijg maandag een nieuwe keuken dus helaas niet vissen dit weekend .....
maar daarna staan we er weer klaar voor hoor. ik hoop op iets minder wier ..............
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 19:42

Wier??? Daar lachen Rolff en ik om Laughing Laughing Laughing affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 20:17

dus je hebt een nieuwe maat voor sept ? vanwaar de switch van maat jos ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: