Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.

Ga naar beneden 
+7
Jan Sturkenboom
Johan
Gaby
Rene Zwaap
Marc Heerema
Marco
Jos Holla
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 18:47

Jos Holla schreef:
Klopt. Maar van elkaar leren is ook belangrijk rabbit cheers


wat gaby al zei...... Very Happy


Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 22:49

Allebei een bootje zeker?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedo 6 jan 2011 - 23:28

Bootje wel....maar ervaring hiermee nog niet... lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 15:13

Het gaat zeker door:

Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 2j0gmci

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 15:41

ziet er zeker heel goed uit.
ook voor peeps like me om van de week mijn eerste sessie te gaan draaien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimezo 9 jan 2011 - 14:44

Ik heb er wel weer zinin om te vissen,lekker gezellig de hele dag snacken en koffie drinken en hopelijk af en toe nog een vis vangen.

Ga denkelijk van de week nog maar even proberen op mijn stekkie.

Tellen die verdomde meerkoeten ook mee want daar heb ik ook veel last van.

DE weersverwachtingen zien er goed uit voor de komende week dus ik verwacht wel een paar vissen met de wedstrijd wat denken jullie Question Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimezo 9 jan 2011 - 22:32

Dennis Rademaker schreef:
Tellen die verdomde meerkoeten ook mee want daar heb ik ook veel last van.


is dus een van de reden dat ik pas laat de voerstek op zet waar ik uithang Wink .
die krengen zien nu alles met het heldere water .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 0:59

Dennis Rademaker schreef:
Tellen die verdomde meerkoeten ook mee want daar heb ik ook veel last van.
Het waren er inderdaad wel heeeeel erg veel. Birdfood mix??? Laughing Laughing Laughing Laughing

En ik verwacht eigenlijk zeker wel een paar vissen deze keer. Zou in ieder geval wel leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 19:16

de teamnaam binnen Very Happy , en het legt open , effe voeren.
ach krijg er eens onzettend veel zin in Very Happy .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 19:25

Ik kan ook niet wachten..... bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 19:57

Alle teamleiders de button ontvangen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaby
Moderator
Gaby



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 20:14

Yep lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 21:35

Ik heb nog niks ontvangen!!!!!!!!
Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 21:36

mmmm, ze zijn allemaal tegelijk op de bus gegaan. Hou me even op de hoogte als je wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Dronten

Marc Dronten



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimema 10 jan 2011 - 22:00

ja

we gaan helemaal los Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Rene Zwaap
Moderator
Rene Zwaap



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 3:53

Jos Holla schreef:
Alle teamleiders de button ontvangen??

tsja wie bij ons teamleider is weet ik niet ? maar ik heb ieder geval niets ontvangen Very Happy
of was dat die blauwe envelop die ik verscheurd heb? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 8:18

Marc heeft de spullen gehad als het goed is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc Heerema
Beheerder
Marc Heerema



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 9:07

Ik...nahhh
Ik weet van niets clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 9:15

Jos heb het binnen gehad.
is het de bedoeling dat ik onze team naam erop schrijf??
Aangezien ik weer eens te laat was met reageren.

Ik hoor het wel.

grt,

Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 9:20

binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 19:42

Remco Breet schreef:
is het de bedoeling dat ik onze team naam erop schrijf??
Is prima, ik kon het er niet opzetten omdat ik nog geen naam had. Maar het is vooral voor de controle van gevangen vis natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 22:27

ik heb hem ook inmiddels.

Jos wel in het vervolg me achternaam goed schrijven er staat een letter teveel op het eind.
Zie jullie vast wel donderdag
Terug naar boven Ga naar beneden
Jos Holla
Beheerder
Jos Holla



Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimewo 12 jan 2011 - 8:02

Ik had het al gezien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimewo 12 jan 2011 - 11:44

En is iedereen al druk bezig met de voorbereidingen van hun gouden winterstek.
Bij mij ligt ie er voorals nog super bij alleen een beetje veel drek blubber op de stek maar dat deerd me niet ik heb vernomen van mijn vismaat dat hij zijn derde hengel vergunning ook binnen heeft maar of wij er ook gebruik van maken, daar ga ik nog wel wat leuks voor verzinnen aangezien je eigelijk maar met twee hengels op de stek kan vissen.Omdat er weeris zo een leuke pijp door het water loopt voor het baggeren en dit maakt een hoop geluid nu en trillingen.ondanks dat heb ik er een goed vertrouwen in.




Hoe staat het ermee bij de rest van de bikkels druk bezig met de voorbereidingen of doen jullie helemaal niks. Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitimewo 12 jan 2011 - 12:47

Dennis Rademaker schreef:
Hoe staat het ermee bij de rest van de bikkels druk bezig met de voorbereidingen of doen jullie helemaal niks. Question


ben net toevallig langs geweest en wat bollen erin geschoten ( lekker verspreid nu nog en niet teveel)
veel doe ik er dan ook niet aan ben gewend dat ik ze op moet zoeken daar ,maar hier en daar een bol kan geen kwaad.
hou dit nu ook nog twee dagen vol en vind het dan mooi geweest.
legt wel ijs maar er is ruimte zat om die karpers om de tuin te leiden , heb er dan ook een goed gevoel erover Very Happy .

qua derde hengel tsja ik had hem wel degelijk gebruikt , maar daar waar ik uithang mag het nou net niet Crying or Very sad .
maakt niet uit ,met maat erbij vier hengels kom je ook een eind als je ze vind .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.   Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart. - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterwedstrijd 2011: de inschrijving is gestart.
Terug naar boven 
Pagina 9 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwsbrief wedstrijden 2014: inschrijving is gestart.
» Winterwedstrijd 2011.
» De winterwedstrijd 2011: was het goed, of moet er iets anders???
» Winterwedstrijd 2010 vooruitblik.
» Winterwedstrijd 2010.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: KCA archief :: De Heerema Schaal, evenementen en wedstrijden van de KCA.-
Ga naar: