Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Don Seur
Wilco
Gaby
Hans de Jong
Michel
Marc Dronten
Dennis van Wel
Marco
Henk Seyerlin
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 20:04

vind ik leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom Engel

Tom Engel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 20:09

Gefeliciteerd Johan, netjes gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 20:15

Johan schreef:
vind ik leuk
Volgens mij had je met alleen die 2e ook gewonnen, Was die zwaarder dan 7,8 kilo? Dat was namelijk ons totaalgewicht Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 20:44

die 2e was 8kg rond dus dat had ind ook genoeg geweest ..zo blij met me vismaat haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 21:06

Hmmm ...... dan ben ik toch blij dat je dat kleintje ook had, verliezen met 2 vissen tegen 1 had ik wel minder gevonden Laughing Laughing
Overigens had het voor de prijzen niks uitgemaakt, ik had toch die brolly gekozen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Icon_minitimema 10 sep 2012 - 21:15

das zeker een mooie brolly . .. ik hoop op deze strecher geen last van me rug te krijgen en ligt icht stuk zachter en beter ale voor gaan exemplaren .. maar eerste nachie moet ie nog krijgen .. ps bedankt tom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: