Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl

Ga naar beneden 
+11
Jan Sturkenboom
Don Seur
Wilco
Gaby
Hans de Jong
Michel
Marc Dronten
Dennis van Wel
Marco
Henk Seyerlin
Jos Holla
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Michel

Michel



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 18:47

Er zullen toch wel wat vissen gevangen mogen worden... Het weer is perfect wat mij betreft.

Iedereen tot morgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:04

hier ligt ook alles klaar voor morgen . heb er weer zin in . tot morgen allemaal ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:11

Ik zeg niks bounce bounce bounce maarruh succes allemaal morgen... Very Happy Very Happy Very Happy


Laatst aangepast door Gaby op za 21 apr 2012 - 19:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:15

Jaja, tuurlijk zin in.......en s6 allen.....dat we maar weer een leuke / gezellige dag mogen hebben........


Tight Lines all cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jan Sturkenboom

Jan Sturkenboom



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:46

Hier ligt ook alles weer klaar, ga weer mijn best doen morgen lol! de kist met eten is weer redelijk gevuld
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 apr 2012 - 19:48

Jan Sturkenboom schreef:
Hier ligt ook alles weer klaar, ga weer mijn best doen morgen lol! de kist met eten is weer redelijk gevuld

Hier ook...altijd lekkah lekkahhhhhhhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 4:53

Marc Dronten schreef:
probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

henk kan niet meedoen,moet werken,dus zoek ik iemand die mee wil doen


Ik hoop dat er een oplossing voor je gekomen is Marc !!

voor de rest wens ik iedereen een sportieve wedstrijd toe met veel vangsten!

gr.

Rene
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 13:02

Vanmorgen even bij Johan en Mitchell, Jos en Sven wezen buurten.
Zit ik aan de koffie bij J & M, komt Michel langs met een mooi shirt en een cape van de sponsor 't Guppy.
Heb ik mazzel en ik vis niet eens!
Michel nogmaals bedankt!

Enfin, rond dat tijdstip, 09.00 / 10.00 uur nog niet veel vis op de kant, behoudens bij een koppel, een van de twee doet het sowieso niet slecht de laatste tijd.

Jos zat als vanouds op zijn mopperstoel. De brasem al een aantal keer toegeslagen. Gelukkig niet gehaakt. Verder hadden ze het beide naar hun zin.

Hoe het nu is! Zou het niet weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 19:28

tis inderdaad een beetje veranderd willie . zelfs jos was zeeeerr in zijn nopjes .ihihihihihi verteld ie verder liever zelf hahaha Laughing lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 19:47

Johan schreef:
tis inderdaad een beetje veranderd willie . zelfs jos was zeeeerr in zijn nopjes .ihihihihihi verteld ie verder liever zelf hahaha Laughing lol! lol! lol!

ja dat denk ik ook
er was iets aan de hand met onze brasemkoning lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wilco

Wilco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 19:50

Ben nieuwsgierig...!
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan

Johan



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 19:54

had alang een reaktie verwacht eigenlijk . tis ook niet niks wat ie heeft mee gemaakt . ihih
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:18

Dit moet Jos eerst zelf verwerken Razz Razz

Alle winnaars gefeliciteerd cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeroen Rosier

Jeroen Rosier



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:35

Ik wordt nu ook wel erug nieuwsgierig!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:46

Hier ben ik dan, weer fris en fruitig online (bij wijze van spreken dan, want ik ben zo rozig als een konijn Laughing Laughing )

Ik heb echt weer een bijzonder lekker dagje gevist, was zeker wel gezellig met Sven, helaas vielen de vangsten wat tegen. Toch wist ik 1 fluiter te verzilveren, en onderstaande vis was het haasje: 18.4 pond schoon aan de haak en daarmee de zwaarste van de wedstrijd.

En Sven heeft echt schitterende foto's gemaakt vind ik zelf:

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 2qsckec

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 34pzw49

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 2hx5401 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 1434ar5

Het weer was af en toe wel wat erg pittig, onder andere een stevige hagelbui!!

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 22yx52

En na afloop natuurlijk weer even lekker naar de Mc Donalds:

22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 B835p0

Michel bedankt voor de organisatie en voor de prachtige wisselbeker die ik mocht ontvangen voor de grootste vis, hij heeft een mooi plekje gekregen ......


Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:49

mooi vis en wat een weer was het vandaag zeg Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:52

Gaby schreef:
Dit moet Jos eerst zelf verwerken Razz Razz

Alle winnaars gefeliciteerd cheers

Bedankt Gaby, mede namens Marlon! Laughing
En Marc en Rody bedankt voor de spanning!
Onverwachts resultaat!!!
Wij hebben het hartstikke naar ons zin gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 20:57

Sorry, was zo vol van mijn vis dat ik jullie helemaal vergat: Marlon en Don, super gedaan, het is jullie gegund en van harte gefeliciteerd!!!

Mark en Rody de tweede plek, ook top en gefeliciteerd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:05

Nou Jos, klasse vis!
Tegen die ene van jou moesten wij er drie vangen. Was dus nog spannender dan we al dachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marco

Marco



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 21:50

nice fish jos Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans de Jong

Hans de Jong



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 23:18

Marlon en Don nogmaals van harte...... cheers

Jos van harte feli's met de zwaartse en samen met Sven jullie 3de plaats cheers En idd nette foto'sssssss.

Mark en Rody ook van harte natuurlijk cheers

Verders super leuke dag gehad weer ondanks geen vis voor Joop en mij dit keer.

Top organisatie weer waarvoor dank Michel....leuke kadootjes ook weer dus sponsoren bedankt ook,


Alle goeds allen en hopelijk tot een volgend keer weer aan de waterkant.


cheers cheers


Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 23:46

Don Seur schreef:
Gaby schreef:
Dit moet Jos eerst zelf verwerken Razz Razz

Alle winnaars gefeliciteerd cheers

Bedankt Gaby, mede namens Marlon! Laughing
En Marc en Rody bedankt voor de spanning!
Onverwachts resultaat!!!
Wij hebben het hartstikke naar ons zin gehad.

he Don,vergeet niet Mark te bedanken dat hij Marlon hielp scheppen toen je bij mij op bezoek was !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

top gedaan zwagers en ook de buren gefeliciteerd !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 9:52

spijtig dat we op 5 minuten voor het einde de winst alsnog aan onze neus voorbij zagen gaan maar het was wel spannend tot de laatste minuut op deze manier.
Goed gevist Don en Marlon !! en van harte gefeliciteerd met jullie overwinning!! cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Seur

Don Seur



22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 10:16

Hoi Mark en Rody

Bedankt en jullie ook van harte! En zoals Marc al zei, nogmaals bedankt voor het helpen scheppen.
(Ben wel apetrots op ons...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitimema 23 apr 2012 - 13:34

mooi gedaan heren!
allemaal gefeliciteerd met de prijzen!

toppp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl   22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
22 april: dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagwedstrijd bij OnzeVissen.nl
» Dagwedstrijd september bij 'Onze Vissen'.
» Vis TV 29 April 2012 Oostvaardersplassen
» Donderdag 26 april: de algemene leden vergadering.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: